Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A5

edit ...
    Last edited by Löwe; 20/02/2007, 09:05.

Niet zichtbaar...

Comment

2e keer goeie keer!

nogmaals:
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Idd zeer knappe bak!
        Vraag me af in welk segment hij zich positioneert ... concurrentie van de 3 coupé of eerder de 6 serie?

Ik krijg al bijna spijt dat ik niet langer heb gewacht voor m'n beslissing te nemen ... al zal audi kennende een niet zo aantrekkelijke diesel hebben als de 335d
        Porsche 997 S

Comment

Prachtig! the front rocks , alleen de achterlichten zijn iets te 'bmw' naar m'n zin

Comment

even de ontbrekende foto's bijvoegen
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
              Idd zeer knappe bak!
              Vraag me af in welk segment hij zich positioneert ... concurrentie van de 3 coupé of eerder de 6 serie?
              Eerder de CLK en de '3 coupé (die door BMW eerst ook de '4 zou worden genoemd, maar daar is men later om wille van het klinkende cijfer "3" en het onbekende cijfer "4" op teruggekomen). Ook de motorisaties sluiten daarbij aan, 'ie komt namelijk om te beginnen als 3.2 FSI V6 en als 3.0 TDI V6, luidens de Audi dealer die 'k vorige week bezocht. Als er een S5 komt, is dat een rechtstreekse concurrent van de BMW 335i, en ja in zekere zin zelfs een beetje van de CLK 500 (die wel 'n pak meer vermogen heeft).

Ik vind 't interieur zeer knap, de voorkant ook. Achterkant? Moet ik eerst 'es goéd kunnen bekijken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Ik vind 't interieur zeer knap, de voorkant ook. Achterkant? Moet ik eerst 'es goéd kunnen bekijken...

Inderdaad.

Blij dat ze niet teveel fratsen hebben aangevangen met de koplampen, deze hebben nog het meest weg van de prefacelift-A4. En dat is positief.
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

subliem

Comment

Interieur is inderdaad knap!

Moet wel nog even wennen aan de voor- en achterzijde van de auto.

Achterzijde en achterlichten hebben veel weg van een BMW.
                    2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                    2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

Ik ben zeer ontgoocheld.
                      Deze wagen wekt bij mij geen emotie op. Ik vind hem eerder saai.
                      Er is duidelijk veel te veel gekeken naar BMW (achterkant) en dat had ik van Audi absoluut niet verwacht.
                      De boordplank stelt qua design ook al niet veel voor : wat een rommel.

Jammer, maar helaas...
                      Last edited by ; 20/02/2007, 10:32.

Comment

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste autonieuws, autotests, occasions, alle gegevens van een nieuwe auto en tweedehands auto's.
                        Last edited by ; 20/02/2007, 16:03.

Comment

zalige wagen, ik hoop dat er mogelijks snel een avant versie van uitkomt ook
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                            zalige wagen, ik hoop dat er mogelijks snel een avant versie van uitkomt ook
                            Pardon ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                              Pardon ??
                              om te kunnen concurreren met de CLK Break...

Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Op die laatste foto denk ik '3-coupe en CLK killer', op andere foto's vind ik zijn lijn dan weer erg gekunsteld, vooral schuin achteraan.

Het interieur is niet lelijk, dat kan ook moeilijk bij audi, maar idd. wat rommelig. Als je naar de R8 kijkt, weet je dat ze beter kunnen...

Comment

Pfffffff, wat een knoppenwinkel

Comment

een avant versie van een coupé ik dacht het niet

Maar idd, ze hebben er bij audi weer een zalige bak bij!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Pfffffff, wat een knoppenwinkel
                                    Het is dat het, typisch audi, allemaal wel perfect afgewerkt zal zijn, dat je het hem nog wel kan vergeven. Moest het en Koreaantje zijn was ie direct gebuisd

Comment

hmm, ik vind 'm vooralsnog niet echt geslaagd.
                                      ik vind 'm zelfs nogal lomp ogen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten

een avant versie van een coupé ik dacht het niet

Maar idd, ze hebben er bij audi weer een zalige bak bij!
                                        Nuja, eigenlijk was het nog niet zo een stomme uitspraak, mogelijk bedoelde ie een shooting break...

Comment

Working...
                                        X