Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Denk dat ik daarjuist achter Beltar gereden heb. Witte A5 met trekhaak en de YRG-xxx
Mooi met die spoorverbreders & velgen, dat wit kan me niet echt bekoren maar dat is een persoonlijke keuze
E403 / E40 richting Gent// Gent-Antwerpen? En vandaag idd met trekhaak, moest nog wat opruimwerk verrichten bij mijn ouders thuis, ginder remorqueske aangepikt.
Welke auto was je?
E403 / E40 richting Gent// Gent-Antwerpen? En vandaag idd met trekhaak, moest nog wat opruimwerk verrichten bij mijn ouders thuis, ginder remorqueske aangepikt.
Welke auto was je?
Yep, heb je zien afrijden naar Antwerpen/kortrijk.
Zwarte A4 Avant S-Line maar ik heb maar 2km achter je gereden (E40).
daarnet op de E40 ter hoogte van Erpe-Mere een zwarte A5 achter me, met getinte ruiten langs alle kanten en met z'n LEDs aan.. damn zeg dat zag er vreselijk bruut uit! Nr-plaat was YEM-... (Latem Motors logo), misschien iemand van hier?
Yes,vandaag is het zover,seffens om 15H30 mijne S5 afhalen.Ik ben eens benieuwd hoe dat gaat rijden,heb geen proefrit gedaan.Ook de overgang van manueel schakelen naar tiptronic zal wel even wennen worden.Ben in blijde verwachting,mag ook wel na bijna 9 maanden wachten
Vet, een S5! Het is zo al zalig om een nieuwe wagen te mogen gaan afhalen en als het dan nog een S5 is... heaven. Veel plezier in ieder geval en mss een topicje aanmaken in "mijn auto" met VEEL foto's.
Yes,vandaag is het zover,seffens om 15H30 mijne S5 afhalen.Ik ben eens benieuwd hoe dat gaat rijden,heb geen proefrit gedaan.Ook de overgang van manueel schakelen naar tiptronic zal wel even wennen worden.Ben in blijde verwachting,mag ook wel na bijna 9 maanden wachten
Grandioos. De S5 is een fantatische auto, heb (kort) een manuele gereden, ik was wég van het karakter en stemtimbre van de motor, en de A5 z'n chassis op zich is sowieso een schot in de roos. Met automaat moet 'ie naar mijn mening nog een tikje completer zijn ... je gaat tienduizenden grandioze kilometers tegemoet. Voorzie ons van pics als 't zover is, wil je?
Aan mijn soap komt nu ook een EINDE !
De auto wordt vrijdag 7 November gemaakt in Ingolstadt. De levering wordt dan voorzien rond de 24e November.
Er is GEEN uitstel meer dus maak ik me klaar voor de komst ....
De auto heeft ook de MMI 3e Generatie waarvoor ik schriftelijk al bevestiging had.
Super!!!
Ik heb destijds een test-rit gemaakt met de S5, was direct verkocht. (na het starten van de motor al).
Comment