Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

De S5

bron : www.carspyshots.net

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Al officieel, de S5? Anders is het wel een verbluffend goede shop. Ik kan 'm wel smaken, gedrongen en krachtig ziet hij eruit. Knap!
    Officieel hoor.

Comment

Enige specificaties of zo? Ik vind het eigenlijk wel spijtig dat ze niet meer een jaartje wachten zoals vroeger...

Comment

Die laten er ook geen gras over groeien.

Mjah, niet mis.

Mist een beetje ballen, die S5.

Comment

Net wat er ik van denk... Maar: 4.2 V8 of 5.2 V10?

Comment

4.2 V8, denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              4.2 V8, denk ik.
              Op auto55 spreken ze van de 4.2. In een later stadion zou een rs5 komen met om en bij de 400pk. Waarschijnlijk dan de rs4 motor.

Lijkt mij knap op het eerst zicht. Die S5 is misschien wel een mogelijke opvolger van de touareg hier. Al zal die misschien iets te lang op zich laten wachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Die laten er ook geen gras over groeien.

Mjah, niet mis.

Mist een beetje ballen, die S5.

Die indruk heb ik over héél het ontwerp van de A5. Ik vind hem te "soft", Audi had nog een klein beetje meer agressiviteit mogen steken in het algemeen design.

Dit neemt niet weg dat ik het een mooie wagen vind, maar ik ga hem nooit mooier vinden dan een A4 of een A6 zeg maar. Voor mij springt hij niet uit tov de rest, terwijl de R8 dat wel doet (maar die heeft dan ook een andere roeping).
                Zet alle modellen op een rij, en de leek zou alleen het verschil met een A6 in het aantal deuren zien volgens mij. Beetje jammer, maarja...

Nog 2 minpuntjes: het plaatsen van de MMI-knop op het dashboard (lijkt mij toch vrij onhandig), en de schuine streep in de lichtblokken achteraan. Die had gebogen mogen zijn.

Pluspuntje is de gewone handrem, véél makkelijker te bedienen dan die stomme knop naast het MMI in de A6. Echt vervelend om te bedienen, je weet nooit of je moet trekken of duwen aan die knop, en het werkt veel te langzaam!

Misschien zou een RS5 mij nog kunnen bekoren.

Comment

Fak dat ziet er goed uit.

Comment

schitterend!

Wel wat soberder als de 3 coupe.Maar zeker zo knap.
                    En ik denk dat die er IRL gedurfder uitziet als op foto.

Comment

Audi A5 en BMW 3 Coupé "broederlijk" naast mekaar :

bron : http://bil.feber.se/

Comment

Ik vind hem erg knap; sober en mooi gelijnd(vooral die golvende lijn naar achteren toe). Ik vind hem in ieder geval een stuk knapper als de bmw 3 coupe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                          Ik vind hem in ieder geval een stuk knapper als de bmw 3 coupe.
                          Sssst! Dat mag je hier niet zeggen!

Ik vind ze aan elkaar gewaagd. Ze hebben allebei hun mooie en iets minder mooie kantjes.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Er schiet mij net wat te binnen: zou deze wagen enkel met 4WD verkrijgbaar zijn? Of zouden ze er de 2.0 (T)FSI en/of TDI met FWD durven in leggen?
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik vind de auto toch behoorlijk schitterend!
                              Een grote, stoere, klassieke coupé.
                              Sober maar tijdloos en sportief.

Comment

maar wanneer komen ze bij audi nu een met een RWD platform???

Comment

Komt dat er?

't Zou nogal wat zijn : hun eigen beweringen van decennia lang, zo plots kelderen met 'n RWD auto.

Comment

Zeer mooie wagen...

Aan de buitenzijde gelijkt 'm wat op de BMW 3 coupé, maar toch heeft de Audi een andere lijn. Is deze Audi echt niet langer dan de BMW?

De Audi is stijlvoller dan de BMW.

Ook is het dashboard 10x knapper dan dat van de BMW.

Zijn er al prijzen bekend?

Moet er niemand een 335i coupé kopen met slechts 3000km op de teller...?
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Moet er niemand een 335i coupé kopen met slechts 3000km op de teller...?
                                      Ik geef jou daarvoor een schitterende blauwe één-orige 320d touring voor in ruil, mét M Pack zowaar ! Maar je krijgt de 18" niet, jammer genoeg, want jouw coupé is spijsgrijs en da's een beetje jammer, dus 'ie komt op z'n 16" wintervelgen. Maar voor de rest een faire deal.

Comment

Zo'n S5 met 4.2 V8...

Ik vrees wel dat zo'n S5 een flink pak duurder zal zijn dan de 335i.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik vind hem enorm mooi. Alleen mocht de vormgeving van de voorste lichtblokken iets agressiever...
                                          2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                          2016 Audi A3 G-tron

Comment

Working...
                                          X