Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pjv14 Bekijk Berichten
    kdenk dat het zo een 4.5% was. meer wouden ze echt niet geven. de uitleg was dat ze zelf met het mes op de keel werden gezet.

Is dat met fleet korting of gewoon particulier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      deze middag weer eentje gezien, deed me niks meer, heb nog nooit een model zo rap zoveel van z'n pluimen zien verliezen
      Dat is iets dat ik vooral met BMW heb , de eerste keer dat ik een 6 reeks zag was ik erg onder de indruk . Nu vind ik de BMW 6 eigenlijk niets speciaal meer . alles went zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        deze middag weer eentje gezien, deed me niks meer, heb nog nooit een model zo rap zoveel van z'n pluimen zien verliezen
        idd, verliest zijn effect bij mij ook vrij snel percies

heeft wss ook te maken met het feit dat iedereen hem ongeloofelijk mooi vind en da ge er
        daardoor mss te veel van verwacht ?

Comment

• Heb net weer ne zwarte a5 gezien en ik vind hem nog steeds heel knap. 'k hoop dat ie even goed rijdt als dat hij eruit ziet!

Comment

• Hallo

Eerste bericht op dit forum, ben al wel dikwijls kome kijken

Heb al 2x testrit gedaan met A5 3.0

Die zijn geluid vind ik prachtig, als ik er een zou aanschaffen zou dit echter een 2.7 zijn. De verkoper verzekerde mij dat de geluiden van beide motoren zo goed als identiek zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Comment

• Met de geluiden? Tuurlijk zijn die identiek, het zijn beide V6 TDI's van Audi, waarom zouden ze dan verschillend klinken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Met de geluiden? Tuurlijk zijn die identiek, het zijn beide V6 TDI's van Audi, waarom zouden ze dan verschillend klinken?
                mss de verschillende cilinderinhoud ?

zijn die echt helemaal hetzelfde buite de groote van de cilinders ofzo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten

gewoon particulier..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichten
                    mss de verschillende cilinderinhoud ?

zijn die echt helemaal hetzelfde buite de groote van de cilinders ofzo ?
                    Dat weet ik niet, maar het zou mij eerlijk gezegd verwonderen dat ze een verschillende klank hebben.

Comment

Ik denk niet dat je op je 19de al een job kunt hebben waarbij ze je een A5 als firmawagen geven.

(kon wel geleased zijn natuurlijk)

Comment

Ik denk niet dat je op je 19de al een job kunt hebben waarbij ze je een A5 als firmawagen geven.

(kon wel geleased zijn natuurlijk)
                        Ik ken ook geen job waarmee je op je 19de al een a5 kan kopen no offence. En daarom stelde ik die vraag ook niet. Ik wou dit gewoon weten omdat de gewone korting altijd wat lager ligt dan de fleet korting.

Comment

Ik ken ook geen job waarmee je op je 19de al een a5 kan kopen no offence. En daarom stelde ik die vraag ook niet. Ik wou dit gewoon weten omdat de gewone korting altijd wat lager ligt dan de fleet korting.
                          Ah ok. Ik denk ook dat die normaal lager zou moeten liggen hè.

Comment

Dat weet ik niet, maar het zou mij eerlijk gezegd verwonderen dat ze een verschillende klank hebben.
                            525d en 535d hebben ook niet hetzelfde geluid... Ik heb de 2.7tdi in een A6 gehoord van Geertt hier op het forum en die klinkt minder zwaar dan de 3.0tdi van onze A8
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                              525d en 535d hebben ook niet hetzelfde geluid... Ik heb de 2.7tdi in een A6 gehoord van Geertt hier op het forum en die klinkt minder zwaar dan de 3.0tdi van onze A8

Idd de 2.7 klinkt een stuk verfijnder dan de 3.0 TDI. (de oude) Misschien dat dit nu "verholpen" is op de 3.0 uit de A5. Die heb ik nog niet gehoord.

Comment

• die 3.0 klinkt in elk geval enorm indrukwekkend *shivers*
                                bij de geringste beroering van het gaspedaal hoor je een ruige brul uit de uitlaat geperst worden

lekker!

Comment

• Man man, het wordt echt tijd dat het september is, dan ga ik die A5 3.0tdi eens testen
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ikke morgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                      Hmm, de 535d doet meer toeren, maar voor de rest klinken ze toch wel praktisch hetzelfde denk ik hoor. Onze 335d klinkt ook ongeveer hetzelfde als de 8 jaar oudere motor van onze vorige E39 525d, enkel een beetje rauwer.

Comment

• Beestige velgen onder een zwarte S-line
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• SJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii it
                                          welke maat is dat?20"?

Comment

Working...
                                          X