Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Wow coole zetels!! t lijken wel clubzetels ,

misschien wel wat te weinig zijdelingse steun...

Comment

• Bangelijk schoon die A5 van hierboven , is dat amaretto-leder? De velgen hadden wel wat groter gemogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten
            Wow coole zetels!! t lijken wel clubzetels ,

misschien wel wat te weinig zijdelingse steun...
            Foto's van het interieur zien er mij vervormd uit

Zijn de optionele sportzetels Dus zijdelingse steun zullen ze niet missen

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            Bangelijk schoon die A5 van hierboven , is dat amaretto-leder? De velgen hadden wel wat groter gemogen.
            Is Mustanbruin leder
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
              Is Mustanbruin leder
              Ah ok, is nice, I like!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten

Interieurtje
                Heeft iets van een Jag

Comment

• Hoe meer ik hem zie, hoe mooier ik hem vind, persoonlijk gaat voor mij de A5 boven een CLK of 3 coupe.

Ik rij momenteel voor men vakantiewerk elke dag voorbij de Audi garage in Zaventem. Regelmatig steekt een R8 of A5 ons voorbij, waarbij al elke keer de standlichten van beide wagens op stonden --> Prachtig

zo'n R8 is echt een beest van een wagen.
                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Ik ben er werkelijk weg van!

Dit is voor mij de coupé binnen zijn klasse. Extreem lekker!

Ik weet dat hij waarschijnlijk niet de beste motor heeft, dat hij misschien neit het beste stuurt in zijn klasse, maar die looks laten gewoon alles verdwijnen.

Meer zelfs: ik vind dat hij qua looks makkelijk naast de Brera mag staan. Audi is voor mij het eerste Duitse merk dat een designrichting inslaat, die me volledig aanstaat.
                    Last edited by ; 15/07/2007, 14:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                      Hoe meer ik hem zie, hoe mooier ik hem vind, persoonlijk gaat voor mij de A5 boven een CLK of 3 coupe.

Ik rij momenteel voor men vakantiewerk elke dag voorbij de Audi garage in Zaventem. Regelmatig steekt een R8 of A5 ons voorbij, waarbij al elke keer de standlichten van beide wagens op stonden --> Prachtig

zo'n R8 is echt een beest van een wagen.
                      toevallig geen zwarte R8 met carbon zijflappen? nr plaat XAH...?

Comment

• Vandaag in een S5 plaatsgenomen
                        Wat een uitstraling, wat een motorgeluid....maar zo weinig plaats achterin voor passagiers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten

Moest die komen, zou wel zalig zijn
                          Die gaat komen hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                            Die gaat komen hoor.
                            *Bouwt klein feesje*

...

...

...

...

enkel jammer dat ie buiten budget zit de eerste 5 jaar ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                              toevallig geen zwarte R8 met carbon zijflappen? nr plaat XAH...?
                              Zal morgen is kijken als ik er langsrij.
                              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Ik heb gelezen dat het mogelijk is op A5 S-line de velgen met 7 dubbele spaken van 20" te kiezen. Heeft er iemand foto's van deze velgen en eventueel van de A5 met deze velgen.

Comment

• Vind het spijtig dat er geen nieuws is over hoeveel korting er kan bekomen worden. Het lijkt me of er hier (nog) geen kopers komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk Berichten
                                    Ik heb gelezen dat het mogelijk is op A5 S-line de velgen met 7 dubbele spaken van 20" te kiezen. Heeft er iemand foto's van deze velgen en eventueel van de A5 met deze velgen.
                                    Dat zullen deze wel zijn.

bron: een ander forum, maar weet niet meer welk :o
                                    Last edited by MikeVee; 20/09/2008, 14:38.
                                    2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                      Vind het spijtig dat er geen nieuws is over hoeveel korting er kan bekomen worden. Het lijkt me of er hier (nog) geen kopers komen.
                                      Op een ander forum heeft iemand een korting van €6000 gekregen. Was wel op een 3.0 TDI met redelijk wat opties. Totaalprijs weet ik niet meer.

Comment

Working...
                                      X