Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Zo'n V8 met 350pk zou ik wel kunnen smaken...

Al was het maar voor het motorgeluid...
    Gij ga toch ook is uwe naam moeten gaan veranderen zenneuh
    in "BMWMBAUDI"

Comment

• Effe toelichten hier (hoewel off topic )

BMW = duidelijk denk ik hé
      MB = initialen van de voornamen van mijn kinderen...

Dus bedoel je: AudiMB...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Effe toelichten hier (hoewel off topic )

BMW = duidelijk denk ik hé
        MB = initialen van de voornamen van mijn kinderen...

Dus bedoel je: AudiMB...
        Ah dat wist ik niet

Nee dacht altijd dat die "MB" stond voor Mercedes-Benz

Comment

• Dat denken er meer, maar is niet zo...
          OO 00 OO

Comment

• Fack die bak trekt heel veel op de 3 coupé

Ik vind het een mooi wagen, maar om eerlijk te zijn lijkt hij wel een ietsje evolutie van de huidige audi stijl.

Die lichtblokken lijken minder spits dan bij de huidige modellen, ze zijn klassieker, gelijk bvb een nieuwe C-klasse ook klassiekere blokken heeft imo.

Die achterkant is duidelijk geïnspireerd op de 3 coupé zo lijkt me, en ik vind het de meest geslaagde kant van de wagen.

Nog even wachten tot ik hem in het echt zie, maar ik vind hem momenteel eigenlijk de minst geslaagde audi, het Duitse merk dat me eigenlijk heden ten dage estetisch het meeste aantrekt.

Comment

• S5 gelekt

Comment

Zo'n S5 met 4.2 V8...

Ik vrees wel dat zo'n S5 een flink pak duurder zal zijn dan de 335i.
                En indien niet

Comment

• @Tomski: zie pagina's 4&5

Comment

• ha, ni gezien

Comment

• voor mij een 3.0TDI quattrootje met de Audi S6 velgen onder graag en een streepje lager gezet

Comment

• Volgens mij gaat de S5 ook beschikking krijgen over "magnetic ride"

als je goed kijkt op deze foto:

dan zie je net onder het waarschuwings of gevaarsknipperlicht een andere knopke staan .. die elders (gewone versie) niet te zien is.

Wat denken jullie?

Comment

• zouden ze passen? Heb op het Salon serieus staan kwijlen op deze velgjes onder die S6

Comment

• wel wat jammer dat het dit niet geworden is

Comment

• Ik vind'm wel knap! Toch zo op het eerste zicht. Alleen een beetje spijtig dat de achterkant zo op de E92 lijkt...

@Tomski: Dat zou een copie van de TT zijn, ik vind het goed dat ze de A5 een iets serieuzere meer A8-style look gegeven hebben.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• Ben toch ook iets teleurgesteld bij het zien van de foto's. Front vind ik hem té brut, had wat fijner gemogen van mij, het profiel slaagt ook wat tegen, ik vind die koetswerklijn niet zo mooi.
                                Het interieur ziet er kwalitatief hoogstaand uit, voor zover we kunnen zien, misschien iets te veel knopjes, die de ergonomie niet ten goede komen.
                                Misschien is het wat aanpassen, had in bij de E92 ook bij het zien vd eerste foto's.
                                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  wel wat jammer dat het dit niet geworden is

Zo had de nieuwe TT mogen zijn, alhoewel de huidige natuurlijk ook geslaagd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
                                    En indien niet
                                    Tja, dan zou ik wel eens durven gaan praten met een Audi-verdeler...
                                    OO 00 OO

Comment

Tja, dan zou ik wel eens durven gaan praten met een Audi-verdeler...
                                      You're the man
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Maar ik snap echt niet waarom iedereen hier zoveel E92 in ziet? Het zijn stilistisch toch twee totaal verschillende wagens? Alleen de stijl van de achterlichten is min of meer gelijklopend...

Comment

• ...Maar ze willen wel hetzelfde publiek aanspreken, en zijn ongeveer even groot.

Comment

Working...
                                          X