Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Mja, er moet er wel eentje staan in 't BMW meeting topic, denk ik. Anders de Duitse Audi Car Configurator (ik heb de indruk dat je die nog niet kent?).

Dat tiefseeblau is echt 'n knappe kleur. Niet té hard, en toch niet te duf ook ni. Sportief maar nog altijd discreet dus.
    klopt ben net eens gaan kijken, alleen is mn duits niet geweldig en daarenboven hebben ze in duitsland geen 7 dubbelspakige velgen ... kleur is idd niet verkeerd

Comment

Awel. Dit lijkt echt NERGENS op. Is langs geen kanten hoe 't er live uitziet. Maar dan ook geen béétje.

Geen rekening houden met die pic, dus.
      Awel dat is dus identiek dezelfde kleur als de auto hierboven. (gsm-foto's sucken!)

Comment

Op de A4.

Da's nog een andere kleur hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
          Hoe worden de LEd's eigenlijk aanzien voor de wet? als standlichten, extra verlichting, weet ik veel?
          niets denk ik, geeft de wagen wel een aparte hele mooie look, zeker als er zo ene achter mij kwam hangen op de E19, die ziet ge van kilometers ver aankomen achter u ... dus vanzelf gaat ge dan wel uit de weg, alleen ik toen niet want ik was ook juist testrit aan het doen met een A5 ... LOL

Comment

• Welke kleur is dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Da's nog een andere kleur hoor...
              Niks van. Tiefseeblau, deep sea blue. En niks anders.

't Is trouwens de énige foto van de hele hoop die hier is gepost die de kleur redelijk goed weergeeft, op alle andere foto's is 't nagenoeg zwart. In de zon ziet 't er compléét zo uit.

Comment

Welke kleur is dit?
                Meteoorgrijs, lijkt me?

Comment

• voor alle duidelijkheid ... ik ga gene S5 kopen, ook al is die werkelijk nog knapper dan de A5 en absolute top ... maar dat kan ik niet maken: hoger verbruik want ik doe veel kms en is benzine + stuk duurder + is over the top als ze me daarin zien

Comment

Meteoorgrijs, lijkt me?
                    Geen flauw idee

Comment

• Dus dan is dat toch nog een andere kleur dan diegene die jij op die S5 gezien hebt?

Comment

• Geen probleem, dat vermoedden we ook niet. Maar aangezien pics nog vrij zeldzaam zijn moet je je behelpen met wat je vindt, hè. En een A5 met S-Line Exterieurpack ziet er toch 'n béétje hetzelfde uit als een S5, in some way.

Welke neem je? De 3.0 TDI quattro manueel, of de 2.7 TDI FWD multitronic?

Comment

Welke kleur is dit?

ook mooi ! merci he mannen ! jullie maken het nog wa moeilijker ipv mij te helpen kiezen ....

Comment

• Lijkt dit je niets?

Comment

Dus dan is dat toch nog een andere kleur dan diegene die jij op die S5 gezien hebt?
                              Neen, dat was ook diepzeeblauw, tiefseeblau, deep sea blue.

Comment

• Meteoorgrijs lijkt mij ook het meest voor de hand liggende...

Comment

Geen probleem, dat vermoedden we ook niet. Maar aangezien pics nog vrij zeldzaam zijn moet je je behelpen met wat je vindt, hè. En een A5 met S-Line Exterieurpack ziet er toch 'n béétje hetzelfde uit als een S5, in some way.

Welke neem je? De 3.0 TDI quattro manueel, of de 2.7 TDI FWD multitronic?

3.0 tdi, is een bom: 240 pk alleen heeeeeel duur qua tax en verzekering maar dat nemen we er graag bij, ik heb dan maar wat bespaard op opties ...multitronic sucks ... heb dat eens geprobeerd in een A6, trok op niks. S-tronic zou leuk geweest zijn maar komt er nooit, wel een tiptronic 3.0 tdi maar pas volgend jaar ... en mn geduld is op !

Comment

Neen, dat was ook diepzeeblauw, tiefseeblau, deep sea blue.
                                    Nee, die uit de foto's die ik en Cayenne hebben gepost.

Comment

Lijkt dit je niets?

Niet doen. Véél te trendgevoelig, en geraak dat maar kwijt achteraf. Dat kost je minstens 2.500 EUR in restwaarde op 't einde, ik vermoed zelfs méér dan dat.

Comment

Lijkt dit je niets?

voor als ik 50 jaar ben, nu mag het wat meer flashy zijn ... vind kleur echt wel mooi

Comment

Nee, die uit de foto's die ik en Cayenne hebben gepost.
                                          Ik weet niet of dat diepzeeblauw is, voor mij lijkt dat hier gewoon zwart. Feit is, de A4 die ik postte is diepzeeblauw, en de S5 die te zien was op de BMW meeting was dat ook. Punt.

Comment

Working...
                                          X