Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moest ik een A5 samenstellen, dan zou ik voor deze velg gaan:

Mooi en VOORAL handig om te poetsen(veel mensen denken niet onmiddellijk aan het onderhoud achteraf, maar toch OH zo belangrijk )

Comment

• En op 2 deze velg:

Comment

• Ik denk dat het moeilijk zal zijn die S5 velg op een A5 te krijgen of je moet ze werkelijk afzonderlijk gaan bestellen en je originele als wintervelg houden ofzo ...

Comment

• Die velgen van de S5 zijn de max en 18" ideaal dus .
          Nu nog een dealer vinden die de standaard-velgen wil overnemen
          Anders worden het de S-line velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
            Die velgen van de S5 zijn de max en 18" ideaal dus .
            Nu nog een dealer vinden die de standaard-velgen wil overnemen
            Anders worden het de S-line velgen
            S5 velgen zijn 19

Comment

• Neen de S5-velgen zijn echt wel 18", maar de getoonde velgen in de post van Tulpje zijn de optionele 19" voor de S5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Neen de S5-velgen zijn echt wel 18", maar de getoonde velgen in de post van Turlpje zijn de optionele 19" voor de S5.
                ah ok, en zijn die 18 hetzelfde model ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Meteoorgrijs

mobile.de
                  Ja, knap, zo zou 't voor mij mogen. En met dat roodbruine leder binnenin.

Comment

• ja, je moet ze afzonderlijk bestellen ... ze kosten iets van een €450/stuk (zonder band) heb ik ergens gelezen.
                    Die Y-velgen zijn wel ok, maar zou ze zelf niet moeten hebben.

Ik kon onlangs nog S5 velgen kopen (wel met wat schade maar kon gemaakt worden) voor 750 euro
                    heb het dan toch maar niet gedaan, omdat ik vrees dat gepoederlakte velgen toch niet die echte kleur van de originele meer kan hebben ... de velgen zijn ondertussen al wel verkocht.

GTA, de ET waarde van de 19" velgen op de A5 is 23
                    zowel voor de Y-velg als voor de 5-spaak van de S
                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      ah ok, en zijn die 18 hetzelfde model ?
                      Nee, die zien er zo uit :

Dus minder parallelle spaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                        GTA, de ET waarde van de 19" velgen op de A5 is 23
                        zowel voor de Y-velg als voor de 5-spaak van de S
                        Aha!

Dus 8,5Jx19" ET23.

Thanks!

Comment

Neen de S5-velgen zijn echt wel 18", maar de getoonde velgen in de post van Tulpje zijn de optionele 19" voor de S5.
                          Toch niet de velgen op de foto zijn de standaard S5-velgen : dubbel 5-spaak parrallel 18"
                          Het zijn trouwens de enige 5-spaak velgen die je op de S5 kan krijgen .
                          Ze tonen groter maar zijn toch 18" , stel maar eens een S5 samen op Audi.be en je zal het zien

Comment

Nee, die zien er zo uit :

Dus minder parallelle spaken.
                            Die zijn minder imho

Comment

• Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe wagen (autosalon Brussel 200, ik ben momenteel aan 't twijfellen tussen 320D coupe en audi A5. Nu de audi common-rail heeft klimt deze omhoog in de verlanglijst, weet er iemand of de 2,0 TDI beschikt over 170 pk of 143 pk? 143 gaat echt onvoldoende zijn vrees ik.

Alvast bedankt

Comment

• vandaag heb ik eindelijk mijn 1ste A5 gezien int wild

mijn 1ste reaktie vond ik het wel een mooie auto ( expres een eindje blijven achterrijden )
                                hij ziet er groter uit dan een BMW coupe of is dit zo ?
                                ik denk met een mooie velg eronder dat het een mooie auto word

Comment

• Vrijdag hebben we de hele dag een A5 3.0TDI om mee rond te rond te rijden. Ik ben eens benieuwd hoe hij gaat meevallen. Ik vind het een schitterende wagen, maar de 3 coupé geniet nog altijd mijn eerste keus.
                                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
                                    Toch niet de velgen op de foto zijn de standaard S5-velgen : dubbel 5-spaak parrallel 18"
                                    Het zijn trouwens de enige 5-spaak velgen die je op de S5 kan krijgen .
                                    Ze tonen groter maar zijn toch 18" , stel maar eens een S5 samen op Audi.be en je zal het zien
                                    Het adagium "ik houd m'n bek als ik het niet weet" geldt doorgaans nog altijd, wat mij betreft. Sla er misschien 'es een officiële prijslijst op na, dan zie je meteen dat je verkeerd zit. Standaard loopt de S5 op 18" 5-dubbelspaaks velgen, optioneel op 19" 5-dubbelspaaks velgen.

Dus, ik herhaal :

Dit zijn de standaard 18" van de S5 (8,5Jx19" gegoten lichtmetaal parallelspaak-S-design)

Foto van "opzij" :

De foto waarover jij 't hebt toont de optionele 19" (8,5Jx19" gegoten lichtmetaal parallelspaal-Ster-design), hieronder is 'ie nog 'es.

En nog eentje :

Als je 't verschil niet ziet, dan moet je dringend een sterkere bril halen. Tip : www.wimoptiek.be

Plus: vertrouw nooit op de Belgische configurators van alles wat met D'Ieteren te maken heeft (uitgezonderd Porsche dan), want die zijn vaak zo fout als maar kan ; ik ga niet zeggen dat ze niet competent zijn, maar 't is in ieder geval duidelijk dat er daar in dat bedrijf enkele commercïële blunders van keikoppen zitten die zéér veel goéd Duits gedoe (volledige prijslijsten, Duitse CC's, websites, ...) tegenhouden "omdat wijlie het beter kunnen". Zeer jammer. Enkel bij Porsche Import heeft iemand met veel wrikken de internationale CC op de Belgische Porsche-site gekregen. Wat Audi en VW e.a. betreft : huilen met de pet op.
                                    I mean: hoe STOM kan je zijn? Er bestaat geen "volledige" optielijst van veel VW-modellen. Je ziet 'n prijslijstje, en daaronder "enkele van de mogelijke opties". Beschamend. Enfin.

Geen dank.
                                    Last edited by ; 12/09/2007, 21:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                                      Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe wagen (autosalon Brussel 200, ik ben momenteel aan 't twijfellen tussen 320D coupe en audi A5. Nu de audi common-rail heeft klimt deze omhoog in de verlanglijst, weet er iemand of de 2,0 TDI beschikt over 170 pk of 143 pk? 143 gaat echt onvoldoende zijn vrees ik.

Alvast bedankt
                                      Er is nog weinig over bekend, en verschillende Audi dealers spreken elkaar zelfs tegen. Ik hoorde van 'n dealer dit weekend nog dat 't pas voor september 2008 zou zijn, alhoewel een andere dealer mij in mei of juni o.i.d. vertelde dat 't voor 't voorjaar 2008 zou zijn. En iemand anders hier hoorde dan weer dat 'ie bestelbaar zou zijn vanaf december, levering vanaf maart.

Los daarvan: ik gok op de 170pk 2.0 TDI. Eventueel teruggeschroefd naar 163pk, om in een gunstiger Belgische fiscale klasse te vallen.

Comment

Plus: vertrouw nooit op de Belgische configurators van alles wat met D'Ieteren te maken heeft (uitgezonderd Porsche dan), want die zijn vaak zo fout als maar kan

Geen dank.
                                        Inderdaad , ik heb een foute site als bron genomen
                                        Niet alleen op het internet maar ook bij de dealer zitten ze er soms flink naast

Comment

Aha!

Dus 8,5Jx19" ET23.

Thanks!
                                          oops, foutje
                                          is ET 32 ipv 23
                                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Working...
                                          X