Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben vandaag in het Audi-center ( Kortenberg) naar de A5 gaan kijken
    In het echt ziet hij er veel beter uit dan op foto Ook het verschil met de A4 of A3 is in het echt veel groter . De zilvergrijze A5 stond naast een A4 S-line en je zag wel overeenkomsten maar de verschillen zijn zeker in de meerderheid . eigenlijk is het een buitenbeentje in het gamma van Audi ( voorloping toch nog) Wat stond er nog in de showroom ? een donkergrijze S5 MAMAMIA wat een ferme bak .

Comment

• Contact Center

Edit, sorry
      Last edited by ; 14/06/2007, 00:27. Reden: Moest pm zijn. :?

Comment

• Wanneer staat dat ding nu hier in België in de showroom?
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik zie in de CC van Audi dat er nog geen automaat te verkirjgen is voor de 3.0 TDI of de S5...
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Wanneer staat dat ding nu hier in België in de showroom?
            In de loop van volgende week staat er bij de meeste dealers een A5 3.0 tdi
            Tussen 20 en 25 Juni worden deze beauty's verdeeld , zal ofwel een Zwarte of een Zilveren zijn .

Comment

Ik zie in de CC van Audi dat er nog geen automaat te verkirjgen is voor de 3.0 TDI of de S5...
              Plannen?

Comment

• Ik vind die S5 prachtig, met die led's vooraan....

Die leds zijn gewoon de max, ik zag hier gisteren een R8 rijden met die led's aan, het was precies een UFO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey Bekijk Berichten
                  Plannen?
                  Ik zou het ook zo denken ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey Bekijk Berichten
                    Plannen?
                    Bwa, ik ben niet onmiddellijk van plan om de 335i in te ruilen, maar ik had wel graag eens een testrit gedaan... maar dan wel met een DSG of Tiptronic als het kan.

Ik wil echt eens weten hoe zo'n A5 3.0TDI rijdt, temeer men prestaties opgeeft die bijna een 335i waardig zijn... Ik wil dat eens aan den lijve ondervinden.

Zo'n S5 zal wel een droom zijn met zo'n heerlijke V8 in het vooronder, maar z'n prijs is navenant natuurlijk. Die centen heb ik nu nog niet...
                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                      Ik vind die S5 prachtig, met die led's vooraan....

Die leds zijn gewoon de max, ik zag hier gisteren een R8 rijden met die led's aan, het was precies een UFO
                      Heeft enkel de S5 zo'n LED's?
                      OO 00 OO

Comment

Heeft enkel de S5 zo'n LED's?
                        Neen de A5 ook .

Comment

Ik wil echt eens weten hoe zo'n A5 3.0TDI rijdt, temeer men prestaties opgeeft die bijna een 335i waardig zijn... Ik wil dat eens aan den lijve ondervinden.
                          Vergeet het...

Comment

• Poerkwa? Heb jij dan al iets anders gezien dan officiële cijfers?

Comment

• I'm not feeling him... Hij geeft mij toch niet echt zo een wauw-gevoel Geef mij dan maar de 3-coupé in diesel 335d, indien mijn ouders geld teveel zouden sch**ten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Vergeet het...
                                Ik denk dat je nog is zou kunnen verschieten van een die 3.0 TDI in huis heeft, tenzij je uit ervaring spreekt...
                                0-100 tijd zal volgens mij min of meer gelijk opgaan, bij 0-200 sprintje daarentegen zou de bmw natuurlijk wel sneller kunnen zijn door extra gewicht dat de quattro met zich meebrengt.
                                Je moet je niet baseren op cijfers van de fabrieksopgave want die haal je toch nooit en zijn bovendien in de beste condities behaald door constructeur.
                                Wat ben je trouwens met .2 of .3 seconden sneller te zijn in ons landje vol flitspalen en dergelijke controles. Bovendien kun je de keren dat je naast een 335i zal staan op je twee handen tellen.
                                Just imo natuurlijk.

Comment

• Zalige tv spot van de A5, wel een beetje gebaseerd op die van de BMW 1 mijn gedacht...

Comment

• De BMW 335i is veel agressiever dan de A5 3.0 TDI, maar in de hernemingen denk ik dat de Audi pas echt tot zijn recht komt.En natuurlijk ook in de bochten.

Comment

• Oeps, foutje, verkeerde reactie, had de vorige paar posts niet gezien...
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Als ik over 4 a 5 jaar echt toe ben aan een nieuwe wagen, zullen deze twee zeker op mijn lijstje staan. Ik heb als vorige wagen een bmw gehad. Nu met mn A3 ben ik echt verliefd geworden op Audi. En ik vind die A5 zo dik, maar de 3 coupé ik ook heel netjes. Zal twijfelen worden. Denk dat de A5 ook beter uitkomt in prijs.
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                                          0-100 tijd zal volgens mij min of meer gelijk opgaan, bij 0-200 sprintje daarentegen zou de bmw natuurlijk wel sneller kunnen zijn door extra gewicht dat de quattro met zich meebrengt.
                                          Ja dat bedoelde ik . De Audi zal in verhouding wel wat rapper vertrekken door de 4-wielaandrijving maar de 100 gepasseerd schiet de 335i gewoon weg denk ik. Ik denk niet dat het ligt aan het hogere gewicht van de Audi hoor, gewoon het verschil in pk's, dat is namelijk 66.

Comment

Working...
                                          X