Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe meer ik hem zie, hoe mooier ik hem vind, persoonlijk gaat voor mij de A5 boven een CLK of 3 coupe.
Ik rij momenteel voor men vakantiewerk elke dag voorbij de Audi garage in Zaventem. Regelmatig steekt een R8 of A5 ons voorbij, waarbij al elke keer de standlichten van beide wagens op stonden --> Prachtig
Dit is voor mij de coupé binnen zijn klasse. Extreem lekker!
Ik weet dat hij waarschijnlijk niet de beste motor heeft, dat hij misschien neit het beste stuurt in zijn klasse, maar die looks laten gewoon alles verdwijnen.
Meer zelfs: ik vind dat hij qua looks makkelijk naast de Brera mag staan. Audi is voor mij het eerste Duitse merk dat een designrichting inslaat, die me volledig aanstaat.
Hoe meer ik hem zie, hoe mooier ik hem vind, persoonlijk gaat voor mij de A5 boven een CLK of 3 coupe.
Ik rij momenteel voor men vakantiewerk elke dag voorbij de Audi garage in Zaventem. Regelmatig steekt een R8 of A5 ons voorbij, waarbij al elke keer de standlichten van beide wagens op stonden --> Prachtig
zo'n R8 is echt een beest van een wagen.
toevallig geen zwarte R8 met carbon zijflappen? nr plaat XAH...?
Ik heb gelezen dat het mogelijk is op A5 S-line de velgen met 7 dubbele spaken van 20" te kiezen. Heeft er iemand foto's van deze velgen en eventueel van de A5 met deze velgen.
Ik heb gelezen dat het mogelijk is op A5 S-line de velgen met 7 dubbele spaken van 20" te kiezen. Heeft er iemand foto's van deze velgen en eventueel van de A5 met deze velgen.
Dat zullen deze wel zijn.
bron: een ander forum, maar weet niet meer welk :o
Comment