Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk BerichtenWow coole zetels!! t lijken wel clubzetels ,
misschien wel wat te weinig zijdelingse steun...
Zijn de optionele sportzetels Dus zijdelingse steun zullen ze niet missen
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBangelijk schoon die A5 van hierboven , is dat amaretto-leder? De velgen hadden wel wat groter gemogen.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIs Mustanbruin leder
Comment
-
Comment
-
Hoe meer ik hem zie, hoe mooier ik hem vind, persoonlijk gaat voor mij de A5 boven een CLK of 3 coupe.
Ik rij momenteel voor men vakantiewerk elke dag voorbij de Audi garage in Zaventem. Regelmatig steekt een R8 of A5 ons voorbij, waarbij al elke keer de standlichten van beide wagens op stonden --> Prachtig
zo'n R8 is echt een beest van een wagen.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Ik ben er werkelijk weg van!
Dit is voor mij de coupé binnen zijn klasse. Extreem lekker!
Ik weet dat hij waarschijnlijk niet de beste motor heeft, dat hij misschien neit het beste stuurt in zijn klasse, maar die looks laten gewoon alles verdwijnen.
Meer zelfs: ik vind dat hij qua looks makkelijk naast de Brera mag staan. Audi is voor mij het eerste Duitse merk dat een designrichting inslaat, die me volledig aanstaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenHoe meer ik hem zie, hoe mooier ik hem vind, persoonlijk gaat voor mij de A5 boven een CLK of 3 coupe.
Ik rij momenteel voor men vakantiewerk elke dag voorbij de Audi garage in Zaventem. Regelmatig steekt een R8 of A5 ons voorbij, waarbij al elke keer de standlichten van beide wagens op stonden --> Prachtig
zo'n R8 is echt een beest van een wagen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
Moest die komen, zou wel zalig zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDie gaat komen hoor.
...
...
...
...
enkel jammer dat ie buiten budget zit de eerste 5 jaar ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtentoevallig geen zwarte R8 met carbon zijflappen? nr plaat XAH...?MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk BerichtenIk heb gelezen dat het mogelijk is op A5 S-line de velgen met 7 dubbele spaken van 20" te kiezen. Heeft er iemand foto's van deze velgen en eventueel van de A5 met deze velgen.
bron: een ander forum, maar weet niet meer welk :oLast edited by MikeVee; 20/09/2008, 14:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenVind het spijtig dat er geen nieuws is over hoeveel korting er kan bekomen worden. Het lijkt me of er hier (nog) geen kopers komen.
Comment
Comment