Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten
    Dat zullen deze wel zijn.

bron: een ander forum, maar weet niet meer welk :o
    Die zien er wel erg lekker uit.

Ivm de korting. Ik kreeg vorige week 3% korting toen ik een offerte ging aanvragen. Leek mij echter erg laag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten
      Dat zullen deze wel zijn.

bron: een ander forum, maar weet niet meer welk :o
      Toevallig geen foto's van die witte daar achteraan?

Voor de opvolger van zijn 525d twijfelt m'n vader tussen een A5 of een 3 coupé.
      Het staat wel vast dat het een witte word
      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Vergeet dan zeker geen fotoshootje samen met de jouwe!
        Btw, ben je gisteren tegengekomen in Sin-Truiden als ik me niet vergis! Erg knappe kar!

Comment

• die velgen zijn idd wel erg lekker
          de eerste foto waar ik hem mooi vind in de gewone uitvoering (geen S of S-Line)

ik vind de velgen die je meestal op de S5 ziet (die 5 Dubbele Spaken Ster) ook wel mooi, en een inchke minder, kan alleen maar ten goede komen van het comfort

staat niet echt op de optielijst, maar misschien is er de mogelijkheid om de velgen die erop staan in te leveren en "appart" die andere te kopen ...
          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Vergeet dan zeker geen fotoshootje samen met de jouwe!
            Btw, ben je gisteren tegengekomen in Sin-Truiden als ik me niet vergis! Erg knappe kar!
            Zal ik zeker doen dan

Jep ik ben gisteravond in St-Truiden geweest
            Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
              Toevallig geen foto's van die witte daar achteraan?

Voor de opvolger van zijn 525d twijfelt m'n vader tussen een A5 of een 3 coupé.
              Het staat wel vast dat het een witte word
              Dat wit bij Audi is volgens mij van dat "beschete" wit, en niet wit zoals wit hoort te zijn Of ge moet exclusive kleurke pakken.

Comment

• Heeft er iemand een foto met daarop de standaard velgen ?

Comment

• Kan iemand meer info geven over wanneer de 211pk beschikbaar komt van de 3.0TDI ?

Comment

• Wat een überzalige kar die A5. En zeker zo

Fak
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Wat een überzalige kar die A5. En zeker zo

Fak
                      De eerste keer dak zo'n duidelijke foto's zie van de S Line versie mét Sportpack ofzo.. Echt te zalig

Comment

• Ik vind hem enkel in vooraanzicht mooi...

Comment

• Audi A5 tegen BMW 330d Coupé

VIDEO

Comment

• Ik heb gisteren een AUDI A5 gezien. Miljaar ... praaaachtig. Een echte verschijning. Nu is de BMW 3 ook ne mooie maar de look van een A5 "in t'echt", d'as toch wat anders.
                            AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                              Ik heb gisteren een AUDI A5 gezien. Miljaar ... praaaachtig. Een echte verschijning. Nu is de BMW 3 ook ne mooie maar de look van een A5 "in t'echt", d'as toch wat anders.
                              Daar kan ik echt met mijn verstand niet bij.

OK, de A5 is veruit de mooiste Audi, maar blijft nog mijlenver verwijderd van de mooiste BMW, de coupé 3-serie. De elegantie van deze laatste staat in schril contrast met de plompe lijnen van de A5.
                              Daarnaast is de snuit van de A5 echt gemaakt, zo van allee, we gaan eens een wagen maken met een aggressieve look. Dat laatste is alvast gelukt, maar met enorm weinig gevoel. Ik mis, net als bij alle andere Audi's, uitgezonderd de nieuwe TT (R8 is niet relevant), inspiratie.
                              Last edited by ; 24/07/2007, 18:27.

Comment

• R8 niet relevant?
                                Denk dat de R8 veruit de grootste uiting is van de inspiratie die heerst bij de huidige designers v Audi... En reken maar van yes dat je nog (veel) dingen zal terug vinden in latere productiemodellen...
                                Dus vind het relevant genoeg anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                  OK, de A5 is veruit de mooiste Audi, maar blijft nog mijlenver verwijderd van de mooiste BMW, de coupé 3-serie. De elegantie van deze laatste staat in schril contrast met de plompe lijnen van de A5.
                                  Hmm, onderstaande foto's zijn al eens gepost geweest op dit forum, maar vergelijk nu zelf nog maar eens. De A5 niet elegant ? Ik vind de A5 veel verfijnder dan die plompe 3 Maar goed, zoals ik de laatste tijd al veel heb kunnen lezen op dit forum: "over smaken en kleuren valt niet te discusiëren"

Comment

• I like.

Comment

• dat S-line bumperpakket zal zeker op mijn bestelbon staan
                                      Ik weet al ongeveer welke opties ik ga nemen en welk interieur weet ik ook ( S-line natuurlijk ) Maar de buitenkleur daar ben ik nog altijd niet uit
                                      Avus-zilver is mooi ( S-Line kleur zoals foto hierboven) of Liquidblauw ( maar dat moet ik eens live zien ) of Arubablauw ( beetje te opvallend misschien ) Als er iemand op het internet een A5 in liquidblauw tegenkomt zeker hier posten aub

Comment

• S Line in Avuszilver met 7-arms dubbelspakige velgen is prachtig, het is gewoon een superwagen, vorige week testrit mee gedaan, 240 pk is niet niks ... alleen zijn taksen en verzekering gigantisch duur en best ook een goeie levensverzekering afsluiten !

Comment

• volgens mij komt die er niet, 3 liter tdi is 240 pk of anders instapversie 2.7 tdi

Comment

Working...
                                          X