Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
    Ik heb met de nieuwe configurator eens gekeken hoeveel mijn droom er zou uitzien.

Wat ik er wel niet op terug vind is de S line exterior, waar kan je dat vinden aub
    Kan wel zijn dat er meer zaken niet kloppen of terug te vinden zijn.
    De configurators van VAG zijn brol.

Comment

• Je kan eerst al A5 s line selecteren en dan verder kan je ook nog ergens in de optie lijst sport pack s line kiezen of iets dergelijks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
        Wat is eigenlijk het nut van die plastieke dingeskes onder de nummerplaat (onder de D en onder de 16) ? Dat stoort me namelijk echt hard, konden ze dat niet elegant wegwerken zoals de rest van de auto ?
        Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Zeggen ze van BMW hun active cruise control- en ifrarood-nightvision-sensoren, terwijl Audi niet eens deftig hun PDC-sensoren kunnen wegwerken.
        Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
        Dat vind ik nu ook wel dat ze die spullen deftiger hadden kunnen wegwerken. En dat komt dan uit de mond van een audi-liefhebber
        Beter dan dit kunnen ze dat moeilijk wegsteken hoor...

Heb hier ooit al eens geplaatst.

Hierzé;

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
        Idd, wanneer je de afdekking ervan haalt zit er een soort van bol in.

Een sensor die registreerd waar en hoe ver de voorligger is.

Handig systeem, naast de cruise control is dit een soort van 'uitbereiding'.

Je kan die instellen op een weggebruiker voor jou en het systeem volgt hem dan.

Jij moet dan niets doen, buiten het sturen dan.

Het systeem remt af als de voorligger afrem en versnelt als ie versnelt.

Je kan het ook gewoon instellen aan bv. 120km/u (cruise control) en als er een wagen voor u in uw rijvak inschuift dan remt ie vanzelf af.

LL heeft daar ooit es een filmpje van gemaakt van z'n RS6.

Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
        weet dat dat bestaat hoor, maar kunnen ze dat dan niet wat beter weg'foefelen'...
        Moeilijk, de plaat moet 'vrij' zijn (ze kunnen het niet verstoppen achter de grille ofzo), want de sensor moet alles, zonder obstakels, kunnen registreren.

Ze doen het toch beter dat bij BMW als je het mij vraagt...

(Bol links van de linkse mistlamp)

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
          Kan wel zijn dat er meer zaken niet kloppen of terug te vinden zijn.
          De configurators van VAG zijn brol.
          de duitse is heel goed, als je die tesamen met de Belgische doet zie je op de Duitse hoe je wagen er zal uitzien en met de Belgische de prijs

Comment

• Voor de mensen die een Iphone willen gebruiken in de A5

Als alles goed gaat zal ik deze twee hebbedingen begin volgend jaar bezitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
              Voor de mensen die een Iphone willen gebruiken in de A5

Als alles goed gaat zal ik deze twee hebbedingen begin volgend jaar bezitten
              Ik zou toch eerst eens wat reviews lezen /bekijken van die iPhone. Blijkbaar zijn er toch wel een heel pak functionaliteiten die ontbreken (welke standaard zijn op de "wegwerp-gsm's") en enkele onlogische dingen.
              Voorlopig is het een hype in amerika, helaas zijn de eerste toestellen eigenlijk niet zo geweldig als ze doen uitschijnen. Ik heb het ook al overwogen, maar zolang 't nie opgelost geraakt, komt het er bij nie in. Voor de rest ziet het er wel suuuuuper uit (net zoals alles van apple).

Comment

• De Iphone die naar Belgie komt ( begin 2008 ) zal waarschijnlijk de tweede of zelfs de derde versie zijn .
                Via upgrade zijn er veel problemen op te lossen . Een vriend van mij die momenteel in New York woont heeft een Iphone en is heel tevreden ( vooral over het scherm ) Maar hij heeft drie upgrades gedaan , zijn Iphone is zelfs Sim-lock free ( geen verplicht abonnement)

Een andere vraag : ik heb met laten vertellen dat als je bij Audi geen GPS neemt , dat je dan ook geen Ipod of Iphone voorbereiding kan bijbestellen Dat zou voor mij een ramp zijn , want ik moet geen GPS hebben ( te duur bij Audi en er zit een GPS in mijn andere auto )

Comment

• Ik vind dat ze die spullen allemaal standaard zouden moeten leveren...

Comment

• Zojuist ene zien staan aan de Audi dealer te Boortmeerbeek....

is verdorie nog knapper dan een TT....
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik heb er ene zien rijden met zijn standlichten aan, dat rijtje leds vooraan, hij is gewoon schitterend....

... en duur ...

Comment

• Vandaag zag ik er eentje in m'n achteruitkijkspiegel verschijnen, vriend van me had zijn fototoestel in de wagen

Zo komt ie dus afgereden (met de LED's )

Als ie voorbij steekt

Comment

• Er wat achter hangen

Comment

• Heb eens een zwarte A5 (met daytime running lights) mogen bewonderen. Die ledjes zijn heel knap, zeker als het zonlicht begint te verminderen.

Comment

• Om tenslotte terug voorbij te steken (zo hebben we alle kanten al rijdend gehad )

Comment

• Zalig.

Comment

• L'autoroute des Ardenne5

Comment

• Inderdaad, de weg van de Ardennen richting ons vlaanderenlandje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                                      Er wat achter hangen

tov de andere auto's heeft de A5 wel een dikke kont ( I like it )

Comment

• Bloedmooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Comment

• Mag vrijdag een testritje gaan doen met de A5 (3.0d), afgelopen vrijdag met een bmw 335i (ja i, niet d). Zal wel in het kort laten weten of het beviel.

De 335i was in elk geval heel snel, maar ja 'k had natuurlijk niets anders verwacht...

Comment

Working...
                                          X