Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichtenshit! nog zo'n freak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk BerichtenDat is Meteorgrijs , heel mooi alleen vrees ik dat heel veel A5-en in die kleur besteld zullen worden
Comment
-
Gisteren even mogen rijden met een A5 3.0 TDI! Wat een kanon, hij pakt heel mooi op van lage toeren en blijft echt zonder verzwakken doorsleuren tot 4500 Toeren. hij produceert bovendien een vrij mooie brom(naar dieselnormen) binnenin. Ook de enorm goede remmen hebben me verbaasd. Het interieur is prachtig met een geweldige ergonomie, maar dat was niet zo'n verrassing!.
Al bij al een echte droomwagen vind ik. De dieselmotor is zo geniaal, dat ik mij afvraag hoe de benzine varianten nog beter kunnen doen. Ik zou in elk geval voor de diesel gaan.
Comment
-
Ik heb ook een ritje gemaakt met de A5 3.0 TDI quattro
ziehier het verslag en foto's http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=23978
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk BerichtenIk heb ook een ritje gemaakt met de A5 3.0 TDI quattro
ziehier het verslag en foto's http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=23978
Comment
-
Omdat er al 'n paar mensen zich afvroegen hoe groot de A5 is:
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk BerichtenDie LED's vanvoor doen me trouwens denken aan ogen van een tijger ...
en dat is goed, want ben een geweldige liefhebber van katachtigen
Merk de witte lijn onder de ogen
zoals in den tijd met die angeleyes van bmw
Comment
-
Vandaag even bij audi garage gestopt om de A5 te bewonderen. Er stond een zwarte 3.0. diesel met 19 inch velgen (type 5-armig parabooldesign), binnenin zwart leder.
Toont in het echt even knap als op foto, enige dat me opviel was dat er vanachter niet zoveel plaats leek te zijn, hij had dan wel weer een enorme koffer.
Kortom een knappe verschijning waar ik men hoofd wel zal voor draaien.
Comment
-
Vandaag ook even wat informatie gaan vragen. En daarna nog een testrit gemaakt. Hij rijdt echt fantastisch! Het was ook een zwarte 3.0TDI met de 19" velgen, een geweldig koppel en vermogen in elke versnelling en nog geen 2000tr/m aan 130km/h op de autostrade . Zalig en perfect afgewerkt interieur. Mss iets minder beenruimte vanachter t.o.v van de A3. Maar wel een diepe en ruime koffer. Maar ik denk wel dat dat typerend is een coupé. Een zeer gemakkelijk en functioneel MMI systeem. Spijtig dat ik vrijdag niet ben kunnen gaan toen hadden ze ook nog een S5 staan. Ik ben overtuigd maar ik denk niet dat de 3.0 haalbaar zal zijn qua verzekering. Mss beter de 2.7 en een chip .
Comment
-
Ik ben hem vandaag eens gaan bekijken die A5. Vond hem in het echt nog zoveel mooier dan op de foto's . Zeker dat interieur was echt zalig om te zien. En toen ik ff de Ledjes omstak was ik zeker verkocht . Ik verkies deze A5 zeker boven een BMW 3 Coupé.
Had enkel een gsm ter beschikking, dus de foto's zijn niet de topkwaliteit. Maar deze zal ik wel eens online zetten + posten als ik tijd heb .
Comment
-
Tommy, reed jij vandaag rond ik Knokke met die A5? Heb er nl. dezelfde (Nummerplaat) zien rondrijden...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment