edit ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2e keer goeie keer!
nogmaals:
Comment
-
even de ontbrekende foto's bijvoegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenIdd zeer knappe bak!
Vraag me af in welk segment hij zich positioneert ... concurrentie van de 3 coupé of eerder de 6 serie?
Ik vind 't interieur zeer knap, de voorkant ook. Achterkant? Moet ik eerst 'es goéd kunnen bekijken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Ik vind 't interieur zeer knap, de voorkant ook. Achterkant? Moet ik eerst 'es goéd kunnen bekijken...
Inderdaad.
Blij dat ze niet teveel fratsen hebben aangevangen met de koplampen, deze hebben nog het meest weg van de prefacelift-A4. En dat is positief.
Comment
-
Ik ben zeer ontgoocheld.
Deze wagen wekt bij mij geen emotie op. Ik vind hem eerder saai.
Er is duidelijk veel te veel gekeken naar BMW (achterkant) en dat had ik van Audi absoluut niet verwacht.
De boordplank stelt qua design ook al niet veel voor : wat een rommel.
Jammer, maar helaas...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenzalige wagen, ik hoop dat er mogelijks snel een avant versie van uitkomt ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenPardon ??
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Op die laatste foto denk ik '3-coupe en CLK killer', op andere foto's vind ik zijn lijn dan weer erg gekunsteld, vooral schuin achteraan.
Het interieur is niet lelijk, dat kan ook moeilijk bij audi, maar idd. wat rommelig. Als je naar de R8 kijkt, weet je dat ze beter kunnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
Pfffffff, wat een knoppenwinkel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
een avant versie van een coupé ik dacht het niet
Maar idd, ze hebben er bij audi weer een zalige bak bij!
Comment
Comment