Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik vind hem knap,zowel binnen als buitenkant maar tegenover de 3 coupe vind ik hem wel duur.
eerlijk gezegd,moest ik voor de zelfde prijs de a5 hebben denk ik dat ik voor de audi zou gaan.
dan wel puur naar uitstraling en interieur gekeken en niet naar het rijgedrag.
Ik heb de A5 en S5 gisteren in het echt gezien op de AutoRai in Amsterdam . En ik kan zeggen in het echt zien ze er nog beter uit
Prachtige lijn , zeer mooie voorkant , ....
Zeker op vlak van interieur is hij veel mooier dan de BMW 3 coupé .
Eigenlijk is de A5 een klasse hoger dan de BMW 3-reeks , de A5 leunt dichter aan bij de A6 dan de A4 ( ook de prijs )
Ik heb hem nu in het echt gezien en dit is voor mij toch wel een zeer grote teleurstelling. De recente Audi's vind ik vrijwel allemaal prachtig -zeker de S en RS modellen- maar deze is werkelijk een miskleun van formaat.
Het enige wat ik er geslaagd aan vind is de lay-out van het interieur, voor de rest ... niet mijn ding, en dat is licht uitgedrukt.
Enkel de prijzen lijken mij enorm goed mee te vallen. Op de RAI moest je voor die S5 geen 70.000€ neertellen ... wat gaan die dingen in België ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
daarnet een A5 op hun site geconfigureerd voor 48.000 euro (iets meer). me dunkt dat dat nog meevalt. het was wel de 'maar' 163pk sterke TDI, doch met redelijk mooie opties (GPS, advanced key, ..)
duitse site veronderstel ik dan?
Heb er nu geen idee van hoe die prijzen zich verhouden tot de belgische maar zullen non wel wat uit elkaar liggen, niet? (btw-verschil etc)
Comment