Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik twijfel daar een beetje aan, lijkt me voornamelijk een verkoopspraatje.

B&O leverde schitterend werk in de A8, met 't Advanced systeem, simpelweg omdat ze zoveel vrijheid kregen (wat grootte van de elementen, materialen en vooral prijs betreft).

Dit systeem hier is gewoon weer één van de zovele gewone soundsystems zoals we ze kennen van Bose, Mark Levinson, harman/kardon, ... en alhoewel 't wel goed zal spelen, verwacht ik hiervan geen wonderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik twijfel daar een beetje aan, lijkt me voornamelijk een verkoopspraatje.

B&O leverde schitterend werk in de A8, met 't Advanced systeem, simpelweg omdat ze zoveel vrijheid kregen (wat grootte van de elementen, materialen en vooral prijs betreft).

Dit systeem hier is gewoon weer één van de zovele gewone soundsystems zoals we ze kennen van Bose, Mark Levinson, harman/kardon, ... en alhoewel 't wel goed zal spelen, verwacht ik hiervan geen wonderen.
      ²nd that.

Denk anders wel dat dit een niveau hoger staat dan de meeste audiosystemen

Comment

• Black S5 by Nightfall

Man man, WAT een auto
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ja, eentje. De laatste Audi-HJW dateert van 2005 echter, en het loopt niet zo makkelijk als bij BMW, plus de onderhandeling over de prijs verliep zeer stroef.
          Kan je die halvejaarauto's kopen zonder btw voor export?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            Kan je die halvejaarauto's kopen zonder btw voor export?
            De auto heeft al één eigenaar gehad, dewelke doorgaans arbeider of bediende zijn bij het merk, privé-personen dus. Hoezo BTW?

Comment

De auto heeft al één eigenaar gehad, dewelke doorgaans arbeider of bediende zijn bij het merk, privé-personen dus. Hoezo BTW?
              Then I am not interested

ik hoef geen btw meer te betalen dus ik zou zot zijn van die korting te laten gaan

Comment

Black S5 by Nightfall

Man man, WAT een auto

Comment

Black S5 by Nightfall

Man man, WAT een auto
                  Wat een beest

Comment

De auto heeft al één eigenaar gehad, dewelke doorgaans arbeider of bediende zijn bij het merk.
                    Idd de man van wie we onze Audi gekocht hadden werkte ook bij Audi....

Comment

• Schitterende wagen. Opeens begin ik te twijfelen aan de 3 coupe.

Zal de A5 diesel leverbaar zijn met de DSG bak?

Comment

• man man, I want one

Comment

• DSG hoeft niet, een goeie tiptronic aan die 3.0 TDI is al voldoende voor mij

Comment

• heb hele topic niet gelezen, dus kan zijn dat het hier al gezegd is
                            mr wanneer mogen we deze verwachten in belgische toonzalen? de 'gewone'5 e, nie de s5

Comment

• Dus als een bedrijf die halbsjahreswagen koopt, dan kan het de BTW niet terugvorderen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                Dus als een bedrijf die halbsjahreswagen koopt, dan kan het de BTW niet terugvorderen ?
                                blijkbaar niet aangezien je van een partikulier overkoopt

Comment

• Ik dacht dat men op wagens onder de 6 maand in Duitsland nog BTW konden recupereren...

Comment

Ik dacht dat men op wagens onder de 6 maand in Duitsland nog BTW konden recupereren...
                                    als ze van een firma of handelaar afkomstig zijn

Comment

• ahjaaaa !

Idd my mistake

Comment

ahjaaaa !

Idd my mistake
                                        wadda mistaka to maka

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boogie_Boy Bekijk Berichten
                                          heb hele topic niet gelezen, dus kan zijn dat het hier al gezegd is
                                          mr wanneer mogen we deze verwachten in belgische toonzalen? de 'gewone'5 e, nie de s5
                                          juni

Comment

Working...
                                          X