quattro is met kleine q !!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichtende cc is gewijzigd, er zijn een aantal opties bijgekomen zoals meer velgen en getinte ruiten...en GPS met HD...very nice
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten@FredRR: goed van je. Het is dus bevestigd dat de 3G MMI in de A5 komt . Ik had nog een post gevonden van iemand in Noorwegen.
Tegelijkertijd vertelde hij me dat mijn order is opgeschoven naar produktie week. 46. dus nu hoop ik maar dat hij NIET Vroeger komt en dat die nieuwe MMI er in zit. ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WieMagHetWeten Bekijk BerichtenHeb even contact gehad met de dealer. Deze bevestigde ook dat diegene die GPS plus DVD hebben, automatisch zonder kosten de nieuwe 3G MMI krijgen. Hij vertelde wel dat dit is vanaf produktie week 46.
Tegelijkertijd vertelde hij me dat mijn order is opgeschoven naar produktie week. 46. dus nu hoop ik maar dat hij NIET Vroeger komt en dat die nieuwe MMI er in zit. ;-)
Binnen 2 weken ben ik aan t bollen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WieMagHetWeten Bekijk BerichtenHeb even contact gehad met de dealer. Deze bevestigde ook dat diegene die GPS plus DVD hebben, automatisch zonder kosten de nieuwe 3G MMI krijgen. Hij vertelde wel dat dit is vanaf produktie week 46.
dus wat je dealer zegt klopt niet ...Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
alvast bedankt
Comment
-
hi guys , ben nieuw hier en volg al een tijdje deze topic omdat ik ook een A5 besteld heb op 30/06/08 , ik zit dus ook in hetzelfde schuitje zoals jullie hier allemaal , op mijn bestelbon staat eind december en vandaag heb ik via mail vernomen van dealer(declerck Gent) dat hij in productieweek 5 staat , iemand een idee hoelang je dan nog moet wachten ,zal eind februari worden vrees ik een dikke 8 maanden wachten dus . Ik kan alleen maar beamen dat het wachten zal lonen want ben al 3 maal gaan testrijden met 1.8 benzine , 2,7 en 3,0 diesel en ik was telkens onder de indruk , natuurlijk was de 3liter de beste van de drie maar dat is logisch ook hé.
hier volgt mijn configuratie even : 2,7 190pk oceanbleu
milano bruinleder sportzetels
lounge pakket
pack intenso plus
B&O sound
sport pack design
velgen Y design 19"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichtenhi guys , ben nieuw hier en volg al een tijdje deze topic omdat ik ook een A5 besteld heb op 30/06/08 , ik zit dus ook in hetzelfde schuitje zoals jullie hier allemaal , op mijn bestelbon staat eind december en vandaag heb ik via mail vernomen van dealer(declerck Gent) dat hij in productieweek 5 staat , iemand een idee hoelang je dan nog moet wachten ,zal eind februari worden vrees ik een dikke 8 maanden wachten dus . Ik kan alleen maar beamen dat het wachten zal lonen want ben al 3 maal gaan testrijden met 1.8 benzine , 2,7 en 3,0 diesel en ik was telkens onder de indruk , natuurlijk was de 3liter de beste van de drie maar dat is logisch ook hé.
hier volgt mijn configuratie even : 2,7 190pk oceanbleu
milano bruinleder sportzetels
lounge pakket
pack intenso plus
B&O sound
sport pack design
velgen Y design 19"
En idd.zoals je zelf zegt het lange wachten wordt beloond.
Waarom heb je eigenlijk een 190 pk genomen?
Het valt me ook op dat er weinigen de hydraulische ophanging nemen,wat volgens mij toch een aanrader is!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichtenhoeveel km moeten er eigenlijk op de teller staan voor hij opgedreven mag worden ?
Bij de "alomgeprezen" JD-engineering was 1000km voldoende.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichtenhoeveel km moeten er eigenlijk op de teller staan voor hij opgedreven mag worden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk BerichtenJD-engineering nog nooit van gehoord .
Alvast bedankt voor de snelle reply
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenAls ik zou moeten kiezen tussen JD en Heinz zou ik het wel rap weten, JD!
Als ik het zo hoor is JD al bereid om vanaf 1000km te chippen!
Wat met de inrijperiode door de constructeur opgegeven,den boom in of wat??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk heb hetzelfde gehoord...
ICM hier heeft getwijfeld voor een A5 met de 2.7 multitronic (toen nog geen 3.0 tiptronic) en heinz heeft gezegd dat hij niet te tunen was (is weet ik niet zeker ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenOp grond van wat???
Als ik het zo hoor is JD al bereid om vanaf 1000km te chippen!
Wat met de inrijperiode door de constructeur opgegeven,den boom in of wat??
Bovendien is de chauffeur zelf verantwoorwoordelijk voor de inrijperiode, gechipt of niet gechipt.
Ik weet trouwens niet wat jij onder inrijden begrijpt, maar dat is alleszinds niet aan 120 km/h 3000 km autostrade afleggen.
Comment
Comment