Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    Het is dat het, typisch audi, allemaal wel perfect afgewerkt zal zijn, dat je het hem nog wel kan vergeven. Moest het en Koreaantje zijn was ie direct gebuisd
    Ook dit is bij mij gebuisd, ook al is het Audi en goed afgewerkt.
    Deze warboel aan knoppen rond de schakelpook is toch geen voorbeeld van ergonomie.

Comment

Ok nu gaan er vele me niet geloven .. als audi-freak ..

EEN GEMISTE KANS!!!!!!!!!!!

sorry ik kan me niet van de indruk ontdoen dat deze keer functionaliteit het gewonnen heeft van echt mooie design trekken.

De meesten vinden de front mooi; in mijn ogen is het stilstaan bij het A6 ontwerp .. een coupé moet een flamboyant trekje hebben .. deze ontbreekt net nu dat pitje extra dat er een heerlijke couptail ..euh cocktail van maakt.

Echt een BMW coupé is veel mooier in mijn ogen. Ik had min of meer mijn hoop gevestigd dat Audi met deze coupé een opvolger zou hebben voor mijn wagen .. but nooooo

*surft even rond om nog eens naar de foto's te kijken*
      *zucht*

nah ik blijf erbij, echt zonde;
      Die voorkant is een A6 de achterkant een BMW .. goed bezig...

Er lopen hier mensen rond (cfr Iceman) die veel knappere dingen uit de mouw schudden ..

W8 een vb-tje .. de koplampen zijn te stijf, waarom niet meer R8 gehalte?
      De mistlichten .. gho hier moet zeker de één of andere ingenieur gezecht hebben als ze 5 mm lager staan is de invalshoek van het licht niet goed .. nu staan ze echt lullig met hun bovenkant net ingesneden in de bumber..

neen hoe langer hoe meer ..

positief is dan wel het interieur dat vind ik wel super;

Hopen dat Audi nu met echt 'voorsprong door techniek' komt .. die tov BMW weer vernieuwend is, .. maar daar vrees ik voor;

Vergelijk met:

Ach ja smaken hé ..

Bijgevoegde Bestanden

Comment

of vergelijk deze eens met de nuvolari conceptcar

Comment

En kan me iemand uitleggen waarom op de ene foto het interieur met navigatie zo:

staat (EN JAKKES EEN ELECTRONISCHE HANDREM ..)

en op de andere staat de bediening integraal rechtopstaand:

Comment

KNAP !!!!!!!!!!!

Zeer groot concurrent voor de 3 coupé !!!

Comment

die achterkant...BMW met Audi logo?:/
              Voor de rest vind ik hem wel ok

Comment

Tja, wat ik al enige tijd van Audi gewoon ben: saai, stijfburgelijk en zakelijk. Dat kan best OK zijn voor een A4 of A6, maar een coupé moet toch harten sneller doen kloppen hé...
                Dan waren de impressies véél véél mooier. Ik gaf er nog op eentje commentaar (kan de foto niet meer vinden) die ik best mooi vond hoewel die ook een beetje flegma miste.

Waar positioneert deze A5 zich? Hij toont op de foto's véél groter dan een BMW 3-serie bijv.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Ik bedoel dit NIET in de zin van "hé ze hebben gekopieerd" (zéér zeker niet), maar ... 'ie lijkt toch goed op de BMW '3 coupé.

Achterlichten doen een beetje gelijkaardig aan, de onderlip vooraan onder de mistlichten die ook zo wat vooruit komt, de algehele "sportieve" (sommigen noemen het "agressieve") looks, ...

Is uiteraard niét gekopieerd, maar 'ie sluit héél dicht aan bij de BMW '3 coupé vind ik. Knapper dan bij de BMW coupé vind ik de golvende lijn zijdelings.

Achterkant is knap ! (heel de auto, eigenlijk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                    alleen de achterlichten zijn iets te 'bmw' naar m'n zin

Ewel dat was ook mijn eerste gedacht!

Maar desalnitemin

Comment

Hopelijk segmenteren de prijzen zich ook tussen de A4 en de A6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                        En kan me iemand uitleggen waarom op de ene foto het interieur met navigatie zo:

staat (EN JAKKES EEN ELECTRONISCHE HANDREM ..)

en op de andere staat de bediening integraal rechtopstaand:

de andere is met MMI en de andere niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                          zalige poepekeeeuuh

Comment

De lijn vind ik prachtig, maar de lichtblokken voor en achter had voor mijn part een pak meer Nuvolari gehalte mogen hebben. Jammer...

Comment

Nu ben ik écht benieuwd wat de ingeniators bij Mbenz uit hun hoedjes gaan toveren als antwoord op dit en de 3 coupé

clash of the titans

Comment

Holy mother of all gods
                                Die vind ik knap, doet me bijna van mijn geloof veranderen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Ik bedoel dit NIET in de zin van "hé ze hebben gekopieerd" (zéér zeker niet), maar ... 'ie lijkt toch goed op de BMW '3 coupé.

Achterlichten doen een beetje gelijkaardig aan, de onderlip vooraan onder de mistlichten die ook zo wat vooruit komt, de algehele "sportieve" (sommigen noemen het "agressieve") looks, ...

Is uiteraard niét gekopieerd, maar 'ie sluit héél dicht aan bij de BMW '3 coupé vind ik. Knapper dan bij de BMW coupé vind ik de golvende lijn zijdelings.

Achterkant is knap ! (heel de auto, eigenlijk)
                                  Jah dat is me ook al opgevallen.

Dat gevoel wordt natuurlijk wel versterkt door de velgen die zeer goed lijken op de 19" van BMW...

Ook heeft de middenconsole veel weg van een 3 coupé vind ik. Het gedeelte onder de navi vooral.

'k zou em eens willen zien in een ander kleurtje en met andere velgen.

Comment

het is zeker geen lelijke wagen, maar wel weer meer vanhetzelfde voor Audi. een wagen moet nog een eigen karater hebben wat ik hier mis.

Comment

Hij mist naar mijn smaak het volgende: smallere voorlichten met het bekende Nuvolari-knikje in en een iets strakkere lijn. Ik had gehoopt op een Nuvolari, maar heb een A6 coupé gekregen.
                                      Desalniettemin is het een behoorlijk knappe kar, vooral het kontje is verrassend en knap. Alleen dat fletse design van het front..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                        Ok nu gaan er vele me niet geloven .. als audi-freak ..
                                        EEN GEMISTE KANS!!!!!!!!!!!
                                        Je hebt dan ook een design background he ( ).
                                        Ik ga je bijtreden, dit is een mooie wagen, maar het is een gemiste kans afgaande van alle recente prototypes die Audi reeds liet zien. En dat is niet de eerste keer dat Audi de conservatieve kaart trekt, beetje raar met uitspatters als de TT, R8, ...

't Begon al met de huidige A3, wat niet meer dan een strak getrokken versie van z'n voorganger was. Terwijl alle scoops wezen in de richting van de toen nog niet bestaande shooting brake. (ook een bloedmooie bak die ze nooit onder soortgelijke vorm in productie durven nemen)

'k Verdenk Walter De Silva ervan toch nog te genieten van Alfa Romeo subsidies. Ik snap anders niet. Gelukkig voor Alfa en BMW zullen we maar zeggen, want in Audi schuilt nog veel meer potentieel.

Dit gezegd zijnde, laat het allemaal even bezinken, deze A5 is ook een knappe wagen! Ik wil het kontje beter zien, ik hoop op een breed kontje zoals we bij de A6 kennen.

Comment

Gewoon mooi
                                          't is vaak zeer moeilijk om de road presence van 'n auto in te schatten op wat fotootjes.
                                          Kan alvast niet wachten tot de eerste demo's bij de dealer staan
                                          ----------------------------------------------------------------------------------
                                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                          Pictures here: BMW 7 Series
                                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                          It might need half a starsystem to turn around,
                                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Working...
                                          X