Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
    Kopen kan altijd maar de S5 velgen hebben een andere ET waarde
    Euh , daar ken ik niets van, kan je jezelf verduidelijken ?
    Etron > Q8

Comment

• De mooiste velgen voor de A5.

Comment

• Comment

• ne A5 in't blauw.
          Nora!

Comment

• VET

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

VET
              Inderdaad !

Comment

• Prachtig toch he zo een A5/S5, moeilijke keuze tussen dat blauw en dat zwart. Misschien zou ik uiteindelijk toch voor dat blauw kiezen, opvallender voor zo een auto.

Comment

• Dat ze hier ook maar snel een 4-cilinder dieselmotor insteken..

Iemand al meer info hierover ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Prachtig toch he zo een A5/S5, moeilijke keuze tussen dat blauw en dat zwart. Misschien zou ik uiteindelijk toch voor dat blauw kiezen, opvallender voor zo een auto.
                    ja, maar imo blijft een auto in het zwart altijd mooi , terwijl in een andere kleur hij - als hij oud word - vaak imo veel minder mooi worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                      Dat ze hier ook maar snel een 4-cilinder dieselmotor insteken..

Ik vermoed dat de 2.0 TDI pas zijn intrede zal maken in de A5 wanneer deze van een CommonRail voorzien wordt. (Lancering in nieuwe A4?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                        Dat ze hier ook maar snel een 4-cilinder dieselmotor insteken..

Bestelbaar in 't najaar, productie ergens begin volgend jaar. 't Wordt de 2.0 TDI 170.

Althans, dat zei de dealer me.

Comment

• In het zwart of het wit is zo'n S best wel te pruimen.

Comment

• Een witte en een rode S5:

Comment

• A5 bordeauxrood:

Comment

A5 bordeauxrood:

ben er stil van.............................

Comment

• In mijn zoektocht voor de juiste kleur ben ik dit weekend bij Latemmotors eens gaan kijken . Zij hebben 2 S5-en en 2 A5-en in de showroom
                                  Eerste kleur Meteoor-grijs : valt tegen in daglicht , is iets te dof vind ik . onder spots was de kleur veel mooier ( meteoor-grijze S5 was verkocht , iemand van hier ? ) Dan ijs-zilver : mooie kleur maar helaas rijdt half belgie met deze kleur . laatste kleur Pantoom-zwart : De A5 S-line in deze kleur was prachtig Zwart geeft de A5 nog een extra sportieve look . Ik wil nog een paar kleuren in het echt zien maar voorlopig is Pantoom-zwart het mooiste .

Comment

VET
                                    OMG zo vet, nu ben ik wel verkocht , wat een vette bak
                                    2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

A5 bordeauxrood:

Die ziet er echt wel goed uit
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Zo zalig die kleur bordeauxrood op die laatste foto

Ik wil een A5 maar men partner wil een 3 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                          De eerste keer dak zo'n duidelijke foto's zie van de S Line versie mét Sportpack ofzo.. Echt te zalig

Deze foto's zijn zeker NOOIT een S-Line versie, maar vooraan staat er gewoon een Quattro badge.
                                          Doelgroep(leeftijd) van kopers zijn vooral 45+ volgens dealer
                                          Last edited by E90N; 31/07/2007, 19:38.
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X