Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
    ik ga m maandag bestellen, weet alleen niet welke kleur: avuszilver of zwart ... help !
    Kan dit je overtuigen?

Comment

• Ben van dezelfde mening: zwart !

Comment

• ik vrees alleen dat binnen een half jaar iedereen met een zwarte zal rijden ... en dan ikke met nen avus, alhoewel, die ga je ook veel zien. is echt supermoeilijk vind ik. ik vond de zwarte in de showroom van de garage niet echt wow, misschien omdat het geen Sline was. ik weet het echt niet he fuck, nog 3 slapeloze nachten KL ...

Comment

• dat sportpack is overdreven niet? kost bijna 2000 Euro voor iets dat je bijna niet merkt ... blijft het probleem van kleur, stel je voor dat je als je hem hebt denkt van shit ik had beter de andere kleur genomen ... daar kost ie net wat teveel geld voor he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
            Kan dit je overtuigen?

JA ! verdomme ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
              JA ! verdomme ....
              Je moet een wagen altijd eens gezien hebben onder daglicht.. In zo'n showroom vind ik sommige kleuren ook minder mooi, en in het daglicht zijn ze dan weer stralend mooi...

Comment

• Bij de BMW-meeting vorige zondag zagen we een Nederlandse S5. In 't diepzeeblauw. Om gék van te worden zo knap. Neem die kleur, man, je zal zowat de énige zijn die met 'n blauwe aan komt rijden, al de rest doet de grijze massa en kiest voor zwart of grijs. Saaai.

Ik weet niet of je leder neemt, of niet ... maar als je 't sportief wil neem je binnenin het (prachtige) lichtgrijze leder, en als 't wat klassieker mag neem je beige leder evt. in combinatie met hout.

Mijn tip echter : diepzeeblauw + leder/alcantara zilver + alu interieurlijsten + S-Line Pack. De S Line zie je wel met 't donkerblauw, maar 't valt niet té hard op.

Comment

• zou de avus nemen omdat die een beetje minder opvalt dan een zwarte ... de TT is bvb in zwart ook niet zo mooi vind ik, dat verkleint heel erg. langs de andere kant, zo'n wagen valt altijd wel op zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Bij de BMW-meeting vorige zondag zagen we een Nederlandse S5. In 't diepzeeblauw. Om gék van te worden zo knap. Neem die kleur, man, je zal zowat de énige zijn die met 'n blauwe aan komt rijden, al de rest doet de grijze massa en kiest voor zwart of grijs. Saaai.

Ik weet niet of je leder neemt, of niet ... maar als je 't sportief wil neem je binnenin het (prachtige) lichtgrijze leder, en als 't wat klassieker mag neem je beige leder evt. in combinatie met hout.

Mijn tip echter : diepzeeblauw + leder/alcantara zilver + alu interieurlijsten + S-Line Pack. De S Line zie je wel met 't donkerblauw, maar 't valt niet té hard op.

heb je een foto??

Comment

• Comment

• Mja, er moet er wel eentje staan in 't BMW meeting topic, denk ik. Anders de Duitse Audi Car Configurator (ik heb de indruk dat je die nog niet kent?).

Dat tiefseeblau is echt 'n knappe kleur. Niet té hard, en toch niet te duf ook ni. Sportief maar nog altijd discreet dus.

Comment

• In het echt is het stukken mooier...

Comment

• Op de A4.

Comment

• Comment

• Daglicht:

Comment

• Comment

• Comment

• Hoe worden de LEd's eigenlijk aanzien voor de wet? als standlichten, extra verlichting, weet ik veel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

In het echt is het stukken mooier...
                                        Awel. Dit lijkt echt NERGENS op. Is langs geen kanten hoe 't er live uitziet. Maar dan ook geen béétje.

Geen rekening houden met die pic, dus.

Comment

• Wat een foto's btw ...

Comment

Working...
                                          X