Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
    Audi pro : goedkoper opties
    Ik ben er heel zeker van dat de Audi duurder gaat zijn dan de BMW...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• hmm, zo vind ik hem ineens al een pak aantrekkelijker.

Niet mis zo...

Comment

• van de audi.be site

Comment

• Ik heb juist in Auto und motorsport gelezen dat de A5 met 1.8tfsi motor in Duitsland 33.000,00€ zal kosten. Andere prijzen werden niet vermeld.

Comment

• De S5 is al in het 'wild' gespot aan het hoofdkantoor in Ingostadt:

BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Check p.14
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Sorry, had geen zin om 16 pagina's te doorbladeren.
                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Morgenvroeg , 6 maart om 08.00 u de officiele voorstelling van de A5 !
                  live te volgen via Audi.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
                    Morgenvroeg , 6 maart om 08.00 u de officiele voorstelling van de A5 !
                    live te volgen via Audi.be
                    Spijtig genoeg moet ik morgen gaan werken

Comment

• Bah, vanachter net 'n nieuwe Mondeo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                        Bah, vanachter net 'n nieuwe Mondeo.
                        Of... De nieuwe Mondeo trekt vanachter op de Audi A5!... Ferme zet van Ford!
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Geneva Motorshow;

Woe 7 maart .. dit jaar had ik bijzonder uitgekeken naar deze beurs.
                          Vele onder ons gaan elk jaar richting Genève om er het moois onder de autozon te bewonderen, idem dit voor dit heerschap

Dit jaar echter wou ik in het echt zien of de A5 / S5 me in real life wel zou kunnen bekoren of beter mijn voorliefde voor het merk met de 4 ringen bevestigen.
                          HELAAS

Walter Da silva mag nog zo fier zijn op zijn mooiste design; De wagen viel tegen.

Toegegeven eens je in de wagen zit heb je een mooi herkenbaar audi gevoel van degelijkheid gepaard met een goed functioneel en mooi afgewerkt interieur. Maar het gevoel dat me meer en meer bekroop was .. damn deze wagen gaat duur worden.

Eerder richting de BMW 6 prijzen vermoed ik ..

Ik wou zo lang mogelijk in de wagen blijve zitten, niet zozeer om te genieten van de meer dan 500 watt B&O installatie, maar wel om het gevoel van ontgoocheling te vermijden eens ik uit de wagen geconfronteerd zou worden met zijn uiterlijk.

Waar een TT in mijn ogen een mooi en goed geheel vormt en jammer genoeg in de wereld teveel als kappers-autootje door het leven moet gaan- komt de A5 over als .. tja niet zo evenwichtig..
                          Het is ALLESBEHALVE een wagen gebaseerd op het nuvolari concept .. ik voel echt niet aan waar men naartoe wilde ..

De wagen heeft zelfs ..FLAPOREN .. of maw gigantische buitenspiegels..
                          De knape ledlichtjes in de koplampen waren gelukkig op 2 / 3 modellen aan want bij dat ene exemplaar waar ze uit stonden kwam het duidelijk naar voren hoe oud-bollig die koplampen lijken. EN ik zal maar niet terug beginnen over de mistlichten die totaal misplaatst de onderste gril / bumper uitsnijden .. zucht

Ok dan maar rond speuren naar wat technische innovaties die audi's vorsprung durch technic ..
                          Yeah yeah een ter vergeefse zoektocht .. Ik denken dat die A5 3.0 tdi met DSG zou uitegerust zijn gezien de prestaties .. NOT .. de cijfers waren voor de manuele versie. (Die boite hebben ze dan wel erg korte verhoudingen gegeven ..) OK 2e poging *fingers crossed* ah and will there be a DSG available for the S5?
                          Our board members are looking in to this possibilitiy but it isn't clear if it will come. And IF .. it would not before 2009 ..

Uit miserie ben ik dan de TT ingevlucht, vervolgens naar de S6 break gelopen de motorkap geopend om een V10 te bewonderen .. in de hoop mijn audi hart te troosten ..

Ik vrees dat de heren board members zich willen nestelen in prestige eerder dan het dynamische karakter wat meer kracht bij te willen zetten.

Audi .. goed bezig om concurrent van bompie mercedes te worden ipv BMW wat vuur aan de schenen te leggen.
                          ach ja jullie merken het den deze is zwaar ontgoocheld..

en dan zal ik hier nog maar niet beginnen over het geluid dat de nieuwe M3 maakte .. of hoe knap die 'sprankling graphite gray' 335i met M sportpack stond te blinken ..

Comment

• Configurator staat al online op Audi.DE... Basisprijs voor de 3.0TDi is 45.000EU...
                            Wel nog redelijk wat bugs deze middag, werkte echt niet goed... Hopelijk staan de andere motoren er ook snel in, en komt hij ook naar Audi.BE
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Duitse prijzen vallen redelijk mee. Bij de gewone modellen is er een groot verschil (zal deels te maken hebben met een verschil in standaarduitrusting), maar een S5 kost amper meer als een S4:
                              • 3.2 FSI multitronic (265 pk) - € 44.000
                              • 2.7 TDI multitronic (190 pk) - € 40.850
                              • 3.0 TDI Quattro 6MT (240 pk) - € 45.100
                              • S5 Quattro 6MT (354 pk) - € 55.900
                              (Duitse prijzen incl 19% MwSt.)

Als je dit vergelijk met de Duitse prijzen van de A4:
                              • 3.2 FSI multitronic (255 pk) - € 38.150
                              • 2.7 TDI multitronic (180 pk) - € 35.700
                              • 3.0 TDI Quattro 6MT (233 pk) - € 38.900
                              • S4 Quattro 6MT (344 pk) - € 55.600

(Duitse prijzen incl 19% MwSt.)
                              The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                hmm, zo vind ik hem ineens al een pak aantrekkelijker.

Niet mis zo...
                                Is zelfs knap!

Comment

• Comment

• Comment

• zie onderaan voor pics
                                      Last edited by stradge; 12/03/2007, 18:00.

Comment

• Ziet er echt niet slecht uit hé

Comment

• Die zwarte S5 Hopelijk gaat de A5 goed verkopen zodat we die regelmatig tegenkomen!

Comment

Working...
                                          X