Echt hè, normaal geven de audi-concessies toch maar 8% of zoiets?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn volgens mijn vader gaan de geruchten de ronde dat er helemaal geen 2.0 TDI komt .. (M'n vader werkt bij Audi btw)BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Zuiver en alleen omdat hij bij Audi werkt ja. En die prijzen liggen nog altijd boven productieprijs. Binnenkort verwachten ze trouwens 25% op de Audi A4. Was vroeger ook al zo toen het nog VW Vorst was, als er een nieuw model uit gaat komen schieten de percentages omhoog. Of als hij slecht verkoopt. Zo was er een tijd 25% of meer op een Beetle. En doordat Audi de fabriek overgenomen heeft tegen andere loonsvoorwaarden (personeel moet inleveren en langer werken) proberen ze er nog hogere percentages door te krijgen. Maar Dieteren ligt dwars (duh). Als het aan Audi zelf ligt zou het personeel tot 30% krijgen.
Comment
-
Ik heb de Audi A5 vandaag voor het eerst gezien en wat een prachtige wagen is dat. Is inderdaad wel klein achteraan, maar voor de rest van het uitzicht was er alles op en eraan. Deze wagen is af...
Maar nu heb ik een vraag. Als je nu een testrit met zo'n wagen wil maken, zijn daar dan voorwaarden aan verbonden? Of moet je het gewoon aanvragen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk BerichtenIk heb de Audi A5 vandaag voor het eerst gezien en wat een prachtige wagen is dat. Is inderdaad wel klein achteraan, maar voor de rest van het uitzicht was er alles op en eraan. Deze wagen is af...
Maar nu heb ik een vraag. Als je nu een testrit met zo'n wagen wil maken, zijn daar dan voorwaarden aan verbonden? Of moet je het gewoon aanvragen?
Wel niet aan te raden als ze een RS4 ofzo er hebben staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk BerichtenGeen voorwaarden voor een testrit ( rijbewijs wel natuurlijk )
Bij sommige Audi-dealers moet je een kopie laten maken van je paspoort
En de auto moet vrij zijn natuurlijk , een afspraak maken is aan te raden
Bovendien zie ik er met mijn simpel FRtje niet uit als een potentiële klant van zo'n wagen, jammer genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenIk ben toch benieuwd wat de gewone particulier mag verwachten aan korting.
Mocht hier iemand antwoord op kennen
Ik wacht nog wel op de 2.0 diesel, dus zal begin volgend jaar worden dat ik kan gaan "onderhandelen" (misschien tijdens het autosalon)
die groepskorting, fleetkorting en korting die werknemers van audi krijgen is allemaal mooi, maar de gewone particulier is er niks meeAudi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Man, net een A5 met lichten op gezien op de autosnelweg hoe lekker gemeen ziet die er niet uit met die lichten (kort ervoor was er me ook een R8 voorbijgesneld maar de A5 maakt minstens eveneveel indruk wanneer ie in je achteruitkijkspiegel opduikt) Echt de mooiste wagen van de moment.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenM'n vader heeft 15%, weet het sinds gisteren. Op Audi A3 (SP) 17% (15% + 2% omdat hij in Vorst gemaakt wordt) en op Audi A6 18%. Ook A8 18%, en A4 is zoals A5, namelijk 15%. TT ben ik vergeten .. Over de R8 wist hij niets :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenIs die startknop een optie toch?
Hier heeft hij hem wel:
en hier niet
Comment
Comment