Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vandaag zijn we een audi a5 gaan bestellen.
    het is een 2.7 tdi (190pk versie) geworden.
    de kleur is tiefseeblau en het interieur is valcona leder sternsilber.
    voor de rest zijn de opties :
    18i v-design velgen
    elecktrische zetels + verwarmbaar
    aluminium hologramme
    multifunctiesportstuur/tip-multitronic
    acoustic parking syster achteraan
    snelheidsregelaar
    gps plus met dvd
    buitenspiegels elektrisch inklapbaar
    panoramisch dak

hij wordt half oktober al geleverd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pjv14 Bekijk Berichten

vandaag zijn we een audi a5 gaan bestellen.
      18i v-design velgen
      aluminium hologramme
      snelheidsregelaar
      gps plus met dvd
      panoramisch dak

Proficiat met je aankoop . Prachtige wagen, zeker in dat kleur! Vergeet dan in oktober zeker geen topic van je A5 aan te maken in "Mijn Auto" .

Comment

• Ik vind het altijd nogal raar dat mensen gewoon op het forum komen om te komen zeggen dat ze een nieuwe auto besteld hebben, zonder enige aanleiding...

In ieder geval, pjv14, Proficiat en welkom hè.

Comment

• Ik begrijp het wel, zo'n prachtige aankoop wil je gewoon met iedereen delen

Comment

• Tsjah, maar wat als iedereen dit gaat doen? Imagine...
            Enfin, het is natuurlijk goed voor de A5-liefhebbers dat er nog eentje bijkomt hè.

Comment

• Tiefseeblau is precies een populaire kleur
              Proficiat met je aankoop !
              @ Phil1 : ik denk dat er veel mensen alleen lezen op dit forum en wachten met posten tot ze echt iets
              te melden hebben

Comment

• Kan ook zijn ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
                  Tiefseeblau is precies een populaire kleur
                  Proficiat met je aankoop !
                  Ik vind donkerblauw eigenlijk nooit mooi op een auto. Doet me altijd denken aan een undercover rijkswachtmobiel. Moet er ook maar eens op letten, veel van de mobiele flitseenheden zijn donkerblauw.
                  Een A5 is IMHO het knapst in zilver, zwart of gunmetalgrijs (weet de officiële audi-naam niet).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                    ...gunmetalgrijs (weet de officiële audi-naam niet).
                    Meteoorgrijs
                    Ik vind donkerblauw meestal ook niet mooi, maar een A5 in diepzeeblauw met een mooie velg is best wel knap!

Comment

• Ik heb onlangs ergens gelezen dat de 2.7 tdi ( en waarschijnlijk de 2.0 tdi ook ) een andere grill heeft
                      ipv zwart zoals bij de 3.0 tdi zou de grill in het donkergrijs zijn
                      Niet zo heel mooi vrees ik , heeft er niemand een foto van een 2.7 tdi ? of nog beter van de 2.0 tdi

Comment

Ik heb onlangs ergens gelezen dat de 2.7 tdi ( en waarschijnlijk de 2.0 tdi ook ) een andere grill heeft
                        Niet zo heel mooi vrees ik , heeft er niemand een foto van een 2.7 tdi ? of nog beter van de 2.0 tdi
                        je zult die dan wel kunnen vervangen door zo'n zwart exemplaar zeker?
                        kan me moeilijk inbeelden dat ze die nog eens een ander afmeting gaan geven ook dan heb je bijna een heel andere neus...

Comment

vandaag zijn we een audi a5 gaan bestellen.
                          18i v-design velgen
                          aluminium hologramme
                          snelheidsregelaar
                          gps plus met dvd
                          panoramisch dak

Gaat zeer knap worden, proficiat met jullie keuze

Comment

heeft er niemand een foto van een 2.7 tdi
                            Ik heb het antwoord al gevonden . Heb zelf een foto genomen van een 2.7 tdi toen ik naar de AutoRai ben geweest

Zoals je kan zien is de grill inderdaad grijs ipv zwart
                            Hopelijk kan je die vervangen eventueel als optie , misschien valt het bij sommige kleuren nog mee
                            btw : die kleur van de 2.7 tdi is niet lelijk , mijn gedacht
                            heb er voor het verschil te laten zien de 3.0 tdi nog eens bij gezet
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• awel, ik vind dat grijs precies nog niet zo slecht.
                              vind het zelfs beter dan zwart (afgaande op de foto)
                              die chrome grill die ze op de S5 zetten vind ik toch nog altijd het mooist, maakt niet uit welke kleur de wagen heeft.
                              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• aha, van bij den Dielis, 'k moet er echt is langsgaan voor een ritje eigenlijk. Zal is vragen als ik een bus olie ga halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Ik vind het altijd nogal raar dat mensen gewoon op het forum komen om te komen zeggen dat ze een nieuwe auto besteld hebben, zonder enige aanleiding...

In ieder geval, pjv14, Proficiat en welkom hè.

Heb het forum nog maar pas ontdekt via speedexceed en op zijn aanraden heb ik me geregistreerd..
                                  Het was gewoon toeval dat dit mijn eerste post was..

voor de rest thx voor de positive reacties.. ik zal zeker een topic aanmaken bij "mijn auto als ie geleverd word..
                                  de kleur van de grill is inderdaad grijs.. maar dat stoort eigenlijk niet

Comment

Heb het forum nog maar pas ontdekt via speedexceed en op zijn aanraden heb ik me geregistreerd..

Kan gebeuren.

Comment

voor de rest thx voor de positive reacties.. ik zal zeker een topic aanmaken bij "mijn auto als ie geleverd word..

de kleur van de grill is inderdaad grijs.. maar dat stoort eigenlijk niet
                                      kan je ons zeggen hoeveel korting je gekregen hebt.

Proficiat, ik moet nog even wachten op 2.0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                        kan je ons zeggen hoeveel korting je gekregen hebt.

Proficiat, ik moet nog even wachten op 2.0

kdenk dat het zo een 4.5% was. meer wouden ze echt niet geven. de uitleg was dat ze zelf met het mes op de keel werden gezet.

Comment

• deze middag weer eentje gezien, deed me niks meer, heb nog nooit een model zo rap zoveel van z'n pluimen zien verliezen

Comment

Working...
                                          X