Oorspronkelijk geplaatst door viperman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIdd, ieder zijn ding maar ik vraag me af of dit ook is toegestaan bij de (latere) autokeuring? Ok, ik weet dat zijn zorgen voor later maar vraag het me maar gewoon ff af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenVoor de keuring, gewoon uitschakelen die handel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenNiks verkeerd mee, ik vind het gewoon mooier als ze niet dimmen. Pinker is zelfs dan nog duidelijk genoeg naar mijn mening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenEn hoe zet je die af? ik denk niet dat er ergens een knoppetje ga zijn "on/off"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenVoor de keuring, gewoon uitschakelen die handel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenWou gewoon ff weten of op de keuring beiden zijn toegelaten of niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDe auto is verplaatst naar week 47 en dit blijft definitief of ook weer uitstel net zoals velen hier ....
Amaai wat een zinsbouw...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIn belgie keuring steeds zonder dagrijverlichting
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenWe kennen het verhaal hé, maar troost je , wat ik nooit had verwacht: na 2 maand A5 ben ik zo in de wolken dat ik blij ben zoveel geduld aan de dag gelegd te hebben...
Amaai wat een zinsbouw...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDenk dat ik daarjuist achter Beltar gereden heb. Witte A5 met trekhaak en de YRG-xxx
Mooi met die spoorverbreders & velgen, dat wit kan me niet echt bekoren maar dat is een persoonlijke keuze
@ Beltar,Heb jij je dak zwart laten spuiten? En heb je daar ook fotos van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk Berichten@ Beltar,Heb jij je dak zwart laten spuiten? En heb je daar ook fotos van?
Comment
-
Testrit A5 24uur!
Hey iedereen,
Eerst en vooral RESPECT voor al die mensen die hier al zo lang zitten te wachten op hun "bestellingske"... Ikzelf ben daar NOG niet één van, ben wel al maanden,(lees meer dan een jaar) bezig hiermee, en dit forum aant volgen. In de hoop zoveel mogelijk op de hoogte te zijn van alles over de A5. Nog steeds ben ik er verzot op en nog steeds ben ik van plan hem dan toch eens te gaan bestellen.Moet echter noodgedwongen nog wachten tot mijn zaak opgestart is.
Nu had ik enkele maanden geleden al eens gepost dat ik een testrit was gaan doen met de 3.0tdi 240pk en ook toen al was ik verkocht! Vandaag nam mijn concessiehouder ZELF contact met me op om te vragen of ik nog steeds interesse had. Ze hebben namelijk een 2.7 multitronic die ik best eens mocht komen testen. Wel, toen ik vertelde dat ik nog steeds alleen maar interesse heb in de 3.0 zei hij me dat ik een telefoontje mocht verwachten.
2 minuten later,D'ieteren kortenberg:=> Mijnheer, ik bel u even om te vragen of het voor u past dat wij MORGEN de A5 3.0 TDI , BIJ U THUIS komen brengen en u hem voor 24 UUR kan testen en wij hem bij u thuis overmorgen terug komen ophalen!!!!!!
Ik wist niet waar ik het had! EIN-DE-LIJK! zal ik hem eens kunnen testen zoals ik wil, want in mijn ogen kan je een auto niet voldoende testen op een uurtje tijd(zoals de meeste testritten)
BIJ DEZE:=> Woensdag breng ik nog eens verslag uit , met foto's en waarschijnlijk met het nieuws van de bestelling ...
MIJN A5 config (tot nu toe)
3.0TDI 240PK tiptronic quatro IBISWIT,
milanoleder brun sportzetels,
hologramme inlegplaatjes
isofix
Multifunctiesportstuur/Tip-Multitronic
Multifunctiesport stuur met airbag in leder (geperforeerd aan beide zijden) met tiptronic of multitronic bedieningwipschakelaars (+ en - gescheiden, achter het stuur geplaatst)
Opberg module
Radio 'Symphony'
Zonnescherm (elektrisch) op achterruit
Buitenspiegels Pack 2
Pack Sport Design
Xenon koplampen + adaptive
Acoustic Parking System VR/AR
Advanced Key eenvoudig
Audi Drive Select hydraulische demping
Met VARIABELE HYDRAULISCHE DEMPING
Audi Music Interface
Bandenspanningscontrole
Boordcomputer in kleur
Elektrische zetels VR (Pack 1)
GSM pré-installatie (2W) armsteun
Verwarmde zetels VR
VELGEN HEB IK TOTAAL NOG GEEN IDEE...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDe auto is verplaatst naar week 47 en dit blijft definitief of ook weer uitstel net zoals velen hier ....
Comment
-
Toffe manne bij audi,
Ik heb moeten zage voor een uurtje te mogen rijden ipv een half uur en van een auto te leveren was helemaal geen sprake.
Toen ik vertelde dat ik bij chrysler een hele dag met een C300 gereden heb zeiden ze dat er zoveel testritten bij audi zijn dat ze dat niet kunnen voor een hele dag zelfs niet een halve
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenHadden ze al een productieweek gezegd en die dan verplaatst of stond er nog geen productieweek vast ?
Het is nu wel modeljaar 2009 (ook in chassis) met de kleine extra zaken erbij zoals MMI 3 G, Aux uitgang enz..Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenToffe manne bij audi,
Ik heb moeten zage voor een uurtje te mogen rijden ipv een half uur en van een auto te leveren was helemaal geen sprake.
Toen ik vertelde dat ik bij chrysler een hele dag met een C300 gereden heb zeiden ze dat er zoveel testritten bij audi zijn dat ze dat niet kunnen voor een hele dag zelfs niet een halve
Comment
Comment