Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een blauwe:

Comment

• Knap, tis te hopen dat de A4 ook zo een snuit krijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
        Zo zalig die kleur bordeauxrood op die laatste foto

Ik wil een A5 maar men partner wil een 3 Coupé
        Ik wil ook een A5 maar men partner,men bankrekening en men verstand hebben me een nieuwe mondeo clipper aangepraat,nu alleen dat duivelke op men schouder nog wegjagen en wachten op de mondeo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
          In mijn zoektocht voor de juiste kleur ben ik dit weekend bij Latemmotors eens gaan kijken . Zij hebben 2 S5-en en 2 A5-en in de showroom
          Eerste kleur Meteoor-grijs : valt tegen in daglicht , is iets te dof vind ik . onder spots was de kleur veel mooier ( meteoor-grijze S5 was verkocht , iemand van hier ? ) Dan ijs-zilver : mooie kleur maar helaas rijdt half belgie met deze kleur . laatste kleur Pantoom-zwart : De A5 S-line in deze kleur was prachtig Zwart geeft de A5 nog een extra sportieve look . Ik wil nog een paar kleuren in het echt zien maar voorlopig is Pantoom-zwart het mooiste .
          Dat bordauxrood. Of nog veel mooier, het kwartsgrijs! Vind ik met amaretto heel schoon...
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
            Deze foto's zijn zeker NOOIT een S-Line versie, maar vooraan staat er gewoon een Quattro badge.
            Doelgroep(leeftijd) van kopers zijn vooral 45+ volgens dealer
            Toch wel , dit is zeker een S-line want de kleur Avus-zilver is ENKEL verkrijgbaar in combinatie met S-line . Trouwens de bumpers zijn toch duidelijk anders !?! De Quattro badge blijft in de grille , de S-line badge staat op de voorspatborden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
              Deze foto's zijn zeker NOOIT een S-Line versie, maar vooraan staat er gewoon een Quattro badge.
              Doelgroep(leeftijd) van kopers zijn vooral 45+ volgens dealer
              Toch wel, als je goed kijkt naar de andere foto's. Vanvoor komt er geen badge meer, maar er staat er eentje voor het voorste portier. Link: http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...&postcount=710

Comment

• Volgens mij is het idd een Avus zilvere S-line met pack Sport Design.

Comment

• het sport pack merk toch direct op aan de zijschorten
                  en ook aan de voorbumper waar de mistlichten in het midden van de opening staan en dus niet tot aan de bovenkant komen
                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Ik heb vorig weekend op een parking een A5 en een 3 coupé ( bijna ) naast elkaar zien staan . Mijn laatste twijfel is ook weg : A5 nummer 1

Comment

• Ik vond de bmw op zich een zeer mooie verschijning Zeker in spacegrau of een donkere kleur Echt knap, en heb de A5 ook gezien, maar wel in het zilver, wat op zich de uitstraling van de auto vermindert.

Maar op de video van autobild van Bmw 330d coupé vs. Audi A5 3.0TDI vond ik de A5 een pak dikker, de snuit is meer gedetailleerd, de kont ook wel. Juist al is het een klasse hoger. Maar ook al vinden al die jonge gasten de auto mooier dan de 3 coupé, denk ik dat de A5 een "ouder" doelpubliek heeft dan bmw met de 3 coupé.
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Het verschil tussen een A5 met exterieur sportpack en een A5 zonder

Ik moet zeggen in het zwart valt het niet echt op
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• het exterieur sportpack is inderdaad niet veel, voor die prijs had ik er nog graag een andere gril bij gezien ... die gril van de S5 bijvoorbeeld maakt de wagen ineens nog een stuk mooier.
                          Dan komt die grijze lat onder de voorbumper ook nog wat beter uit.

de dorpellijsten vind ik wel knap, de diffusor achteraan is niet echt m'n ding
                          en daarvoor 1800 euro opleggen? wel duure bumpers daar bij Audi
                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
                            Het verschil tussen een A5 met exterieur sportpack en een A5 zonder

Ik moet zeggen in het zwart valt het niet echt op
                            Kheb er vandaag nog ene gezien bij ne klant van mij. Nen 3.0 tdi

Sjieke bak zenne, amai

Comment

• Vandaag pas voor 't eerst een zwarte A5 3.0 tdi gespot op de snelweg, lichten aan...

Eerste indruk = stoere bak, oogt veel impressionanter dan de E92. De E92 is heel stijlvol, maar de A5 maakt nog meer indruk ! Alvast nog beter dan op foto

Als de A4 ook die weg opgaat, zal BMW het nog lastig krijgen want het design van de E90/91 is toch beduidend minder geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                Als de A4 ook die weg opgaat, zal BMW het nog lastig krijgen want het design van de E90/91 is toch beduidend minder geslaagd.
                                Da's jouw mening hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Da's jouw mening hè.
                                  Goed gezien

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      I agree.

Ik vermoed dat we onze ogen zullen opentrekken als BMW de E90 en E91 facelift op ons loslaat.

Comment

• ik ga m maandag bestellen, weet alleen niet welke kleur: avuszilver of zwart ... help !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                                          ik ga m maandag bestellen, weet alleen niet welke kleur: avuszilver of zwart ... help !
                                          Zwart en wel direkt!

Als het aan mij lag uiteraard. Ik heb hem gisteren gezien in het zwart, en fuck I was in love

Comment

Working...
                                          X