Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ijszilver

http://www.mobile.de/SID90nsiYca4qfX...11111262898663&
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Fantoomzwart + 19"

http://www.mobile.de/SID90nsiYca4qfX...11111262399617&
      1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Nu ik hem zo zie, vind ik hem precies wat platgedrukt...

Comment

• Meteoorgrijs

http://www.mobile.de/SID90nsiYca4qfX...11111263076444&
          1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Mamaaaaaaa, ik wil een A5 !!! Zooooo hard !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
              Mamaaaaaaa, ik wil een A5 !!! Zooooo hard !!
              Idd. Enorm knap.

I'm in love

Wel de juiste kleuren kiezen
              1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Opsommige foto's van de neus kan ik hem met moeite onderscheiden van de A3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

Opsommige foto's van de neus kan ik hem met moeite onderscheiden van de A3

Een A3 met LED's in de lichtblokken ?

Comment

• Ik weet het nog niet, moet het is in het echt zien, hij is wel mooi maar dan moet er wel minstens 19"-schoeisel onder staan .

Comment

• Spijtig dat deze niet in Daytona grijs beschikbaar is. Dat meteoorgrijs vind ik niet zo mooi.

Comment

• Zeeziek word ik van die golvende lijn...

Comment

• eerst vond ik hem lelijk en dan mooi, en nu weer een beetje minder.
                          en kheb hem nog niet eens in het echt gezien...

Maar tziet er zo uit dat hij grote velgen nodig heeft (19") om redelijk mooi moet zijn, volgens mij gaan de 'standaard' A5'en er toch niet zo mooi uitzien.

Comment

• povere keuze van velgen...

Comment

• Enkel als S5 is hij mooi,en dan nog ! De neus is veel te dik en dan die golvende lijn !

Comment

• Ik denk ongeveer hetzelfde als u

Comment

• Ik vind hem ongelofelijk.

In eendert welke uitvoering.

Comment

Opsommige foto's van de neus kan ik hem met moeite onderscheiden van de A3
                                    Dat is wat ik de laatste 2 jaar zo spijtig vind aan Auadi (is nochtans 1 van mijn favoriete merken), maar het succes van de SF gebruiken ze tot vervelens toe, in vooraanzicht zit er veel te weinig verschil op de modellen.

Ik vind hun stijl eerder inspiratieloos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Dat is wat ik de laatste 2 jaar zo spijtig vind aan Auadi (is nochtans 1 van mijn favoriete merken), maar het succes van de SF gebruiken ze tot vervelens toe, in vooraanzicht zit er veel te weinig verschil op de modellen.

Ik vind hun stijl eerder inspiratieloos.
                                      Hetzelfde met de A8, de prefacelift vond ik subliem, na de facelift is die veel persoonlijkheid verloren

De TT blijft subliem ( ook omdat het andere koplampen zijn in samenwerking met het SF )

Comment

Hetzelfde met de A8, de prefacelift vond ik subliem, na de facelift is die veel persoonlijkheid verloren

De TT blijft subliem ( ook omdat het andere koplampen zijn in samenwerking met het SF )

De TT en de R8 zijn nog mooi vind ik ook.

Maar de rest is idd inspiratieloos, de A3 en A8 zagen er voor de facelift veel beter uit!!
                                        Bij bmw bijvoorbeeld zijn de typische Bmw-nieren er ook altijd, maar ze hebben altijd toch wel een andere vorm en de koplampen zien er bij elk model duidelijker verschillend uit.

En ik zeg dit niet omdat ik bmw-freak ben, want ik vond audi vroeger (en nu nog een héél klein beetje) een goed merk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                          De TT en de R8 zijn nog mooi vind ik ook.

Maar de rest is idd inspiratieloos, de A3 en A8 zagen er voor de facelift veel beter uit!!
                                          Bij bmw bijvoorbeeld zijn de typische Bmw-nieren er ook altijd, maar ze hebben altijd toch wel een andere vorm en de koplampen zien er bij elk model duidelijker verschillend uit.

En ik zeg dit niet omdat ik bmw-freak ben, want ik vond audi vroeger (en nu nog een héél klein beetje) een goed merk
                                          Ik ben geen BMW-VW-Audi-Mercedes freak en ik vind dat ook.

Het design van het dashbord vind ik mooier dan die in de BMW's
                                          Maar de look buiten, daar kan Audi nog wat leren van BMW

Comment

Working...
                                          X