Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Bericht is al outdated, die info stamde van enkele maanden geleden (lente 2007), nu heet 't al "het wordt september 2008". Decanck Tielt. (of hoe je 't ook schrijft)
    Bij garage Beerens in Antwerpen , garage Mertens is St Niklaas , garage Latem-motors in St Martens-latem en in het Audi-centrum in Kortenberg zeggen ze nochtans : bestellen vanaf eind december 2007 en levering eerste kwartaal 2008 .

We zullen zien eind dit jaar wie er gelijk had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Driver1 Bekijk Berichten
      Deze kwam ik tegen dit weekend in Zolder tijdens de 24h.

Die is van Bert Longin

Comment

• Ben gisteren bij de bandencentrale gaan vragen wat het prijsverschil is tussen 17 " en 18 " banden .
        Omdat ik nog twijfelde wat ik zou nemen als ik mijn A5 bestel . ik was niet van plan om mij blauw te betalen aan banden want ik verslijt elk jaar 4 tot 6 banden
        Continental sport contact 2 245 / 45 / 17" = 191 €
        Continental sport contact 2 245 / 40 / 18" = 211 €

20 € verschil daar kan ik mee leven ( dacht dat het veel meer ging zijn , 60 € ofzo )

Comment

• Een A5 heeft minstens 18" nodig, just my 2 cents. 19" staat hem nog beter, maar het comfort gaat daar wel onder lijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Een A5 heeft minstens 18" nodig, just my 2 cents. 19" staat hem nog beter, maar het comfort gaat daar wel onder lijden...
            Je kan bij Audi 20 inch als optie krijgen, dus 19 zal zeker niet te hard zijn hoor !

Verschil tussen 18 en 19 is naar mijn mening minimaal op gebied van comfort.

Comment

• Dat ze die velgen aanbieden wil ook niet zeggen dat ze niet harder zullen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
                Bij garage Beerens in Antwerpen , garage Mertens is St Niklaas , garage Latem-motors in St Martens-latem en in het Audi-centrum in Kortenberg zeggen ze nochtans : bestellen vanaf eind december 2007 en levering eerste kwartaal 2008 .

We zullen zien eind dit jaar wie er gelijk had
                Ik hoop dat jij gelijk krijgt! Zo'n mooie auto, die wil ik wel wat méér zien in 't straatbeeld, en de 2.0 TDI zal daar uiteraard 'n ferme boost aan geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Dat ze die velgen aanbieden wil ook niet zeggen dat ze niet harder zullen rijden.
                  Nee dat niet, maar het wil wel zeggen dat die auto erop voorzien is en ervoor gestest is !

Als je een golf ziet rijden met 19inchers dan is dat er gewoon niet op voorzien !

Comment

• Een A5 met 20" niet hard? Zelfs de A6 rijdt POKKEdroog en eigenlijk véél te hard om nog "goed" te zijn, op 20". Ik heb de A5 3.0 TDI gereden op 19" en vond dat, b.v. in vergelijking met mijn E46 op 18" of met een E65 op 20", al bijna teveel van 't goeie. Zeer hard en droog, en nog maar weinig comfort over, in vergelijking met die twee Bimmers b.v. Ik zou 20" zeker niet aanraden op 'n A5, zelfs niet op een A6 (hoe mooi 't ook is), tenzij je resoluut voor de looks gaat en daar serieuze comforttoegevingen voor wil doen.

Comment

Een A5 met 20" niet hard? Zelfs de A6 rijdt POKKEdroog en eigenlijk véél te hard om nog "goed" te zijn, op 20". Ik heb de A5 3.0 TDI gereden op 19" en vond dat, b.v. in vergelijking met mijn E46 op 18" of met een E65 op 20", al bijna teveel van 't goeie. Zeer hard en droog, en nog maar weinig comfort over, in vergelijking met die twee Bimmers b.v. Ik zou 20" zeker niet aanraden op 'n A5, zelfs niet op een A6 (hoe mooi 't ook is), tenzij je resoluut voor de looks gaat en daar serieuze comforttoegevingen voor wil doen.
                      nee, ik 20inch ook niet, maar 19 in gewoon perfect.

En een A5 mag je niet gaan vergelijken met een A6 IMHO. Is een héél andere wagen.

Ik vond de A5 net vrij comfortabel ! Er zat wel geen sportophanging onder ...

Comment

• Ik vond de A5 very similar aan de A6, qua ride comfort. Beide met sportophanging.

Zelf zou ik waarschijnlijk ook voor 19" gaan op de A5, maar dan 'n ander velgje dan die die je optioneel kan krijgen, want die vind ik helemaal zo knap niet.

Enfin, ik moet nog altijd op zoek naar 19" voor 'n kennis van me z'n A5! En ik wacht op de details van de velgafmetingen (hoogte, breedte, offset ... liefst van de 18" of 19" modelletjes). Zijn er Audi-kenners in de zaal die me verder kunnen helpen?

Comment

Ik vond de A5 very similar aan de A6, qua ride comfort. Beide met sportophanging.

Zelf zou ik waarschijnlijk ook voor 19" gaan op de A5, maar dan 'n ander velgje dan die die je optioneel kan krijgen, want die vind ik helemaal zo knap niet.

Enfin, ik moet nog altijd op zoek naar 19" voor 'n kennis van me z'n A5! En ik wacht op de details van de velgafmetingen (hoogte, breedte, offset ... liefst van de 18" of 19" modelletjes). Zijn er Audi-kenners in de zaal die me verder kunnen helpen?
                          Ik vind die Y-velg net vrij mooi

Comment

• "vrij mooi" klinkt alsof je zelf géénszins volledig overtuigd bent.

De tweedelige BBS kruisspaakjes, dié zijn wel knap (zij het wat klassiek, misschien).

Comment

"vrij mooi" klinkt alsof je zelf géénszins volledig overtuigd bent.

De tweedelige BBS kruisspaakjes, dié zijn wel knap (zij het wat klassiek, misschien).
                              Idd, er zijn zeker mooiere velgen, maar toch niet direct in de catalogus. (behalve de 2 delige BBS dan )

Comment

• 19" RS6-velgen (van de nieuwe RS6 hè), dat zou knap zijn. Of de nieuwe stijl S-Lines. Zijn die al beschikbaar op de A5 eigenlijk, neen zeker?

Comment

• Heb 'es zitten zien.

Die 18" V-spaak vind 'k precies nog wel knap.

De 19" Y-spaak is echt m'n ding niet.

Edith: en de 19" van de S5 ook natuurlijk.

Zijn er foto's van de A5 met die 18" V-spaakjes?
                                  Last edited by ; 12/09/2007, 13:30.

Comment

• Die witte is net een Lancia Kappa coupé achteraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                      nee, ik 20inch ook niet, maar 19 in gewoon perfect.

En een A5 mag je niet gaan vergelijken met een A6 IMHO. Is een héél andere wagen.

Ik vond de A5 net vrij comfortabel ! Er zat wel geen sportophanging onder ...
                                      vooledig mee eens, ik heb hem ook gereden met 19'' zondersportophanging en vond dit zeer te doen. 't is m.i. maar waarmee je het vergelijkt en wat ge gewoon zijt.

Comment

• @gTa

van mobile.de

Comment

• Meteoorgrijs

mobile.de

Comment

Working...
                                          X