Dit zou tiefseeblau moeten zijn:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDit zou tiefseeblau moeten zijn:
vetheid²²²²²²²²²²...
man man man, wat een geile kar is dit toch!
Binnen een klein half uurtje kort ritje ermee maken si, kijk er al naar uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk BerichtenEergisterenzag ik in mijn achteruitkijkspiegel mooie ledjes afkomen.
Vlam....
Nen S5 kwam voorbijgescheurd op de rijksweg
Aan het volgende licht stond ik ernaast en ik moet toegeven: Übergeil! Ni te doen.
Het was een zwarte, wat er best stoer uitzag maar het verdoezelt de lijn toch een beetje. Vind zilver dan ietsje beter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Droes Bekijk BerichtenMaat van me heeft zopas zijn Audi S5 geleverd gekregen.
De Audi dealer wist hem te vertellen dat het de eerste in België was? Geen idee of dat wel klopt.
Weet wel dat het razendsnel is.. lijkt wel een vliegtuig als die V8 voluit mag gaan
Valt op hoe "hot" de A5 is om mee te flaneren hier. En terecht, want 't is verdorie een zeer knappe auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn terecht, want 't is verdorie een zeer knappe auto.
Alleen, ik vind hem van bepaalde aanzichten toch iets minder elegant, beetje breed, wat log, driekwart achteraan bijvoorbeeld (3 Coupé heeft er ook last van), en die twee bultjes onderaan de voorbumper aan de spoiler storen me soms ook enorm. (de S5 heeft dit niet en daarom lijkt hij in mijn ogen geslaagder)
Dit zou misschien al iets beter zijn (lousy photoshop )
Is dit niet weg te werken als je de S-Line bumpers neemt?
Trouwens, gTa, is de bovenstaande kleur de kleur waarin je die S5 overlaatst zag (diepzeeblauw)?
Comment
-
Ik vind die "uitsteeksels" juist cool. Lekker aggressief, klaar om asfalt te vreten!
Na de 3 coupé nog eens gezien te hebben, vind ik de A5 een pak schoner. De 3 coupé is ook heel mooi, echt knappe bak, maar de A5 heeft "dat" meer. Oogt ook dikker, meer details, dat mooie lijnenspel... Ik ga hem in september testrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWow, post eens wat foto's. Eerste in België, kan het best geloven... Welke kleur? Velgen?
Heb er geen foto's van, zie hem niet zo vaak, maar zal het vragen als ik hem nog eens zie.. woont niet in de geburen.
Tis echt wel een zeer knappe bak, je mond valt eigenlijk zowaar open als je het hoekje omdraait en je hem ziet staan.. en zeker als ze het gas ff induwen
En dat zegt een Renault-fanaat
Nee, echt knap werk van Audi !
Comment
-
Voor de duidelijkheid: oceaanblauw = diepzeeblauw
Ik vind Avuszilver een prachtige en exclusieve kleur, maar vermits je dan geen packs kan nemen, zou ik misschien ook voor diepzeeblauw kiezen. Dat wordt dan wel kuisen geblazen. Als velg zou ik de standaard 18" Profile velgen houden die op de S-line staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Droes Bekijk BerichtenMaat van me heeft zopas zijn Audi S5 geleverd gekregen.
De Audi dealer wist hem te vertellen dat het de eerste in België was? Geen idee of dat wel klopt.
Weet wel dat het razendsnel is.. lijkt wel een vliegtuig als die V8 voluit mag gaan
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichtenals er iemand fotos heeft van een A5 met de S-line velgen erop, posten die handel
heb daar nog geen fotos van gezien (op een A5 bedoel ik)
ik heb ze al in het echt gezien en was direct verkochtBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Audi S5
Nog enkele foto's van een Audi S5
Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Het geluid is ongelofelijkAudi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Audi S5
een plaatsje in de showroom, wachtend op een nieuwe eigenaar
Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Foto's hebben hier al eens gestaan.
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenWelke kleur is dit?
Comment
-
Audi A5
Deze twee Audi A5's stonden op de parking
Comment
-
Zijn dit de velgen, die jullie zochten ??
Comment
Comment