Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De 2.0 tdi zal ongeveer 35.000 euro kosten , de 2.7 kost 40.000 euro maar dat is met de automaat bijgerekend .
    De Led-lichtjes zijn als optie leverbaar , dit is minder erg dan de zwarte raamomlijsting van de 320 d coupe
    Voor mij maakt het weinig uit of een 2.0 tdi 163 pk levert of een 2.7 die ook 163 pk heeft . We zullen op termijn toch moeten leren leven met een kleinere cilinderinhoud of onze achterachterkleinkinderen zullen met een zuurstofmasker op straat moeten komen

Comment

• Oeeh ^^ Benieuwd wat voor een percent dat m'n vader er gaat op krijgen

Comment

• ik hoop toch op z'n minst 7%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
          Heb je de test in Autowereld gelezen ?
          Daar is de A5 weldegelijk sneller dan de 335d
          Zij hadden 6 sec nodig om van 0 naar 100 te gaan , en hebben dit meerdere keren geprobeerd . 7 sec is volgens mij een fout in autogids , ik heb zelf met de A5 3.0 tdi gereden en kan je vertellen : 't is een kanon
          ga eens een testritje maken en time zelf eens , wedden dat je bij 7 sec al lang voorbij 100 bent
          Correct, maar in AW vermelden ze er wel bij dat de 335d nog steeds won op de 1000 m hè .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
            Heb je de test in Autowereld gelezen ?
            Daar is de A5 weldegelijk sneller dan de 335d
            Zij hadden 6 sec nodig om van 0 naar 100 te gaan , en hebben dit meerdere keren geprobeerd . 7 sec is volgens mij een fout in autogids , ik heb zelf met de A5 3.0 tdi gereden en kan je vertellen : 't is een kanon
            ga eens een testritje maken en time zelf eens , wedden dat je bij 7 sec al lang voorbij 100 bent
            Toch noraam dat zo een wagen onder de 7 sec zit.

Niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
              Toch noraam dat zo een wagen onder de 7 sec zit.

Niet?
              Ja, maar niet onder de 6 hè?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                ik hoop toch op z'n minst 7%
                M'n vader heeft 15%, weet het sinds gisteren. Op Audi A3 (SP) 17% (15% + 2% omdat hij in Vorst gemaakt wordt) en op Audi A6 18%. Ook A8 18%, en A4 is zoals A5, namelijk 15%. TT ben ik vergeten .. Over de R8 wist hij niets :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  M'n vader heeft 15%, weet het sinds gisteren. Op Audi A3 (SP) 17% (15% + 2% omdat hij in Vorst gemaakt wordt) en op Audi A6 18%. Ook A8 18%, en A4 is zoals A5, namelijk 15%. TT ben ik vergeten .. Over de R8 wist hij niets :p
                  Zijn dat leasekortingen of hoe zit dat juist ?

Comment

• Kan iemand me nog eens herhalen wanneer de A5 2.0 TDI uitkomt? ( iets te lui om al de pagina's te herlezen )

Is namelijk een grote kanshebber ten huize van de vriendin ter vervanging van de 530d E60.
                    Ze willen een kleinere motor ( om na afschrijving als 2e auto in te kopen, een grote cilinderinhoud is dus uit den boze ).

Die ledjes is dat trouwens een optie? Want ik zag een 3.0 op de autostrade die ze vlug aanstak toen ik foto's getrokken had

Comment

• A5 2.0 tdi bestelling mogelijk vanaf 12/2007 levering 03 - 04 /2008
                      basisprijs ongeveer 35.000 euro , Ledlichtjes zijn een optie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                        Zijn dat leasekortingen of hoe zit dat juist ?
                        Enkel korting op het aankopen van een Audi.

Comment

• Ook testritje gemaakt...

Comment

• De perfectie!

Comment

• die standlichten

Comment

• Foto's van de achterkant ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Foto's van de achterkant ?

Interieurtje

Comment

• Prachtig Bestelbon al getekend ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Prachtig Bestelbon al getekend ?
                                      Nog niet, maar ben mijn ouders in die richting aan het pushen Mijn vader was alleszins al sterk onder de indruk al zou hij wel een automaat moeten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                                        Nog niet, maar ben mijn ouders in die richting aan het pushen Mijn vader was alleszins al sterk onder de indruk al zou hij wel een automaat moeten hebben.
                                        Volledig mee eens... Afwachten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Heeft uw vader een heel wagenpark van audi, want dit zijn toch niet de normale klantenkortingen?

Comment

Working...
                                          X