Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    vandaag heb ik eindelijk mijn 1ste A5 gezien int wild

mijn 1ste reaktie vond ik het wel een mooie auto ( expres een eindje blijven achterrijden )
    hij ziet er groter uit dan een BMW coupe of is dit zo ?
    ik denk met een mooie velg eronder dat het een mooie auto word
    Jij noemt dat een eindje blijven achterrijden? Ik dacht ook van: "is dat toerke niet" Jij zat al tot in Limburg man

Comment

• Hoi,
      Wij hebben een kwarts grijze A5 besteld.
      Ivm de velgen hebben wij gekozen voor de 19" S5 velgen.
      Ik heb dankzij de garage in augustus een heel weekend kunnen rondrijden met een A5 met de 19" Y velgen zonder sportvering en vond dit helemaal niet erg. Normaal gezien rij ik rond met een A4 met 15" velgen en ik vond het comfort beter dan mijn A4. Okee, je voelt de weg heel wat meer, maar ik vind de vering in het algemeen veel beter bij de A5.
      Verdere opties:
      A5 3.O tdi quattro
      Wit leer interieur
      B&O stereo
      panoramisch dak
      Ipod interface
      Parkeersensoren voor en achter
      navigatie systeem
      lounge plus pack (verwarmbare zetels, dag/nacht spiegel, cruise controle)
      holografisch alu inleg

Ivm het verbruik ... rond de 9 liter bij een rustige rijstijl, heel wat meer wanneer wanneer je sportief rijdt

De auto zelf is een droom om mee te rijden en is echt in mijn opinie gewoon prachtig.
      Super veel mensen draaien natuurlijk hun hoofd om, echt tot het overdreven toe.
      Zeer handig bij inhaal maneuvres, iedereen gaat uit de weg.
      Ik vond de auto vanbinnen zeer zeer stil.

Minpunten: weinig plaats vanachter, moeilijke instap.

In vergelijking met de nieuwe A4 oogt de auto een stuk sportiever en veel breder.
      Etron > Q8

Comment

• Proficiat met je bestelling . Wanneer wordt hij geleverd?

Comment

• Zeer goede keuze, dit gaat een groot verschil worden tov die A4
          Hou je zeker niet in om eens wat pics te posten als je hem hebt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
            Ivm de velgen hebben wij gekozen voor de 19" S5 velgen.
            Gewoon moeten opleggen voor deze velgen, of toch appart moeten bestellen?
            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• We hebben zo'n 3500 € betaald voor de velgen, maar de garage neemt de standaard 17" velgen terug tegen schappelijke prijs.

We hebbem em besteld in juni en we zouden em in september krijgen, maar ik had em in het wit besteld.
              Ongeveer half augustus zijn we van kleurkeuze veranderd en nu hebben we em pas in november.
              Vreselijk dat wachten, zeker na een weekend met zo'n A5.
              Etron > Q8

Comment

• Proficiat

Van Wit naar Kwartsgrijs dat zou bij mij net andersom zijn

Maarja kleuren en smaken hé , voor iedereen anders ( gelukkig)
                En nu het wachten , wedden dat je die A4 elke dag een beetje meer beu wordt

Comment

We hebben zo'n 3500 € betaald voor de velgen, maar de garage neemt de standaard 17" velgen terug tegen schappelijke prijs.

We hebbem em besteld in juni en we zouden em in september krijgen, maar ik had em in het wit besteld.
                  Ongeveer half augustus zijn we van kleurkeuze veranderd en nu hebben we em pas in november.
                  Vreselijk dat wachten, zeker na een weekend met zo'n A5.
                  Proficiat met uw aankoop.
                  AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Dankuwel.
                    't Interieur is zoals in de brochure en de persfoto's grijs/wit.
                    Wij vinden dat prachtig, maar je ziet het heel weinig. Waarom ?
                    Is er meer onderhoud aan of blijft dit niet mooi of is het gewoon kwestie van goesting?
                    Etron > Q8

Comment

Dankuwel.
                      't Interieur is zoals in de brochure en de persfoto's grijs/wit.
                      Wij vinden dat prachtig, maar je ziet het heel weinig. Waarom ?
                      Is er meer onderhoud aan of blijft dit niet mooi of is het gewoon kwestie van goesting?
                      Volgens mij is dit omdat het nogal snel vuil kan worden zo'n bleke kleuren.. Tijdens het Autosalon in Brussel vorig jaar was er een Q7 met wit/grijs interieur, en daar waren blauwe plekken op van jeans-broeken enzo. Dit is er makkelijk uit te krijgen met de juiste producten, maar er zal altijd meer onderhoud aan zijn dan een zwart interieur.

Comment

• Vandaag hadden we een A5 3.0TDI ter onzer beschikking. Man, man, man, wat een power heeft die auto!!! Ongeloofelijk goed dat die motor is. Alleen spijtig dat ze er geen automatische versnellingsbak aan gekoppeld hebben want die koppelrijke motor kan dat best wel gebruiken.

Dinsdag gaat m'n vader nog rijden met een 2.7TDI (motor die hij zou nemen als hij een A5 koopt) weliswaar in een A6. Na die testrit van vandaag is hij meer richting A5 aan het trekken i.p.v. een 3 coupé.

Ik ben en blijf nog altijd voorstander van de 3 coupé, zelfs na die wilde rit...
                        Senna, Driven To Perfection

Comment

Wij hebben een kwarts grijze A5 besteld.

Verdere opties:

Wit leer interieur
                          Speciale combo !

Comment

• Vandaag nog ene gezien met Duitse nummerplaat op de E40. Blijft toch ne sjieken bak e

Comment

• Toen ik gisteren de trein nam richting Brussel, stonden er een aantal (nieuwe) A5's op treinstellen. Vooral lichte kleuren, buiten één zwarte .

Comment

• Vorige vrijdag ben ik mijn vader zijn nieuwe A5 gaan ophalen

3.0 TDI
                                Zwart binnen en buiten
                                19 duim Y velg
                                sportophanging
                                sportzetels
                                b&o
                                advanced key
                                adaptive xenon
                                enz ...

Ik maak wel een topic aan in mijn auto als ik tijd heb

Dit weekend waarschijnlijk van een Swissvax behandeling voorzien en wat foto's trekken, want de dealer heeft er zelf weer wat onnodige opties aan toegevoegd

Comment

• Proficiat !!

Was gisteren in Knokke en niemand kijk nog op als de zoveelste Porsche of Bentley voorbij rijdt , maar op de kustlaan reed plotseling een zwarte A5 Je had die kopjes moeten zien draaien , was net of het zevende wereldwonder door de straat reed

ps : FOTO'S !!

Comment

• 1.8T

Comment

• Waar blijven de vernieuwende automaten icm de krachtigste motoren????

Het duurt bij audi zo lang, en het feit dat er zo weinig over gecommuniceerd wordt vind ik bijna irritant..

iemand meer nieuws??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                        Waar blijven de vernieuwende automaten icm de krachtigste motoren????

Het duurt bij audi zo lang, en het feit dat er zo weinig over gecommuniceerd wordt vind ik bijna irritant..

iemand meer nieuws??
                                        Zou minstens tot maart volgend jaar gaan duren !
                                        3.0TDI met tiptronic ...

tis dan maar de manuele geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                          Waar blijven de vernieuwende automaten icm de krachtigste motoren????

iemand meer nieuws??
                                          idd teveel aandacht aan het uiterlijk. Ik vind de 2.7tdi niet interessant met deze automaat. en manueel is deze ook niet beschikbaar . Op de veyron kan het wel, ik begrijp het niet helemaal.

Comment

Working...
                                          X