Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
deze middag weer eentje gezien, deed me niks meer, heb nog nooit een model zo rap zoveel van z'n pluimen zien verliezen
Dat is iets dat ik vooral met BMW heb , de eerste keer dat ik een 6 reeks zag was ik erg onder de indruk . Nu vind ik de BMW 6 eigenlijk niets speciaal meer . alles went zeker
Eerste bericht op dit forum, ben al wel dikwijls kome kijken
Heb al 2x testrit gedaan met A5 3.0
Die zijn geluid vind ik prachtig, als ik er een zou aanschaffen zou dit echter een 2.7 zijn. De verkoper verzekerde mij dat de geluiden van beide motoren zo goed als identiek zijn.
Ik denk niet dat je op je 19de al een job kunt hebben waarbij ze je een A5 als firmawagen geven.
(kon wel geleased zijn natuurlijk)
Ik ken ook geen job waarmee je op je 19de al een a5 kan kopen no offence. En daarom stelde ik die vraag ook niet. Ik wou dit gewoon weten omdat de gewone korting altijd wat lager ligt dan de fleet korting.
Ik ken ook geen job waarmee je op je 19de al een a5 kan kopen no offence. En daarom stelde ik die vraag ook niet. Ik wou dit gewoon weten omdat de gewone korting altijd wat lager ligt dan de fleet korting.
Ah ok. Ik denk ook dat die normaal lager zou moeten liggen hè.
Dat weet ik niet, maar het zou mij eerlijk gezegd verwonderen dat ze een verschillende klank hebben.
525d en 535d hebben ook niet hetzelfde geluid... Ik heb de 2.7tdi in een A6 gehoord van Geertt hier op het forum en die klinkt minder zwaar dan de 3.0tdi van onze A8
525d en 535d hebben ook niet hetzelfde geluid... Ik heb de 2.7tdi in een A6 gehoord van Geertt hier op het forum en die klinkt minder zwaar dan de 3.0tdi van onze A8
Idd de 2.7 klinkt een stuk verfijnder dan de 3.0 TDI. (de oude) Misschien dat dit nu "verholpen" is op de 3.0 uit de A5. Die heb ik nog niet gehoord.
die 3.0 klinkt in elk geval enorm indrukwekkend *shivers*
bij de geringste beroering van het gaspedaal hoor je een ruige brul uit de uitlaat geperst worden
Hmm, de 535d doet meer toeren, maar voor de rest klinken ze toch wel praktisch hetzelfde denk ik hoor. Onze 335d klinkt ook ongeveer hetzelfde als de 8 jaar oudere motor van onze vorige E39 525d, enkel een beetje rauwer.
Comment