Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tussen 55000 en 60000 denk ik, meer korting zal je niet krijgen op een nieuw model, bij geen enkel merk, ik zal het volgende week weten zeggen want dan ga ik voor een prijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
      R8 niet relevant?
      Denk dat de R8 veruit de grootste uiting is van de inspiratie die heerst bij de huidige designers v Audi... En reken maar van yes dat je nog (veel) dingen zal terug vinden in latere productiemodellen...
      Dus vind het relevant genoeg anders
      Neen, de R8 is niet relevant omdat het een zodanige exotische auto is dat hij niet te vergelijken is met andere wagens. Bovendien vind ik die R8 nu ook niet het einde hoor, qua evenwicht is er in het design toch wat mis denk ik...

Comment

• Ik heb ze afgelopen weken op vakantie voor het eerst in het echt zien rijden, ja hij is prachtig, maar had er toch wat meer van verwacht, ik vind hem ook heel breed... Vooral de S5 is wondermooi met die ledjes vooraan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Ik heb ze afgelopen weken op vakantie voor het eerst in het echt zien rijden, ja hij is prachtig, maar had er toch wat meer van verwacht, ik vind hem ook heel breed... Vooral de S5 is wondermooi met die ledjes vooraan
          Ze hebben toch allemaal ledjes vooraan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            Ze hebben toch allemaal ledjes vooraan?
            Ja dat vond ik nu ook verwarrend, heeft de S5 dan geen andere ledjes ?

Comment

• Gister 'es op de Audi Configurator (.de uiteraard) een S5 samengesteld. Als je niet zot doet qua opties, dan valt die S5 eigenlijk zeer goed mee van prijs! Een full option 335i Coupé kost evenveel, denk ik. Toch verrassend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Gister 'es op de Audi Configurator (.de uiteraard) een S5 samengesteld. Als je niet zot doet qua opties, dan valt die S5 eigenlijk zeer goed mee van prijs! Een full option 335i Coupé kost evenveel, denk ik. Toch verrassend.
                Echt volledig full zit de BMW dan aan 71k. (maar met massas debiele dure opties zoals adaptive CC)

Comment

• Zie poll.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Zie poll.
                    Ik heb voor de goeie gestemd.

Comment

• Comment

• Zo ne witte mogen ze mij ook altijd geven. Wat een caaaaaaaar.
                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• De A5 is redelijk mooi maar dit slaat alle verwachtigen !

Comment

• Wij willen nog grotere velgen
                            Porsche 997 S

Comment

• Eindelijk eens foto's van een witte A5

Best wel knap zo!!! Zal de foto's eens aan m'n vader tonen als hij terug is van vakantie
                              Senna, Driven To Perfection

Comment

• Schitterend, en zoals al gezegd nog veel mooier in het echt. Maar de spiegels blijf ik wat te groot vinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Maar de spiegels blijf ik wat te groot vinden...
                                  Ja, daar hadden ze echt wel een mooier modelletje à la BMW voor mogen maken...
                                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                    Echt volledig full zit de BMW dan aan 71k. (maar met massas debiele dure opties zoals adaptive CC)
                                    [s]Heb het even opgezocht en voor een full option Audi S5 zit je tegen de 90k aan. Toch wel een ferm bedrag als je het mij vraagt.[/s]
                                    (Damn ik kan mijn tekst niet doorstrepen Maar wat hierboven staat is dus fout, mijn excuses daarvoor)

Na nogmaals deftige te kijken blijkt dat dit van een Nederlandse site komt .
                                    Last edited by ; 26/07/2007, 23:35.

Comment

• Wij hebben em begin juni besteld, witte kleur en de Y velgen van 19 inch. De garage is nu gesloten maar denken jullie dat het mogelijk zou zijn om em te bestellen met de velgen van de s5 ?
                                      Etron > Q8

Comment

• Velgen veranderen lukt nog wel .
                                        Ik heb ook gevraagd naar de velgen van de S5 en het was geen probleem maar wel duur . Velgen uit de optielijst van de A5 is meestal een opleg dat je betaalt tov standaard . Maar omdat deze er niet in staan is het volle pot betalen en hopen dat de garage de standaardvelgen van je overneemt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
                                          Wij hebben em begin juni besteld, witte kleur en de Y velgen van 19 inch. De garage is nu gesloten maar denken jullie dat het mogelijk zou zijn om em te bestellen met de velgen van de s5 ?
                                          Kopen kan altijd maar de S5 velgen hebben een andere ET waarde

Comment

Working...
                                          X