Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Achteraan lijkt de A4 zééér zeer hard op de A5, en alhoewel 'ie weldegelijk de golvende zijnlijn mist, zijn 't voor de rest gewoonweg quasi identieke wagens. Zelfs de neus van de A4 is zo goed als even potent als die van de A5.
    Inderdaad, voor mij een A4 graag

Comment

• Ik ken wel meer mensen die die golvende zijlijn opzij lelijk vinden bij de A5. M'n ma bijvoorbeeld, en hier op 't forum zijn er ook een paar. Renske vindt de A5 zeer knap "maar dat golvende is wel raar, dat past helemaal niet zo goed bij Audi".

Ik vind de A5 in ieder geval zeer knap.

Comment

Niet zo sterk als jij, maar: ja, ik volg je wel. 'k Heb ook al geopperd dat 't jammer is voor de A5 dat de A4 er zo hard op lijkt. Dat zal ook in 't nadeel van de A5 spelen, dat ben ik bijna 100% zeker.

Aanwezig! Achteraan lijkt de A4 zééér zeer hard op de A5, en alhoewel 'ie weldegelijk de golvende zijnlijn mist, zijn 't voor de rest gewoonweg quasi identieke wagens. Zelfs de neus van de A4 is zo goed als even potent als die van de A5.

In onze ogen misschien niet neen, maar wij zijn hier dan ook een hoopje freaks bijeen. Voor de doorsnee mens wordt de A5 "gewoon het 2-deurs model van de A4", of omgekeerd. Ze lijken écht goed op elkaar.

Ik deel deze mening dus volledig gTa. Net zoals jij het zo mooi zegt zijn wij een hoopje freaks bij elkaar. En natuurlijk zien wij autokenners wel degelijk het verschil tussen de twee wagens. Maar de gewone man in de straat zal dit niet zo opvallen. En dat is nu net het jammere eraan.
        Ben toch ook wel eens benieuwd om de A4 en de A5 naast elkaar te zien.
        Maar het blijft natuurlijk wel een prachtige bak die A5 .... en dus ook de nieuwe A4.

Comment

• over het verschil zien van een wagen ...

deze uitspraak zaterdag gehoord bij de RS4

vrouw tegen man

ventje kijk ne keer hoeveel die auto kost , 81.000€
          dat is toch een A4 he ja toch he???

ja zegt haar ventje hij is opgezet he , zie maar die spoilers en die velgen da kost allemaal veel geld hoor

ajaaa zegt ze

Comment

• Dat maakt het net zo leuk om met zo'n RS4 (of consoorten) te bollen.Voor Jan met de pet lijkt het een doorsnee wagen met wat spoilerkes en andere velgen.

Comment

• Iemand enig idee wat die 19 duims S5 velgen apart kosten bij de dealer ?
              Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                Iemand enig idee wat die 19 duims S5 velgen apart kosten bij de dealer ?
                Het staat hier al ergens in de topic

Comment

Ik was er donderdag bij de opening. Mooie showroom! Jammer dat 'ie geen tweede A5 had, er was 'm een zilveren beloofd maar D'Ieteren is die belofte niet na kunnen komen.

Ik ook en heb je niet gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    Ik ook en heb je niet gezien
                    Was je er vroeg? Ik was er rond kwart na zes, en ben hooguit 'n half uurtje (of nog niet toe zelfs) gebleven, ben doorgegaan toen m'n ouders toekwamen.

Comment

• Oei, komen jullie niet overeen?

Comment

• Jawel! On the contrary. :bangingbana.... Euhm neen, dat nét niet.

Comment

• Ah 't was iets later van mij..

Ik gok 8u30 ofzo, daaaarmee. Je hebt gelukkig de speeches gemist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            Ah 't was iets later van mij..

Ik gok 8u30 ofzo, daaaarmee. Je hebt gelukkig de speeches gemist
                            Ik wou gewoon de zilveren A5 zien die 'ie zou hebben staan, met bruin leder, maar 'ie stond er niet dus ik ben onverrichterzake teruggekeerd. 'k Heb de A5 al testgereden en vaak gezien dus voor de rest viel daar niks te rapen.

Waren er speeches? Cool.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                              Het staat hier al ergens in de topic

Kun je me dan zeggen op welk blad, kwestie dat ik niet alle 56 pagina's moet bekijken ;-)
                              (Of zeg meteen de prijs)
                              Sintruin till I die

Comment

• Wij moesten iets van een 3500 € bijbetalen, ik ken de exacte prijs niet.
                                Dus standaart 17 " velgen op de auto, 3500 € betalen voor de S5 19" velgen en de garage neemt de 17" velgen en banden over voor een schappelijke prijs

Groetjes

Ps, mijn auto staat op voor de 44 ste week om te maken, maar mijn garage zegt dat dit nog kan uitgesteld worden want in hun computer staat dit wel gepland, maar nog niet bevestigd. Gebeurt dit vaak ?
                                Etron > Q8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
                                  Wij moesten iets van een 3500 € bijbetalen, ik ken de exacte prijs niet.
                                  Dus standaart 17 " velgen op de auto, 3500 € betalen voor de S5 19" velgen en de garage neemt de 17" velgen en banden over voor een schappelijke prijs

Groetjes

Ps, mijn auto staat op voor de 44 ste week om te maken, maar mijn garage zegt dat dit nog kan uitgesteld worden want in hun computer staat dit wel gepland, maar nog niet bevestigd. Gebeurt dit vaak ?

Amay, das een patat van een kost !
                                  Die valt dus af op mijn lijst (pffff)
                                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                    Amay, das een patat van een kost !
                                    Die valt dus af op mijn lijst (pffff)
                                    valt te zien hoeveel je voor de standaard krijgt zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                      valt te zien hoeveel je voor de standaard krijgt zeker?
                                      Zal rond de €1000 zijn vermoed ik
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
                                        Dus standaart 17 " velgen op de auto, 3500 € betalen voor de S5 19" velgen
                                        Damned wist niet dat dit zoveel was!

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        Zal rond de €1000 zijn vermoed ik
                                        Dan kosten die S5 19" velgen eigenlijk nog €2500 en vind dat best veel voor een velg.. Het is natuurlijk een enorme mooie velg daarentegen

Comment

Ik was er donderdag bij de opening. Mooie showroom! Jammer dat 'ie geen tweede A5 had, er was 'm een zilveren beloofd maar D'Ieteren is die belofte niet na kunnen komen.
                                          Gij ook al?

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Was je er vroeg? Ik was er rond kwart na zes, en ben hooguit 'n half uurtje (of nog niet toe zelfs) gebleven, ben doorgegaan toen m'n ouders toekwamen.
                                          Ah, jammer, ik had je graag nog wat bijgeleerd over Audi...

Ik wou gewoon de zilveren A5 zien die 'ie zou hebben staan, met bruin leder, maar 'ie stond er niet dus ik ben onverrichterzake teruggekeerd. 'k Heb de A5 al testgereden en vaak gezien dus voor de rest viel daar niks te rapen.
                                          De S6 niet opgevallen?

En de R8?

In die zwarte A5 kon jezelfs niet zitten.

Trouwens, hoe ben je binnen geraakt?
                                          In naam van je ouders?

Waren er speeches? Cool.
                                          En welke dan nog...

Van de baas, nog een van één of andere halve-waalse-pipo die gestuurd was van D'Ieteren en nog Peeters die een beetje verkiezings-klap kwam verkondigen...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X