Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
    177PK zitten ze ondertussen geloof ik, maar 't zal wel de 163PK versie zijn voor BE
    De BMW 2.0d zit ondertussen aan 177pk, ja, maar ik dacht niet dat de 2.0 TDI al in 177pk-versie werd gemaakt, wel als 170pk-versie ja.

Comment

• wat een lekkere bak

Comment

• bron staat op de pics

Comment

• Hell! Een rode voor mij! Dat staat hem echt geweldig goed!

Comment

• Dit is echt een prachtige wagen met een mooie lijn.

Persoonlijk vind ik wel dat die 4 uitlaten een beetje afbreuk doe aan de mooie poep. 2 Ovale modellen was mooier gewist.

Persoonlijk vind ik wel dat de wagen minder sportief oogt dan een 3 coupé die veel strakker is van lijn.

De Audi lijkt dan wel weer een halve klasse hoger te zijn dan de BMW 3 coupé.

Toch lijkt 'm de foto's precies groter dan de 3 coupé, terwijl dat in het echt niet het geval is.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ja hij oogt inderdaad iets geblokter dan de 3. Maar ik vind hem heel knap. En die 2 dikke ovalen zullen ze hopelijk voorbehouden voor de RS5...

Comment

• De broertjes:

Comment

• De spiegels vind ik iets te groot, maar voor de rest heb ik er niets op aan te merken...

Comment

• Ik heb zonet de belgische prijslijst ontvangen.

3.2 benzine multitronic 43.700€
                    2.7 diesel multitronic 40.900€
                    3.0 diesel quattro 44.900€

De 2.7 diesel zal zowel met 190 als met 163pk leverbaar zijn.

Ik heb ook de prijzen van de opties, maar prijzen van een s- line zijn nog niet bekend

Comment

• Prijzen liggen dus niet hoger dan die van de BMW 3 coupé. Mooi...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De opties zijn wel duurder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk Berichten
                          Ik heb zonet de belgische prijslijst ontvangen.

3.2 benzine multitronic 43.700€
                          2.7 diesel multitronic 40.900€
                          3.0 diesel quattro 44.900€

De 2.7 diesel zal zowel met 190 als met 163pk leverbaar zijn.

Ik heb ook de prijzen van de opties, maar prijzen van een s- line zijn nog niet bekend
                          Waar kunnen we deze vinden ??

Comment

De opties zijn wel duurder
                            Audi heeft nogal de gewoonte van verschillende frequente opties in pakketten te bundelen, zo spaar je al gauw 1000 euro uit. En meestal al vlak na de lancering. Ik weet niet hoe dat bij BMW zit. Maar iemand die de Audi verkiest zal hier toch niet echt door uit z'n lood geslagen zijn denk ik. Het is bij de meeste modellen wel zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                              Waar kunnen we deze vinden ??
                              Heb ik gekregen bij de audi garage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

bron staat op de pics
                                Heel mooie verschijning!! Is de A5/S5 al leverbaar?? Lijkt me in USA te zijn ni?

Comment

• Vergelijkingen mag ik niet maken, maar die achterlichten doen me heel hard aan de Ford S Max of Galaxy denken ...

Front is knap, maar saai en inspiratieloos. De poep is vet, maar de flank
                                  Last edited by ; 23/03/2007, 13:09.

Comment

Heb ik gekregen bij de audi garage.
                                    wat is er standaard voorzien.

wat kosten de opties : cruise control - electrische voorzetel - parkeer verklikker achter - xenon lampen - gsm bleuthoot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      De spiegels vind ik iets te groot, maar voor de rest heb ik er niets op aan te merken...

Aan deze foto te zien is de optie: wegklapbare buitenspiegels overbodig.

Mijn mening over de A5: BMW gaat serieus slaag krijgen.
                                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                        wat is er standaard voorzien.

wat kosten de opties : cruise control - electrische voorzetel - parkeer verklikker achter - xenon lampen - gsm bleuthoot
                                        Bluetooth bedoel je ?

Comment

• wanneer staat deze in de schowrooms hier in belgie ?
                                          want ik wil deze wel eens in real-life zien ...
                                          ziet er zeer mooi uit
                                          denk ook dat er veel die twijfelen tussen de BMW coupe en deze A5 toch voor deze kiezen , prachtig ook in dat donkerrood van op de vorige pagina

Comment

Working...
                                          X