Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ik mondeling reclame maak voor uw taxibedrijfje, mag ik dan gratis tanken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      de 2.0 tdi 170pk staat ook in de prijslijst!!!
      jan 2009 onder voorbehoud...
      op audi.be of audi.de nog niets te zien toch van de 2.0 TDI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Wat ik nu wel niet weet, is het niet beter om een MT in manuele stand te "roderen"? Daar heb ik dus geen ervaring mee...
        Zou ik ook wel willen weten...

Heb mijn A5 in Augustus 08 besteld (levertermijn lente 2009, productieweek nog steeds niet geweten ) en vraag mij ook wel af hoe je hem het best rodeert: in manual of D-stand?

Config:
        A5 2.7 190pk fantoomzwart
        Milano leder beige met sportzetels
        Lounge pack
        Pack Intenso Plus (nu met 3G MMI )
        Audi drive assist + hydraulische demping
        B&O Soundsystem
        Parking system + advanced
        Audi Music Interface
        19" Y-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
          op audi.be of audi.de nog niets te zien toch van de 2.0 TDI?
          Zie link hierboven bij audi.fr (in de prijslijst die je downloadt kun je dit zien)

Comment

Zie link hierboven bij audi.fr (in de prijslijst die je downloadt kun je dit zien)
            Idd, gevonden op audi.fr

Maar betekent dit dat die ook in Belgie of Duitsland uitkomt de 2.0 TDI?
            Ik had nl. al gelezen dat ergens in een oostblok land de 2.0 TDI al meer dan een jaar te koop is. Dus blijkbaar wil dit niet automatisch zeggen dat dit ook in andere landen volgt.

Comment

• Bij mijn bezoek vorige week in de garage vertelde de verkoper dat de 2.0tdi ten vroegste voor het derde kwartaal van 2009 op de markt zou komen. Zelfs daar hadden dan nog geen bevestiging voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nassen davy Bekijk Berichten
                Bij mijn bezoek vorige week in de garage vertelde de verkoper dat de 2.0tdi ten vroegste voor het derde kwartaal van 2009 op de markt zou komen. Zelfs daar hadden dan nog geen bevestiging voor.

Misschien zeggen ze dit ook om de verkoop van de 2.7 tdi niet de doen zakken

Comment

Misschien zeggen ze dit ook om de verkoop van de 2.7 tdi niet de doen zakken
                  Neen want ze weten dat ze er nog meer zouden verkopen als de 2.0 uitkomt.
                  Maar waarom zouden ze hem uitbrengen? De levertermijn is nu al 1j dus als ze de 2.0tdi uitbrengen zal dat alleen maar erger worden. Hij zal er komen maar wanneer is een groot vraagteken dus ik zou er niet te veel hoop op brengen.

Comment

• [quote=Predtech007;3016004]Zou ik ook wel willen weten...

Heb mijn A5 in Augustus 08 besteld (levertermijn lente 2009, productieweek nog steeds niet geweten ) en vraag mij ook wel af hoe je hem het best rodeert: in manual of D-stand? Config: A5 2.7 190pk fantoomzwart

Ligt er aan wat je wilt. D-drive rijdt zeer comfortabel, trek snel op en met de kick down doet hij je verassen tot diep in je stoel. Echter het verbruikt loopt bij pittig rijden wel op naar circa 1:10. Ik doe gemiddeld met een redelijke rijstijl 1:13.6 op voornamelijk snelweg. Vooral in het begin is de manual en sportstand echter moeilijk te weerstaan. Het beest komt dan echt los en je geniet dan dubbel, niet alleen door het supersnelle manual schakelen maar ook van de 6 cil. sound welke je een giga kick geeft met nog dieper indrukken van je voet tot gevolg. Je verbruik stijgt dan wel evenredig en vliegt snel naar 1:7. Na een paar weekjes tanken ga je beseffen dat de D-drive voldoende en het prettigste is voor normaal gebruik en de S en het manual gedeelte gebruik je dan alleen nog voor party time

Comment

• Iemand een idee waar je RS6 velgen (replica's ) kunt vinden?

Aangezien mijn vrouw met die A5 veel in het stad gaat rijden = veel borduren van dicht gaat zien moet ik helaas wel replica's zoeken. (en originele zijn toch éél duur niet?)

Last edited by ; 21/10/2008, 22:06.

Comment

Iemand een idee waar je RS6 velgen (replica's ) kunt vinden?

Aangezien mijn vrouw met die A5 veel in het stad gaat rijden = veel borduren van dicht gaat zien moet ik helaas wel replica's zoeken. (en originele zijn toch éél duur niet?)

Kijk eens op Kapaza,staan er verschillende op.

Comment

• Thx m8ty...

Iemand al ervaring hiermee? Ik denk dat dit zeker te vertrouwen is, niet?

Comment

• http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/?...20225/35/19%22

Comment

• [quote=Automatic;3017184]
                              Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk Berichten
                              Zou ik ook wel willen weten...

Heb mijn A5 in Augustus 08 besteld (levertermijn lente 2009, productieweek nog steeds niet geweten ) en vraag mij ook wel af hoe je hem het best rodeert: in manual of D-stand? Config: A5 2.7 190pk fantoomzwart

Ligt er aan wat je wilt. D-drive rijdt zeer comfortabel, trek snel op en met de kick down doet hij je verassen tot diep in je stoel. Echter het verbruikt loopt bij pittig rijden wel op naar circa 1:10. Ik doe gemiddeld met een redelijke rijstijl 1:13.6 op voornamelijk snelweg. Vooral in het begin is de manual en sportstand echter moeilijk te weerstaan. Het beest komt dan echt los en je geniet dan dubbel, niet alleen door het supersnelle manual schakelen maar ook van de 6 cil. sound welke je een giga kick geeft met nog dieper indrukken van je voet tot gevolg. Je verbruik stijgt dan wel evenredig en vliegt snel naar 1:7. Na een paar weekjes tanken ga je beseffen dat de D-drive voldoende en het prettigste is voor normaal gebruik en de S en het manual gedeelte gebruik je dan alleen nog voor party time
                              ik zou de wagen in S-stand laten werken voor de eerste 3.000km
                              dan daalt het toerental nooit te laag, wat niet bevorderlijk is voor de mechaniek
                              optrekken gebeurt dan ook van een hogere toerental, wat de spanningen vermindert
                              en dan in D-stand schakelen voor gestabiliseerde snelheden
                              met manueel ga je nooit even "juist" schakelen als de multitronic zelf
                              kick-down vermijden bij de eerste kilometers....

Comment

Iemand een idee waar je RS6 velgen (replica's ) kunt vinden?

In de nieuwe catalogus van de A5 voor modeljaar 2009 staan soortgelijke velgen, welliswaar 19". Het zijn de deze die ik heb besteld voor m'n zomerbanden. Ze zijn inderdaad redelijk prijzig, maar wel ook heel mooi!

Comment

• Damn, very nice de RS6 Velgen

Comment

• Ben net die van mij gaan afhalen
                                    zaaaaalig
                                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                      Ben net die van mij gaan afhalen
                                      zaaaaalig
                                      Da kunnen we hier allemaal geloven, maar onder foto's kom je NIET uit.
                                      En dan zijn we natuurlijk ook benieuwd naar de personal nummperplaat
                                      als je die natuurlijk wilt vrijgeven. (of eventueel een tip van de sluier)
                                      Sintruin till I die

Comment

• foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's ! foto's !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                          Damn, very nice de RS6 Velgen
                                          gewoon het einde!

Comment

Working...
                                          X