Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je kan de A5 configureren op de audi.be website.

De prijzen zitten lager dan de 3-coupe, vooral omdat er nu paketten aan zeer interessante prijzen worden aangeboden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk Berichten
      Je kan de A5 configureren op de audi.be website.

De prijzen zitten lager dan de 3-coupe, vooral omdat er nu paketten aan zeer interessante prijzen worden aangeboden.
      heb daarnet gekeken op audi.be, vind dit niet terug, kan je me helpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
        heb daarnet gekeken op audi.be, vind dit niet terug, kan je me helpen

Comment

• Sjeeeezes wat een mooie wagen, in het zilvergrijs vind ik hem maar niks maar in het zwart doet me idd erg veel aan de BMW coupé denken maar dan veeeeel mooier

Comment

• Ik heb gelezen op een nederlandse site ivm de AutoRai , dat die mooie LED-lichtjes vooraan enkel voor de auto's met Xenon-plus is
            Dus m.a.w. dat zal een dure optie zijn die bijna iedereen zal nemen .
            Dat vind ik een zeer flauwe manier om de basisprijs laag te houden
            "" jaja mijnheer basisprijs 35.000 € ... Ah, je wilt een stuur en deuren Dat is wel bijbetalen

Comment

• ten eerste: hij is standaard MET xenon lichten! (in duitsland althans)
              bij andere wagens in deze klasse waar er geen standaard xenonlichten op zitten moet je er ook rekening mee houden dat er mensen zijn die geen xenon wensen! (een voorbeeld uit eigen ervaring, waarmee ik niet zeg dat ik geen xenon zou kiezen: als er in de bergen heel dichte mist/sneeuw is kan het xenonlicht reflecteren waardoor je nog minder ziet dan als je je lichten uit zou zetten.)

Comment

• ik denk dat het voor mij de nieuwe Audi A5 wordt.

ik zou hem nog enkel in het echt willen zien en afwachten wanneer de 2.O TDI komt.

daar ik toch ging wachten tot jan 08 zal dat wel geen probleem zijn, mijn Audi A3 zal tegen dan 4 jaar zijn, ik denk wel dat hiervoor nog mooi geld zal krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                  ten eerste: hij is standaard MET xenon lichten! (in duitsland althans)
                  Het is standaard voor de 3.0 Tdi en 3.2 Fsi , maar voor de 2.7 TDi of de 2.0 TDI waarschijnlijk niet . Net het zelfde als bij de A6 , waarbij de LED-lichten achteraan enkel standaard zijn bij de dure versie's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    De spiegels vind ik iets te groot, maar voor de rest heb ik er niets op aan te merken...

Ik vind de vormgeving in de lichten lelijk... Ze hadden beter die leds ergens anders gestoken.

Comment

• kvind de concurrentie veel mooier dan dit ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                        Daar is toch niks speciaals aan, de 3 Coupé heeft dat toch al langer.
                        Led-lichten vooraan ? volgens mij is enkel Audi hier mee bezig ( R8 en A5 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
                          Led-lichten vooraan ? volgens mij is enkel Audi hier mee bezig ( R8 en A5 )
                          De R8 is de eerste serieproductiewagen die een volledige lichtunit uitgevoerd in LED's zal hebben. Dus pinker-, dim-, standlichten en phares in LED's. Optie uiteraard. Op deze A5 zijn de led's enkel voor de pinkerfunctie bedoeld, zo te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                            wanneer staat deze in de schowrooms hier in belgie ?
                            want ik wil deze wel eens in real-life zien ...
                            ziet er zeer mooi uit
                            denk ook dat er veel die twijfelen tussen de BMW coupe en deze A5 toch voor deze kiezen , prachtig ook in dat donkerrood van op de vorige pagina
                            wanneer staat hij in de schowroom?
                            kheb er over gelezen denk ik

Comment

• Op foto's is 'm mooi, maar als ik 'm ga tegen komen op straat gaat het echt wauw zijn denk ik en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek dan

Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                              Daar is toch niks speciaals aan, de 3 Coupé heeft dat toch al langer.
                              Iedereen heeft xenon lampenunits al wel langer dan vandaag ..

Comment

• Hier nog 2 mooie foto's om de twijfelaars over de streep te trekken :

Comment

• Lukt toch nog steeds niet helemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Hier nog 2 mooie foto's om de twijfelaars over de streep te trekken :

Hij blijft flaporen hebben ..

Enkel DSG icm een gerafineerde krachtbron zou me doen twijfelen.

Comment

• Nas, verkocht jij je S4 niet of hallucineer ik nu ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                        De R8 is de eerste serieproductiewagen die een volledige lichtunit uitgevoerd in LED's zal hebben. Dus pinker-, dim-, standlichten en phares in LED's. Optie uiteraard. Op deze A5 zijn de led's enkel voor de pinkerfunctie bedoeld, zo te zien.
                                        Zijn 't geen DRL's (daglichten), zoals op de S6 en R8?
                                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Nas, verkocht jij je S4 niet of hallucineer ik nu ?
                                          Not before he is 2

dus zal ie nog enkele maandjes zeker de mijne blijven of tot ie zijn km's heeft.

en dan zien hé .. ben eigenlijk best zeer tevreden .. euh dat klinkt fout .. hoe kunt ge immers ontevreden zijn over een S4 .. shit I am a spoiled bastard ..

Comment

Working...
                                          X