Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenMamaaaaaaa, ik wil een A5 !!! Zooooo hard !!
I'm in love
Wel de juiste kleuren kiezen1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
Opsommige foto's van de neus kan ik hem met moeite onderscheiden van de A3
Een A3 met LED's in de lichtblokken ?
Comment
-
eerst vond ik hem lelijk en dan mooi, en nu weer een beetje minder.
en kheb hem nog niet eens in het echt gezien...
Maar tziet er zo uit dat hij grote velgen nodig heeft (19") om redelijk mooi moet zijn, volgens mij gaan de 'standaard' A5'en er toch niet zo mooi uitzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
Opsommige foto's van de neus kan ik hem met moeite onderscheiden van de A3
Ik vind hun stijl eerder inspiratieloos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDat is wat ik de laatste 2 jaar zo spijtig vind aan Auadi (is nochtans 1 van mijn favoriete merken), maar het succes van de SF gebruiken ze tot vervelens toe, in vooraanzicht zit er veel te weinig verschil op de modellen.
Ik vind hun stijl eerder inspiratieloos.
De TT blijft subliem ( ook omdat het andere koplampen zijn in samenwerking met het SF )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenHetzelfde met de A8, de prefacelift vond ik subliem, na de facelift is die veel persoonlijkheid verloren
De TT blijft subliem ( ook omdat het andere koplampen zijn in samenwerking met het SF )
De TT en de R8 zijn nog mooi vind ik ook.
Maar de rest is idd inspiratieloos, de A3 en A8 zagen er voor de facelift veel beter uit!!
Bij bmw bijvoorbeeld zijn de typische Bmw-nieren er ook altijd, maar ze hebben altijd toch wel een andere vorm en de koplampen zien er bij elk model duidelijker verschillend uit.
En ik zeg dit niet omdat ik bmw-freak ben, want ik vond audi vroeger (en nu nog een héél klein beetje) een goed merk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenDe TT en de R8 zijn nog mooi vind ik ook.
Maar de rest is idd inspiratieloos, de A3 en A8 zagen er voor de facelift veel beter uit!!
Bij bmw bijvoorbeeld zijn de typische Bmw-nieren er ook altijd, maar ze hebben altijd toch wel een andere vorm en de koplampen zien er bij elk model duidelijker verschillend uit.
En ik zeg dit niet omdat ik bmw-freak ben, want ik vond audi vroeger (en nu nog een héél klein beetje) een goed merk
Het design van het dashbord vind ik mooier dan die in de BMW's
Maar de look buiten, daar kan Audi nog wat leren van BMW
Comment
Comment