Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee, 'k vind dat het nog meevalt, als je de 19" Y velgen wil hebben moet je ook 2000 € bijbetalen .. dus ... een beetje vergelijkbaar ... en wat een velgen
Audi's zien er over het algemeen gewoon allemaal hetzelfde uit.
Ze durven precies eens niet iets nieuws proberen qua design. My 2 cents
Het is nu eenmaal hun bedoeling dat ze allemaal heel goed op elkaar trekken. Persoonlijk vind ik er niets mis mee, maar kan me voorstellen dat er genoeg zijn die wat meer "durf" willen van Audi.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Audi ook soms mooie wagens, vooral de R8 ook omdat het zo eens iets helemaal anders is!
Ik begrijp je niet verkeerd hoor Het is een keuze die zij maken en die sommigen betreuren en anderen weer niet. Niet altijd gemakkellijk om iederen te plezieren
Vandaag een Audi A5 3.0 TDI Quattro tegengekomen. Het was een speciale kleur, nl iets beige/groen. De wagen had 19" wielen. Zeer knap eigenlijk. De wagen stond 2 wagens voor mij aan de verkeerslichten. Toen het licht op groen sprong viel toch echt wel op hoe deze Audi als een pijl uit een boog vertrok. Ik was snel de voorgaande wagens voorbij, maar kon met de 530d niet korterbij komen. Duidelijk sneller dus...
Wanneer komt er een automaat voor deze 3.0 TDI?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Iemand al een proefrit gedaan met een S5 ? Ik heb gisteren prijs laten maken voor een. Maar twijfel een beetje omdat ik in sommige reviews hoor zeggen dat hij meer "comfortabel" is dan "ruw en sportief". En ik prefereer dat laatste toch Alternatief is nog altijd een 2de hands 997 maar nog altijd schrik voor reacties bij klanten En ik wil eindelijk eens beslissen want eind dit jaar is mijn BMW 330ci afgeschreven.
Iemand al een proefrit gedaan met een S5 ? Ik heb gisteren prijs laten maken voor een. Maar twijfel een beetje omdat ik in sommige reviews hoor zeggen dat hij meer "comfortabel" is dan "ruw en sportief". En ik prefereer dat laatste toch Alternatief is nog altijd een 2de hands 997 maar nog altijd schrik voor reacties bij klanten En ik wil eindelijk eens beslissen want eind dit jaar is mijn BMW 330ci afgeschreven.
Jaah een S5 komt idd bij de mensen anders over dan een 997, wat imo beetje belachelijk is. Dan hebben klanten snel iets van :jah ie rijdt ook met een Porsche zenne", wel spijtig dat je het daarvoor zou moeten laten
Comment