Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de eerste gespot op de snelweg, vanavond piccie plaatsen, heb hier geen bluetooth of kabel

die ledjes aan de voorlichten zijn quite impressive als ze achter je opdoemen.

én het was ééntje zonder Z-platen

Comment

• Wij hebben de knoop doorgehakt en hebben ook een A5 bestelt. Alleen we twijfelen nog over de kleur vanbuiten en vanbinnen. We hebben em voorlopig bestelt in het wit metaliek (audi exclusive) en vanbinnen wit/licht grijs zoals in de brochure. Alleen zijn we wat bang van dat wit metaliek, we vrezen dat het een soort parelmoer effect gaat geven (veel kleuren naargelang lichtinval).
      Bruin zien we ook graag (audi exclusive), maar willen vanbinnen graag licht grijs/wit samen met alluminium (zoals brochure) en dat past alleen bij wit of grijs als buitenkleur.
      Iemand suggesties , alle opties zijn welkom eventueel met foto.

Als velgen nemen we de Y-velgen 19", motor 2,7 met 190 pk.
      De 3,0 quattro lijkt me ook leuk, maar iemand van een bmw garage vertelde me dat je een motor met zo'n hoog koppel en quattro beter aan een automaat koppelt en vermits dat geen keuze is bij audi ....
      Trouwens volgend jaar kopen we waarschijnlijk een q5 of q7 en dan lijkt het nogal overbodig om 2 quattro's te hebben.
      Etron > Q8

Comment

• Proficiat, ben een beetje jaloers. Ik wacht tot de 2.0 TDI verschijnt. Zou er geen plaats zijn waar je hetzelfde model kunt bekijken maar dan in verschillende kleuren.
        Toen ik een aantal jaren geleden mijn BMW kocht ben ik naar een garage in luxemburg geweest waar ik hem in verschillende kleuren kon zien

Comment

• Proficiat! 19" is echt wel het minimum op A5 .

Comment

• Ik kan niet wachten op de foto's. Iemand al een proefrit gedaan?

Comment

• Ik ga volgende week een ritje maken met de A5 3.0tdi
              bestellen doe ik nog niet , ik wacht op de 2.0 tdi .
              Ben er ook nog ni uit welke kleur ik zou nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
                Ik ga volgende week een ritje maken met de A5 3.0tdi
                We want pics !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
                  Wij hebben de knoop doorgehakt en hebben ook een A5 bestelt. Alleen we twijfelen nog over de kleur vanbuiten en vanbinnen. We hebben em voorlopig bestelt in het wit metaliek (audi exclusive) en vanbinnen wit/licht grijs zoals in de brochure. Alleen zijn we wat bang van dat wit metaliek, we vrezen dat het een soort parelmoer effect gaat geven (veel kleuren naargelang lichtinval).
                  Bruin zien we ook graag (audi exclusive), maar willen vanbinnen graag licht grijs/wit samen met alluminium (zoals brochure) en dat past alleen bij wit of grijs als buitenkleur.

Als velgen nemen we de Y-velgen 19", motor 2,7 met 190 pk.
                  De 3,0 quattro lijkt me ook leuk, maar iemand van een bmw garage vertelde me dat je een motor met zo'n hoog koppel en quattro beter aan een automaat koppelt en vermits dat geen keuze is bij audi ....
                  Trouwens volgend jaar kopen we waarschijnlijk een q5 of q7 en dan lijkt het nogal overbodig om 2 quattro's te hebben.
                  Zeker het wit ZO LATEN!!

Vanbinnen zou ik dan voor rood leder gaan met pianolak.
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Ja dat bedoelde ik . De Audi zal in verhouding wel wat rapper vertrekken door de 4-wielaandrijving maar de 100 gepasseerd schiet de 335i gewoon weg denk ik. Ik denk niet dat het ligt aan het hogere gewicht van de Audi hoor, gewoon het verschil in pk's, dat is namelijk 66.
                    Wegschieten?

Dream on.

Die 500nm blijft ook niet stilzitten hoor.

Comment

• We will see about that . Wegschieten is misschien veel gezegd maar die 335i is verre van
                      een watje hoor... Met koppel ben je in de hoge toeren niets, daar zijn de pk's de baas .

Comment

• Wel beseffen dat die 3.0 TDI nooit die 'hoge' toeren gaat zien he.

Comment

• 7000 is 'hoog' voor een benzine, 4500 is 'hoog' voor een diesel hè .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
                            maar willen vanbinnen graag licht grijs/wit samen met alluminium (zoals brochure) en dat past alleen bij wit of grijs als buitenkleur.
                            Aruba-blauw met wit interieur is ook zeer mooi
                            Ik heb er ergens een foto van , moet er even achter zoek en zal hem dan plaatsen

Comment

• dit bedoel ik dus
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
                                dit bedoel ik dus
                                Best een mooi kleur, al zou ik hem voor mij in een donker grijs nemen. Weet de naam niet precies, zou moeten opzoeken.

Comment

• Deze kleur bedoel ik dan. Dit wijkt dicht af naar zwart, maar volgens mij is het toch geen zwart.

- Nu begin ik sterk te twijfelen of dit echt geen zwart is , this verwarrend met die foto -
                                  Last edited by ; 02/07/2007, 21:14.

Comment

• Kippevel van die reclame
                                    Lekkere technobeats op 't einde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                                      Kippevel van die reclame
                                      Lekkere technobeats op 't einde
                                      Jah inderdaad, ik kan er zolang naar kijken! Vraag me nog altijd af hoe ze zo'n vlieger met 2 wagens in de lucht krijgen en houden. Moeilijk werk waarschijnlijk

Comment

• Die LED's vanvoor doen me trouwens denken aan ogen van een tijger ...
                                        en dat is goed, want ben een geweldige liefhebber van katachtigen

Merk de witte lijn onder de ogen

Comment

• shit! nog zo'n freak!

Comment

Working...
                                          X