Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo heb ik hem twee weken geleden in Knokke gezien, helemaal mijn goesting

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
      nee zwart milano met alu inleg
      Jammer, dat zwart is zo 'koel' bij donkerblauw

En zwart is maar zwart.. Er zijn veel mooie kleuren die contrasteren met Donkerblauw, maar niet zwart.
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Jammer, dat zwart is zo 'koel' bij donkerblauw

En zwart is maar zwart.. Er zijn veel mooie kleuren die contrasteren met Donkerblauw, maar niet zwart.
        ge hebt eigenlijk wel gelijk, dat bruin in combi met muskaatbruin ipv alu inleg is wel knap, ik heb er niet bij stilgestaan, zal morgen garage eens bellen of ik nog kan wisselen, thanks for tip !

Comment

ge hebt eigenlijk wel gelijk, dat bruin in combi met muskaatbruin ipv alu inleg is wel knap, ik heb er niet bij stilgestaan, zal morgen garage eens bellen of ik nog kan wisselen, thanks for tip !
          Normaalgezien kan dat nog wel, ja Ik vind die combo echt prachtig, en je gaat er niet veel zien met dezelfde combo wat toch ook wel leuk is
          1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Daarstraks ben ik even met M-optic iets gaan drinken op een terras op de markt van Maaseik toen er een zilvergrijze A5 3.0 TDI met prachtige 19" velgen (een hollander) voorbij reed. Opvallend was hoe de mensen opmerkingen maakten over deze wagen en het toch wel sportieve geluid van deze diesel.

Het is echt een prachtige wagen.
            Nu is hij nog mooi en appart, maar binnekort zie je de lichten op de A4, A6, A8,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Nu is hij nog mooi en appart, maar binnekort zie je de lichten op de A4, A6, A8,...
              niet alleen dat, de A5 komt einde jaar in 2 liter diesel uit, dan ga je hem veel zien rijden, beetje jammer vind ik want dan is het unieke er wel af

Comment

niet alleen dat, de A5 komt einde jaar in 2 liter diesel uit, dan ga je hem veel zien rijden, beetje jammer vind ik want dan is het unieke er wel af
                Dat zal wel meevallen , niet iedereen koopt een coupe .
                Als je kinderen hebt of maar 1 auto is een A5 of S5 een beetje te klein . Ik dacht toen de 320d coupe uitkwam dat ik die ook veel ging zien , maar dat is helemaal niet het geval .
                BTW proficiat met de aankoop ( zou ook een poging doen voor ander interieur )

Comment

de A5 komt einde jaar in 2 liter diesel uit
                  is dat dan al zeker? Ben eergisteren ff met eentje mogen meerijden (ken de dealer) en die zei zelf van nx te weten...; nochthans in het verlede, als ie van iets wist, heeft ie zich gn blad vr de mond genomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                    is dat dan al zeker? Ben eergisteren ff met eentje mogen meerijden (ken de dealer) en die zei zelf van nx te weten...; nochthans in het verlede, als ie van iets wist, heeft ie zich gn blad vr de mond genomen...
                    is mij gisteren toch gezegd en ze klonken heel zeker !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
                      Dat zal wel meevallen , niet iedereen koopt een coupe .
                      Als je kinderen hebt of maar 1 auto is een A5 of S5 een beetje te klein . Ik dacht toen de 320d coupe uitkwam dat ik die ook veel ging zien , maar dat is helemaal niet het geval .
                      BTW proficiat met de aankoop ( zou ook een poging doen voor ander interieur )
                      interireur is al veranderd, bruin leder met muskaathout
                      zelfs 2 kinderen maar onze 2e wagen is een grote dus dan is enig egoïsme wel op zn plaats, kinderen passen wel op de achterbank van de A5

Comment

zelfs 2 kinderen maar onze 2e wagen is een grote dus dan is enig egoïsme wel op zn plaats, kinderen passen wel op de achterbank van de A5
                        heb eergisteren achteraan ook plaatsgenomen, en moet zeggen was toch verrast.
                        Ok ik ben niet van de allergrootste (1m80 ong) maar ik zat toch nog vrij comfortabel qua benen... OK je moet zo niet naar Zuid-Frankrijk rijden ofzo maar voor trips binnen België...

Comment

Zalig! Congrats

Foto's posten als 'ie er is, hé!
                          Last edited by Denniske; 14/08/2007, 13:50.
                          1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Daarstraks ben ik even met M-optic iets gaan drinken op een terras op de markt van Maaseik toen er een zilvergrijze A5 3.0 TDI met prachtige 19" velgen (een hollander) voorbij reed. Opvallend was hoe de mensen opmerkingen maakten over deze wagen en het toch wel sportieve geluid van deze diesel.

Het is echt een prachtige wagen.
                            In Maaseik op het pleintje? Daar staan altijd wel een paar ferm voituren. Chansaar, ik wil de A5 ook eens zien rijden. Maar in september ga ik ermee rijden. Vorig weekend kwam op een familiefeest de A5 ook even ter sprake en mensen die zelfs niets van auto's afkennen wisten te zeggen dat het een mooie wagen was. Audi heeft een flinke stap vooruit gezet met deze wagen, denk ik. De A4 gaat ook succes kennen. Het nieuw onderstel zorgt ook voor een goed resultaat bij het rijden.
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

zo heb ik m vandaag besteld
                              A5 in diepzeeblauw, met S line exterior en Y velgen
                              2e helft november is m er

proficiat. ik ga wachten tot 2.0 geleverd kan worden. mogen we misschien weten welke korting er gegeven wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                proficiat. ik ga wachten tot 2.0 geleverd kan worden. mogen we misschien weten welke korting er gegeven wordt
                                ik heb 7.5 % gekregen maar zit wel fleetkorting op, ik gok particulier 5%? zoals ik hem heb besteld komt ie op 55mille maar er zit wel veel op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                  Wat is eigenlijk het nut van die plastieke dingeskes onder de nummerplaat (onder de D en onder de 16) ? Dat stoort me namelijk echt hard, konden ze dat niet elegant wegwerken zoals de rest van de auto ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                                    Wat is eigenlijk het nut van die plastieke dingeskes onder de nummerplaat (onder de D en onder de 16) ? Dat stoort me namelijk echt hard, konden ze dat niet elegant wegwerken zoals de rest van de auto ?
                                    Dat is de Park Distance Control.

Comment

• Zeggen ze van BMW hun active cruise control- en ifrarood-nightvision-sensoren, terwijl Audi niet eens deftig hun PDC-sensoren kunnen wegwerken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Zeggen ze van BMW hun active cruise control- en ifrarood-nightvision-sensoren, terwijl Audi niet eens deftig hun PDC-sensoren kunnen wegwerken.
                                        Dat vind ik nu ook wel dat ze die spullen deftiger hadden kunnen wegwerken. En dat komt dan uit de mond van een audi-liefhebber

Comment

• Ik heb met de nieuwe configurator eens gekeken hoeveel mijn droom er zou uitzien.

Wat ik er wel niet op terug vind is de S line exterior, waar kan je dat vinden aub

Comment

Working...
                                          X