Moest ik een A5 kopen (wat uiteraard nog onmogelijk is), zou ik een S-line nemen met de velgen van de S5 hierboven, en in die kleur, zo mooi!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik zou ne kwartsgrijze of spookzwarte pakken met da amaretto interieur. En die 19" velg van hierboven. Hmmmm...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk zou ne kwartsgrijze of spookzwarte pakken met da amaretto interieur. En die 19" velg van hierboven. Hmmmm...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDe S5-velgen? Ik ook. Amaretto interieur? Ik ook.
Hoe meer ik hem zie, hoe schoner ik hem vind. Ik vind het persoonlijker een pak knapper dan de 3 coupé En die vond ik al schoon.Last edited by Roox; 13/08/2007, 18:45.
Comment
-
Ah, die velgen van juist hierboven, die zijn ook knap, maar de S5-velgen blijven de mooiste vind ik. Ze op een gewone A5 zetten is misschien een beetje wannabe maar dat kan mij niet bommen. Ik zou dus ook dat Milano nemen met aluminium inleg, wij hebben ook zo'n combo in de 335d en het is echt prachtig. Qua buitenkleur ben ik nog niet zeker wat er naast zwart ook nog allemaal past bij dat Milano.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
Het geluid is ongelofelijk
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAudi is ZEER goed bezig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichtenzou ik een S-line nemen met de velgen van de S5 hierboven, en in die kleur, zo mooi!Yup, ik denk er net hetzelfde over
S-line, meteoorgrijs, S5 velgen, eventueel ook sportpack en S5 grilleke
als ge zoveel geld betaald voor nen auto, dan wil ik hem volledig zoals ik het wil ook ... als dat nu overkomt als een S5 kan mij dat niks schelen. Als ge er S5 logos op plakt en V8 langs de zijkant en al ... ok, dat is er over
Kan er ook niet aan doen dat ze de (imo) mooiste dingen enkel op de S5 zetten en niet beschikbaar maken als optie op de A5. S bumpers kan wel, maar S velgen etc niet ... om de S wat exclusiever te houden is ook dikke BS, iedereen kan aan S-velgen geraken als je dat nu echt wil.
Als je een S-line neemt, kan je maar kiezen tussen 3 velgen, hoe belachelijk is dat.
Btw, bedankt voor de fotos van de de S-line velgen op de A5 ... ik zat met die van de A6 in m'n hoofd
Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
Dat is em!!!!!! Dat is de S5 van mn maat.. herken het aan zijn persoonlijke nummerplaat
Wat een toeval
Kan hem meteen al vertellen dat hij gespot is
Als je een HUMMER tegenkomt met IVI-999 dat is zijn zus!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenU foto's zijn wa blauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk BerichtenZijn dit de velgen, die jullie zochten ??
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo vind ik een niet-S5 het knapste...
A5 in diepzeeblauw, met S line exterior en Y velgen
2e helft november is m er
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo vind ik een niet-S5 het knapste...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenzo heb ik m vandaag besteld
Eindelijk een A5 op het forum!
Mooie kleur ook, eens wat anders dan grijs of zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenzo heb ik m vandaag besteld
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Daarstraks ben ik even met M-optic iets gaan drinken op een terras op de markt van Maaseik toen er een zilvergrijze A5 3.0 TDI met prachtige 19" velgen (een hollander) voorbij reed. Opvallend was hoe de mensen opmerkingen maakten over deze wagen en het toch wel sportieve geluid van deze diesel.
Het is echt een prachtige wagen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWelk interieur? Hopelijk dat bruin, is echt sweeet in combo met die buitenkleur.
Comment
Comment