Komt de 2.0TFSI van 177 pk en de 2.0TDI 170pk standaard met quattro-aandrijving?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenEuh den deze rijdt dus met een S4 en .. idd heb hem op de testbank bij Heinz gezet .. en yep .. resultaat was volgens die bank een goede 300 Pk ..
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNa een aantal kijksessies vind ik 'm al mooier
Comment
-
Het enige wat Audi moest doen was die prachtige Nuvolari concept productieklaar maken... en dan komt dit
Die kont zegt niks Audi, die wulpse lijn in het profiel past simpelweg niet bij het strakke Audi-design en de koplampen hadden veel compacter moeten zijn. Het interieur is wel prachtig.
Het zou mooi zijn moest Audi in de A5 opnieuw een vijfcilinder leggen! Ik vind trouwens dat Audi dringend de overstap moet maken naar RWD/Quattro. FWD op zo'n 'GT' is toch op zen minst bedroevend...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenbeweringen??... mooi woord voor "vastzitten aan VW platformen"...
Alleen, Audi heeft al teveel jaren haar quattro-systeem als dé referentie naar voor geschoven, is het niet op 't vlak van prestaties en rijplezier, dan toch minstens op 't vlak van veiligheid.
En dan nu plots een auto maken met RWD... uh-oh. Dat zou impliciet toegeven zijn dat BMW en Mercedes 't zovele jaren lang al juist hebben gedaan, en zij niet. Believe me : op zo'n niveau worden zo'n beslissingen gevreesd als niks anders, en ik geloof ook nooit dat er een RWD Audi komt. Toch niet in de eerste 10 jaar, ofzo. Desnoods quattro met 90% achterwielaandrijving, tot max. 50/50 te verdelen, dát wel (dus maw. verdoken RWD) ... maar pure RWD? Never.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenRubbish. Audi is meer dan rendabel genoeg om eigen platformen te ontwikkelen, en doen dat ook.
Alleen, Audi heeft al teveel jaren haar quattro-systeem als dé referentie naar voor geschoven, is het niet op 't vlak van prestaties en rijplezier, dan toch minstens op 't vlak van veiligheid.
En dan nu plots een auto maken met RWD... uh-oh. Dat zou impliciet toegeven zijn dat BMW en Mercedes 't zovele jaren lang al juist hebben gedaan, en zij niet. Believe me : op zo'n niveau worden zo'n beslissingen gevreesd als niks anders, en ik geloof ook nooit dat er een RWD Audi komt. Toch niet in de eerste 10 jaar, ofzo. Desnoods quattro met 90% achterwielaandrijving, tot max. 50/50 te verdelen, dát wel (dus maw. verdoken RWD) ... maar pure RWD? Never.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEffe toelichten hier (hoewel off topic )
BMW = duidelijk denk ik hé
MB = initialen van de voornamen van mijn kinderen...
Comment
-
dju ikmoet mezelf corrigeren,
het was dus geen knop voor magnetic ride ; enkel voor het aan en afzetten van de airbag?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Voor zij die interesse hebben in een verzameling fotokes:
file = kleine 10 mb bevat vele A5 en S5 foto's
te downloaden via DEZE (RS.COM) link
greets
Nas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenVoor zij die interesse hebben in een verzameling fotokes:
file = kleine 10 mb bevat vele A5 en S5 foto's
te downloaden via DEZE (RS.COM) link
greets
Nas
Comment
-
even een quote van op rs6.com
Oorspronkelijk geplaatst door IcemanEngines IMHO.
2.0T FSI 177 hp.
2.8 V6 FSI VL 210 hp.
3.2 V6 FSI 265 hp.
4.2 V8 FSI 350 hp.
Diesels:
2.0 TDI 170+ hp.
3.0 TDI 250 hp.
Hans.
ik denk dat we zo iets mogen verwachten, alleen heb ik m'n twijfels bij de 2.0T, daar hoop ik dat ze hem toch niet gaan downtunen?
voor een toekomstige RS5 zou het RS4-blok de meest probabele mogelijkheid zijn (de V10 lijkt me onrealistisch)
Comment
-
Sorry voor de herhaling van verschillende meningen hier, maar ook ik vind de A5 zeer veel weg hebben van de E92. Het is het eerste waar ik aan dacht toen ik de foto's voor het eerst zag. Voor mij toch de E92 dan graag! Desondanks is dit natuurlijk ook een knappe wagen, beter goed gejat dan slecht bedachtsigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Toch is het nog moeilijk; ik vind de achterkant van de A5 mooier en de neus van de E92. Tjah dan wordt het al moeilijk kiezen he. Ik vind de SFG niet echt passen op de A5, zijn er meerdere die dat vinden?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment