Mensen die ervaring hebben met deze wagen mogen altijd een seintje geven, vooral de 2.7TDI en 3.0TDI... Thanks
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1OK, ik geef toe dat de vierwielaandrijving voor een stuk helpt bij het vertrekken vanuit stilstand door de betere tractie, bij BMW is het verschil tussen een E90 330d en 330xd ook een tiende van een seconde verschil (respectievelijk 6,7 tegen 6,6). Maar 5,9 sec voor 0-100 . Eerst zien en dan geloven...
Ik ben eens benieuwd naar de eerste testverslagen. Wedden dat deze cijfers overdreven zijn...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Veel nieuwe real-life foto's:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenZo is hij toch wel !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHij staat er zó vet bij!!! En zo kwaad kijken, gewoon zalig...
Comment
-
Nog eens iets: ik vind het model naar achteren toe niet bepaald slank. Anderzijds wijkt de c-stijl achteraan nogal fel naar binnen.
Weten jullie wat ik denk? Dit wijst erop dat Audi deze coupe ontworpen heeft met het idee .......... een Audi A5 cabrio met metalen dak op de markt te brengen
Let op mijn woorden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenEerst wachten op de RS5, dan...
Comment
Comment