Als ik mondeling reclame maak voor uw taxibedrijfje, mag ik dan gratis tanken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtende 2.0 tdi 170pk staat ook in de prijslijst!!!
jan 2009 onder voorbehoud...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenWat ik nu wel niet weet, is het niet beter om een MT in manuele stand te "roderen"? Daar heb ik dus geen ervaring mee...
Heb mijn A5 in Augustus 08 besteld (levertermijn lente 2009, productieweek nog steeds niet geweten ) en vraag mij ook wel af hoe je hem het best rodeert: in manual of D-stand?
Config:
A5 2.7 190pk fantoomzwart
Milano leder beige met sportzetels
Lounge pack
Pack Intenso Plus (nu met 3G MMI )
Audi drive assist + hydraulische demping
B&O Soundsystem
Parking system + advanced
Audi Music Interface
19" Y-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichtenop audi.be of audi.de nog niets te zien toch van de 2.0 TDI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenZie link hierboven bij audi.fr (in de prijslijst die je downloadt kun je dit zien)
Maar betekent dit dat die ook in Belgie of Duitsland uitkomt de 2.0 TDI?
Ik had nl. al gelezen dat ergens in een oostblok land de 2.0 TDI al meer dan een jaar te koop is. Dus blijkbaar wil dit niet automatisch zeggen dat dit ook in andere landen volgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nassen davy Bekijk BerichtenBij mijn bezoek vorige week in de garage vertelde de verkoper dat de 2.0tdi ten vroegste voor het derde kwartaal van 2009 op de markt zou komen. Zelfs daar hadden dan nog geen bevestiging voor.
Misschien zeggen ze dit ook om de verkoop van de 2.7 tdi niet de doen zakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenMisschien zeggen ze dit ook om de verkoop van de 2.7 tdi niet de doen zakken
Maar waarom zouden ze hem uitbrengen? De levertermijn is nu al 1j dus als ze de 2.0tdi uitbrengen zal dat alleen maar erger worden. Hij zal er komen maar wanneer is een groot vraagteken dus ik zou er niet te veel hoop op brengen.
Comment
-
[quote=Predtech007;3016004]Zou ik ook wel willen weten...
Heb mijn A5 in Augustus 08 besteld (levertermijn lente 2009, productieweek nog steeds niet geweten ) en vraag mij ook wel af hoe je hem het best rodeert: in manual of D-stand? Config: A5 2.7 190pk fantoomzwart
Ligt er aan wat je wilt. D-drive rijdt zeer comfortabel, trek snel op en met de kick down doet hij je verassen tot diep in je stoel. Echter het verbruikt loopt bij pittig rijden wel op naar circa 1:10. Ik doe gemiddeld met een redelijke rijstijl 1:13.6 op voornamelijk snelweg. Vooral in het begin is de manual en sportstand echter moeilijk te weerstaan. Het beest komt dan echt los en je geniet dan dubbel, niet alleen door het supersnelle manual schakelen maar ook van de 6 cil. sound welke je een giga kick geeft met nog dieper indrukken van je voet tot gevolg. Je verbruik stijgt dan wel evenredig en vliegt snel naar 1:7. Na een paar weekjes tanken ga je beseffen dat de D-drive voldoende en het prettigste is voor normaal gebruik en de S en het manual gedeelte gebruik je dan alleen nog voor party time
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
Comment
-
[quote=Automatic;3017184]Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk BerichtenZou ik ook wel willen weten...
Heb mijn A5 in Augustus 08 besteld (levertermijn lente 2009, productieweek nog steeds niet geweten ) en vraag mij ook wel af hoe je hem het best rodeert: in manual of D-stand? Config: A5 2.7 190pk fantoomzwart
Ligt er aan wat je wilt. D-drive rijdt zeer comfortabel, trek snel op en met de kick down doet hij je verassen tot diep in je stoel. Echter het verbruikt loopt bij pittig rijden wel op naar circa 1:10. Ik doe gemiddeld met een redelijke rijstijl 1:13.6 op voornamelijk snelweg. Vooral in het begin is de manual en sportstand echter moeilijk te weerstaan. Het beest komt dan echt los en je geniet dan dubbel, niet alleen door het supersnelle manual schakelen maar ook van de 6 cil. sound welke je een giga kick geeft met nog dieper indrukken van je voet tot gevolg. Je verbruik stijgt dan wel evenredig en vliegt snel naar 1:7. Na een paar weekjes tanken ga je beseffen dat de D-drive voldoende en het prettigste is voor normaal gebruik en de S en het manual gedeelte gebruik je dan alleen nog voor party time
dan daalt het toerental nooit te laag, wat niet bevorderlijk is voor de mechaniek
optrekken gebeurt dan ook van een hogere toerental, wat de spanningen vermindert
en dan in D-stand schakelen voor gestabiliseerde snelheden
met manueel ga je nooit even "juist" schakelen als de multitronic zelf
kick-down vermijden bij de eerste kilometers....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenBen net die van mij gaan afhalen
zaaaaalig
En dan zijn we natuurlijk ook benieuwd naar de personal nummperplaat
als je die natuurlijk wilt vrijgeven. (of eventueel een tip van de sluier)Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDamn, very nice de RS6 Velgen
Comment
Comment