Zo heb ik hem twee weken geleden in Knokke gezien, helemaal mijn goesting
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtennee zwart milano met alu inleg
En zwart is maar zwart.. Er zijn veel mooie kleuren die contrasteren met Donkerblauw, maar niet zwart.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenJammer, dat zwart is zo 'koel' bij donkerblauw
En zwart is maar zwart.. Er zijn veel mooie kleuren die contrasteren met Donkerblauw, maar niet zwart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenge hebt eigenlijk wel gelijk, dat bruin in combi met muskaatbruin ipv alu inleg is wel knap, ik heb er niet bij stilgestaan, zal morgen garage eens bellen of ik nog kan wisselen, thanks for tip !1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDaarstraks ben ik even met M-optic iets gaan drinken op een terras op de markt van Maaseik toen er een zilvergrijze A5 3.0 TDI met prachtige 19" velgen (een hollander) voorbij reed. Opvallend was hoe de mensen opmerkingen maakten over deze wagen en het toch wel sportieve geluid van deze diesel.
Het is echt een prachtige wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenNu is hij nog mooi en appart, maar binnekort zie je de lichten op de A4, A6, A8,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenniet alleen dat, de A5 komt einde jaar in 2 liter diesel uit, dan ga je hem veel zien rijden, beetje jammer vind ik want dan is het unieke er wel af
Als je kinderen hebt of maar 1 auto is een A5 of S5 een beetje te klein . Ik dacht toen de 320d coupe uitkwam dat ik die ook veel ging zien , maar dat is helemaal niet het geval .
BTW proficiat met de aankoop ( zou ook een poging doen voor ander interieur )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtende A5 komt einde jaar in 2 liter diesel uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtenis dat dan al zeker? Ben eergisteren ff met eentje mogen meerijden (ken de dealer) en die zei zelf van nx te weten...; nochthans in het verlede, als ie van iets wist, heeft ie zich gn blad vr de mond genomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk BerichtenDat zal wel meevallen , niet iedereen koopt een coupe .
Als je kinderen hebt of maar 1 auto is een A5 of S5 een beetje te klein . Ik dacht toen de 320d coupe uitkwam dat ik die ook veel ging zien , maar dat is helemaal niet het geval .
BTW proficiat met de aankoop ( zou ook een poging doen voor ander interieur )
zelfs 2 kinderen maar onze 2e wagen is een grote dus dan is enig egoïsme wel op zn plaats, kinderen passen wel op de achterbank van de A5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichteninterireur is al veranderd, bruin leder met muskaathout
zelfs 2 kinderen maar onze 2e wagen is een grote dus dan is enig egoïsme wel op zn plaats, kinderen passen wel op de achterbank van de A5
Ok ik ben niet van de allergrootste (1m80 ong) maar ik zat toch nog vrij comfortabel qua benen... OK je moet zo niet naar Zuid-Frankrijk rijden ofzo maar voor trips binnen België...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichteninterireur is al veranderd, bruin leder met muskaathout
Foto's posten als 'ie er is, hé!Last edited by Denniske; 14/08/2007, 13:50.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDaarstraks ben ik even met M-optic iets gaan drinken op een terras op de markt van Maaseik toen er een zilvergrijze A5 3.0 TDI met prachtige 19" velgen (een hollander) voorbij reed. Opvallend was hoe de mensen opmerkingen maakten over deze wagen en het toch wel sportieve geluid van deze diesel.
Het is echt een prachtige wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenzo heb ik m vandaag besteld
A5 in diepzeeblauw, met S line exterior en Y velgen
2e helft november is m er
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichtenproficiat. ik ga wachten tot 2.0 geleverd kan worden. mogen we misschien weten welke korting er gegeven wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk BerichtenWat is eigenlijk het nut van die plastieke dingeskes onder de nummerplaat (onder de D en onder de 16) ? Dat stoort me namelijk echt hard, konden ze dat niet elegant wegwerken zoals de rest van de auto ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZeggen ze van BMW hun active cruise control- en ifrarood-nightvision-sensoren, terwijl Audi niet eens deftig hun PDC-sensoren kunnen wegwerken.
Comment
Comment