tussen 55000 en 60000 denk ik, meer korting zal je niet krijgen op een nieuw model, bij geen enkel merk, ik zal het volgende week weten zeggen want dan ga ik voor een prijs
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenR8 niet relevant?
Denk dat de R8 veruit de grootste uiting is van de inspiratie die heerst bij de huidige designers v Audi... En reken maar van yes dat je nog (veel) dingen zal terug vinden in latere productiemodellen...
Dus vind het relevant genoeg anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk heb ze afgelopen weken op vakantie voor het eerst in het echt zien rijden, ja hij is prachtig, maar had er toch wat meer van verwacht, ik vind hem ook heel breed... Vooral de S5 is wondermooi met die ledjes vooraan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenZe hebben toch allemaal ledjes vooraan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGister 'es op de Audi Configurator (.de uiteraard) een S5 samengesteld. Als je niet zot doet qua opties, dan valt die S5 eigenlijk zeer goed mee van prijs! Een full option 335i Coupé kost evenveel, denk ik. Toch verrassend.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenMaar de spiegels blijf ik wat te groot vinden...Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenEcht volledig full zit de BMW dan aan 71k. (maar met massas debiele dure opties zoals adaptive CC)
(Damn ik kan mijn tekst niet doorstrepen Maar wat hierboven staat is dus fout, mijn excuses daarvoor)
Na nogmaals deftige te kijken blijkt dat dit van een Nederlandse site komt .
Comment
-
Velgen veranderen lukt nog wel .
Ik heb ook gevraagd naar de velgen van de S5 en het was geen probleem maar wel duur . Velgen uit de optielijst van de A5 is meestal een opleg dat je betaalt tov standaard . Maar omdat deze er niet in staan is het volle pot betalen en hopen dat de garage de standaardvelgen van je overneemt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenWij hebben em begin juni besteld, witte kleur en de Y velgen van 19 inch. De garage is nu gesloten maar denken jullie dat het mogelijk zou zijn om em te bestellen met de velgen van de s5 ?
Comment
Comment