Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oja, topic komt nog over de opening, maarja, tijd hé...

Ik hoop op morgen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Nee, 'k vind dat het nog meevalt, als je de 19" Y velgen wil hebben moet je ook 2000 € bijbetalen .. dus ... een beetje vergelijkbaar ... en wat een velgen
      Etron > Q8

Comment

• Heeft iemand foto's van de S-line velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk Berichten
          Heeft iemand foto's van de S-line velgen?

Ik vind ze niet echt mooi, zo gewoon ...
          Last edited by viperman; 18/09/2008, 19:18.
          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Audi's zien er over het algemeen gewoon allemaal hetzelfde uit.
            Ze durven precies eens niet iets nieuws proberen qua design. My 2 cents

Comment

• Men nonkel heeft voor men tante een A3 2.0tfsi gekocht.
              De eigenaar van de A3 ,heeft een S5 gekocht, wat een masjien
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                Audi's zien er over het algemeen gewoon allemaal hetzelfde uit.
                Ze durven precies eens niet iets nieuws proberen qua design. My 2 cents
                Het is nu eenmaal hun bedoeling dat ze allemaal heel goed op elkaar trekken. Persoonlijk vind ik er niets mis mee, maar kan me voorstellen dat er genoeg zijn die wat meer "durf" willen van Audi.

Comment

• Begrijp me niet verkeerd, ik vind Audi ook soms mooie wagens, vooral de R8 ook omdat het zo eens iets helemaal anders is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                    Begrijp me niet verkeerd, ik vind Audi ook soms mooie wagens, vooral de R8 ook omdat het zo eens iets helemaal anders is!
                    Ik begrijp je niet verkeerd hoor Het is een keuze die zij maken en die sommigen betreuren en anderen weer niet. Niet altijd gemakkellijk om iederen te plezieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Het is een keuze die zij maken en die sommigen betreuren en anderen weer niet. Niet altijd gemakkellijk om iederen te plezieren
                      Precies, daarom bestaan er ook verschillende merken. Om iedereen te kunnen plezieren..

Comment

• S5 Mtm K500

Het is nog vollop wachten op de RS5 (als ie komt) maar dit belooft alvast iets moois te worden;

MTM introduceert of liever heeft een manier gevonden om hun reeds gekende compressor kit nu ook op de V8 met FSI te schroeven.

Resultaat een lekkere 500 pk

Benieuwd naar verdere specs;

Hier alvast een fotoke (vind de velgen voor het eerst niet super onder een audi ..)

Comment

• Mjah, die velgen zijn wel knap, maar ik vind ze eigenlijk een tikje te groot. 20" ware beter geweest, zelfs 19" vind ik meer dan voldoende.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                            Het is nog vollop wachten op de RS5 (als ie komt) maar dit belooft alvast iets moois te worden;

MTM introduceert of liever heeft een manier gevonden om hun reeds gekende compressor kit nu ook op de V8 met FSI te schroeven.

Hier alvast een fotoke (vind de velgen voor het eerst niet super onder een audi ..)

op deze foto met deze velgen staat ie precies in tractor-modus
                            Velgen zijn wat te groot, 19" had beter geweest imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten

Oei... trekt op niks!

Comment

• Die velgen zijn wansmakelijk onder de A5, veel te groot en ze staan ook te breed precies

Ik vind de A5 eigenlijk helemaal niet mooi
                                Die boog in de zijlijn, die achterlichten

De A4 vind ik anderzijds dan weer erg geslaagd, misschien té perfect, té mooi en gebalanceerd..

Comment

• Vandaag een Audi A5 3.0 TDI Quattro tegengekomen. Het was een speciale kleur, nl iets beige/groen. De wagen had 19" wielen. Zeer knap eigenlijk. De wagen stond 2 wagens voor mij aan de verkeerslichten. Toen het licht op groen sprong viel toch echt wel op hoe deze Audi als een pijl uit een boog vertrok. Ik was snel de voorgaande wagens voorbij, maar kon met de 530d niet korterbij komen. Duidelijk sneller dus...

Wanneer komt er een automaat voor deze 3.0 TDI?
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Die 3.0 moet snel in de A6, dan gaat die in Duitsland potten breken. Eigenlijk hebben kleine aanpassingen hier toch een groot effect gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Oei... trekt op niks!
                                      Allé seg, ik vind dat supervet!

Comment

• Iemand al een proefrit gedaan met een S5 ? Ik heb gisteren prijs laten maken voor een. Maar twijfel een beetje omdat ik in sommige reviews hoor zeggen dat hij meer "comfortabel" is dan "ruw en sportief". En ik prefereer dat laatste toch Alternatief is nog altijd een 2de hands 997 maar nog altijd schrik voor reacties bij klanten En ik wil eindelijk eens beslissen want eind dit jaar is mijn BMW 330ci afgeschreven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichten
                                          Iemand al een proefrit gedaan met een S5 ? Ik heb gisteren prijs laten maken voor een. Maar twijfel een beetje omdat ik in sommige reviews hoor zeggen dat hij meer "comfortabel" is dan "ruw en sportief". En ik prefereer dat laatste toch Alternatief is nog altijd een 2de hands 997 maar nog altijd schrik voor reacties bij klanten En ik wil eindelijk eens beslissen want eind dit jaar is mijn BMW 330ci afgeschreven.
                                          Jaah een S5 komt idd bij de mensen anders over dan een 997, wat imo beetje belachelijk is. Dan hebben klanten snel iets van :jah ie rijdt ook met een Porsche zenne", wel spijtig dat je het daarvoor zou moeten laten

Comment

Working...
                                          X