Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fok, wat een lekkere kar! Zo ene zou ik wel willen, maar ja, als ik de prijzen eens ken zal het waarschijnlijk al heel wat minder zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
      Op interieurgebied heeft AUDI de BMW al lang geklopt. Op exterieurgebied is het nu een feit.
      Op basis waarvan zeg je dat?

Een paar vrienden van mij zijn Audi-rijders, en ik ben niet onder de indruk hoor. Interieur, daar kan je moeilijk wat van zeggen vind ik. Je kan moeilijk "meten" wat de kwaliteit van het ene interieur is t.o.v. het andere. Rest er nog de smaak.

Exterieur: BMW heeft best wat minkunkels op de weg gezet, of toch minstens modellen die beter konden, maar ze hebben wél allemaal karakter.

Tot nader order ziet elke Audi er hetzelfde uit, en dat is niet bepaald opwindend. Ik ken twee opvallende Audi's: een kanariegele en een knalrode

Ben een beetje aan 't zwanzen, maar het is toch allemaal maar zakelijke boel bij Audi, zelfs deze Coupe ziet eruit als een car-policy approved firmawagen... toch een beetje ontgoochelend.

Comment

• Dat zakelijke, ietwat koele en strakke design is gewoon eigen aan Audi en een manier om zich te onderscheiden van de concurrentie.

Comment

• in 2001 toen de A4 cabrio op de markt kwam zei ik van

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          man man, I want one
          I rest my case

edith zegt da ze hoopt dak van deze wel es content ga zijn
          Last edited by ; 27/02/2007, 16:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            in 2001 toen de A4 cabrio op de markt kwam zei ik van

I rest my case

edith zegt da ze hoopt dak van deze wel es content ga zijn
            Gewoon zien dat ge deze keer niet te gierig bent als je de motor kiest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              Gewoon zien dat ge deze keer niet te gierig bent als je de motor kiest.
              Nee nee, het onderstel!
              En hij heeft quattro, dus 't zal wel in orde komen.

Comment

• prachtig, de enige wagen die ik ooit zag die mooi staat op een GSM-pic IMHO

Comment

• Comment

• De spiegels mochten wat kleiner en minder lomp, maar voor de rest heb ik er maar weinig woorden voor. Zalig front! Die lichten hebben iets wat ik nog nooit eerder zag... Het zijn toch geen LED's?

EDIT: Sterker nog, doe me hier maar de spiegels in koetswerkkleur! Ik vind dat ze om een of andere reden misstaan hier...

Comment

• Wel raar dat ze van stijl veranderd zijn voor de deurklinken. Ik dacht toch dat de meeste Audi's (of allemaal) klepjes hebben die naar boven klikken in plaats van naar buiten. Dan was het nog ietsje mooier geïntegreerd geweest.

Comment

• de mondeo achterlichten moetn mij nog overtuigen!

Comment

• Op de real foto's oogt hij er wat iets anders uit dan op de persfoto's. Maar in ieder geval vind ik hem superknap!

Comment

• Gewone foto's doen toch altijd iets meer dan die bewerkte computerfoto's.

Nu ben'k helemaaaal overtuigd
                            1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                              de mondeo achterlichten moetn mij nog overtuigen!
                              Valt mij nu ook op.
                              Lichten zijn eerder Mondeo dan BMW 3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                Wel raar dat ze van stijl veranderd zijn voor de deurklinken. Ik dacht toch dat de meeste Audi's (of allemaal) klepjes hebben die naar boven klikken in plaats van naar buiten. Dan was het nog ietsje mooier geïntegreerd geweest.
                                Volgens mij zijn de klinken nog steeds in dezelfde stijl, geeft misvormd beeld door de lichtinval denk ik.

Comment

• Echt niet, kijk maar naar de eerdere foto's van de S5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Echt niet, kijk maar naar de eerdere foto's van de S5.
                                    Je hebt idd gelijk, nogal raar waarom ze dit gedaan hebben. Vlakke deurklinken hadden hem beter gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten

prachtig, de enige wagen die ik ooit zag die mooi staat op een GSM-pic IMHO
                                      Oei.

'k Weet 't niet precies uit te leggen, maar op deze foto's stelt 'ie me zwaar teleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                        Gewone foto's doen toch altijd iets meer dan die bewerkte computerfoto's.

Die trekken mij zwaar over de schreef, inderdaad! Schoon
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Oei.

'k Weet 't niet precies uit te leggen, maar op deze foto's stelt 'ie me zwaar teleur.

Idem hier, het is wachten om hem in het echte leven te zien...

Comment

Working...
                                          X