Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dit is echt een prachtige wagen met een mooie lijn.
Persoonlijk vind ik wel dat die 4 uitlaten een beetje afbreuk doe aan de mooie poep. 2 Ovale modellen was mooier gewist.
Persoonlijk vind ik wel dat de wagen minder sportief oogt dan een 3 coupé die veel strakker is van lijn.
De Audi lijkt dan wel weer een halve klasse hoger te zijn dan de BMW 3 coupé.
Toch lijkt 'm de foto's precies groter dan de 3 coupé, terwijl dat in het echt niet het geval is.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ik heb zonet de belgische prijslijst ontvangen.
3.2 benzine multitronic 43.700€
2.7 diesel multitronic 40.900€
3.0 diesel quattro 44.900€
De 2.7 diesel zal zowel met 190 als met 163pk leverbaar zijn.
Ik heb ook de prijzen van de opties, maar prijzen van een s- line zijn nog niet bekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk BerichtenIk heb zonet de belgische prijslijst ontvangen.
3.2 benzine multitronic 43.700€
2.7 diesel multitronic 40.900€
3.0 diesel quattro 44.900€
De 2.7 diesel zal zowel met 190 als met 163pk leverbaar zijn.
Ik heb ook de prijzen van de opties, maar prijzen van een s- line zijn nog niet bekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk BerichtenDe opties zijn wel duurder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenWaar kunnen we deze vinden ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
bron staat op de pics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk BerichtenHeb ik gekregen bij de audi garage.
wat kosten de opties : cruise control - electrische voorzetel - parkeer verklikker achter - xenon lampen - gsm bleuthoot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Mijn mening over de A5: BMW gaat serieus slaag krijgen.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichtenwat is er standaard voorzien.
wat kosten de opties : cruise control - electrische voorzetel - parkeer verklikker achter - xenon lampen - gsm bleuthoot
Comment
Comment