Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    Lekkerrrr

Oh my God... what a beauty !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Zou ik durven zeggen, knapper dan de E92?
      Ik vind van wel.

Deze A5 is specialer, de '3 coupé is meer een alledaagse auto, ziet er niet zo exclusief uit. De A5 vind ik *bijna* dichter bij de '6 aanleunen dan bij de '3 coupé, qua exclusieve looks, dan toch.

Ik vermoed dat 'ie ook wel duurder zal zijn dan de '3 coupé, inderdaad tegen de prijzen van de A6 aan. Dat zal 'm dan wel weer wat parten spelen.

Maar anders... wat een auto.

Als tegen 2009 't taxatiesysteem in België veranderd is, en er dus niet meer op krankzinnige wijze énkel maar op fiscale PK wordt getaxeerd ... dan zou ik zo'n A5 2.7 TDI of zelfs 3.0 TDI wel kunnen smaken.

Comment

• Dit gaat BMWMB niet graag horen / zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
          Dit gaat BMWMB niet graag horen / zien
          'Ie wou al z'n spijsgrijze 335i verpatsen aan gelijk wie om zo'n S5 in huis te kunnen halen. Terecht, dit ding is 100 keer knapper.

(niet dat z'n 335i niet knap is, 't is ook nog altijd één van de mooiste auto's op de markt, in mijn ogen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaston Bekijk Berichten
            hmm, ik vind 'm vooralsnog niet echt geslaagd.
            ik vind 'm zelfs nogal lomp ogen...
            ok, vanaf nu hoeven jullie mij niet meer serieus te nemen

Comment

• Uiteindelijk zal hij wel contenter zijn van zijn E92 dan van een E92. Elke nieuwe Audi ziet er een tijdje knap uit. Maar eens in het dagelijks verkeer valt het pas op hoe hard ze allemaal op elkaar lijken.

Ik vind hem er eigenlijk helemaal niet zo exclusief uitzien Hij ziet er uit zoals verwacht, op die golvende flanklijn na dan. Ik had een strakker design verwacht van Audi.

Comment

• 't Feit dat 'ie niet koel/strak is, maar (naar Audi's doen) zelfs zéér zwoel, maakt 'm net zo bijzonder.

Comment

Lekkerrrr

Ok op dees manier begin ik wel 'n love' te geraken .. mmmmm

nu DSG nog en de hartslagen in de keel zullen voelbaar worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk Berichten
                    Uiteindelijk zal hij wel contenter zijn van zijn E92 dan van een E92.
                    Ik ben niet mee.

Ik vind enkel dat lijntje op de flank storend. Het had recht moeten zijn met een lichte buiging. Nu is het een beetje de bovenkant van een dogbone en dat vind ik erg Koreaans aandoen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Ik ben niet mee.

Ik vind enkel dat lijntje op de flank storend. Het had recht moeten zijn met een lichte buiging. Nu is het een beetje de bovenkant van een dogbone en dat vind ik erg Koreaans aandoen.
                      Dat lijntje doet mij maar aan één merk denken en dat is Bentley en niets anders.

Comment

• jup, en oude rolls coupes

het prononcieert mooi de wielen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                          The sporty top-of-the-range TDI in the new Audi coupé is the thoroughly revised 3.0-litre engine. It now delivers a power output of 176 kW (240 bhp) and its maximum torque is an immense 500 Nm. But that is not all: with its supreme 0 to 100 km/h acceleration time of 5.9 seconds and a top speed of 250 km/h, the Audi A5 3.0 TDI quattro is one of the sportiest vehicles of its kind. Added to this, it also offers an average fuel consumption of just 7.2 litres per 100 km!
                          Toch wel straf tegenwoordig, en dan dat verbruik... .
                          Pracht staaltje van techniek (idem voor de 335d van BMW).

Comment

• Bijna een berline, zou ik zeggen

Comment

• Man wat een kar

Audi is zo zot goe bezig !!!!
                              2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Walter De' Silva vindt het zelf z'n beste creatie ooit.
                                Hier nog een paar foto's:

autoweek.nl

Comment

• Ziet er hemels uit.
                                  Prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk Berichten
                                    Uiteindelijk zal hij wel contenter zijn van zijn E92 dan van een E92. .
                                    come again?

Comment

come again?
                                      Came again, yeah.

De zesde keer al. Vooral op de foto's van de zwarte, dan.

Comment

• Ik wacht al 4 dagen op deze dag, maar nu is het eindelijk zover; de twijfels over de achterlichten beginnen te verdwijnen.

Woei! Audi!

Comment

• Die opmerkingen dat vanachter ne BMW is vind ik eigelijk maar zever.. als ge de hoekjes in het koffer zelf weg denkt gelijkt hij sterk op een A6..

Comment

Working...
                                          X